mooie vloer! is die niet van het merk Tarkett?quote:Op maandag 3 mei 2010 08:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze geeft overigens een beter beeld van de kleur
Vraag ik me ook af. Ik durf het in ieder geval nog niet aan, gezien de reacties op Radar..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ts. heb je nog dat bed bij Meubella gekocht?
ik vraag me af of t wat is die spullen
de prijzen zijn te mooi om waar te zijn eigenlijk en lees verschillende meningen op internet over die winkel
wel echt toffe bedden daar....
tja maar aan de andere kant, wel echt leer of geen echt leer boeit me eigenlijk niet zo voor een bed...quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:48 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Ik durf het in ieder geval nog niet aan, gezien de reacties op Radar..
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=14&t=71144
Ik zie er niets origineels bij staan.. Dat is t een beetjequote:Op maandag 6 september 2010 19:53 schreef loecje het volgende:
remember yesterday,
dream about tomorrow,
but live today!
dat staat bij kennissen op de muur.
google anders eens op "muur tekst" dan vind je veel stikkers die je zo op de muur kan plakken. daar kan je ook veel voorbeelden bekijken en inspiratie vandaan halen.
Nee joh, daar betaal je alleen maar voor. Zou je over een paar jaar naar iets groters willen verkassen dan ben je - door de prijs - het appartement ook zo weer kwijt. Met die grote bering beneden zou je ruim genoeg ruimte moeten hebben, of je moet echt teveel zooi hebben.quote:Op maandag 6 september 2010 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Overigens heb ik beneden nog een eigen bergruimte van.. 9 of 10 4kante meter. Jammer dat het niet aan mijn woonruimte vast zit maar hoe dan ook een flinke bergruimte. Hier komt ook eea te staan wat ik niet direct nodig heb, (liefst zoveel mogelijk), in ieder geval fietsen voor mij en detroit en een flinke vrieskist.
Tsja, dat blijft altijd lastig. 't Zal inderdaad wel een flink werk zijn, maar volgens mij goed zelf te doen. En bij uitstek iets waarbij je vrienden/kennissen/familie kunt inzettenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Glasvezelbehang zie ik inderdaad ook staan, dat red ik niet in een week maar goed, neem ik wat langer vrij. Ik twijfel alleen over of ik zelf kundig genoeg ben om dat op te hangen. Voordeel is wel dat de verf dan strak wordt aangebracht, die korreltjes vind ik niet zo mooi. Ik zit via marktplaats wel naar vakmensen te kijken maar in hoeverre die betrouwbaar zijn?
Heel grof kun je inderdaad je oppervlakte * hoogte gebruiken als indicatie, maar vroeg of laat zul je toch even je precieze wandoppervlak moeten uitrekenen. Met de plattegrond vrij makkelijk: de lengte van alle wanden (let ook op nissen, kleine hoekjes etc.!) bij elkaar optellen en dan vermenigvuldigen met de hoogte (inderdaad 2,65 m. tegenwoordig). Dan weet je het preciesquote:Oh, ik=rekenwonder. Globaal is de oppervlakte 79 vierkante meter. De hoogte is 2,62, via kwantum is een rol van 50x1, 40,- en daar haal ik zo'n 19 banen uit. Ik moet met 190 banen toch wel uitkomenDan kan ik een richtprijs aanhouden
Dat zou je bij de Ikea 32 euro kosten.. Dat valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Nu had ik het idee om een gordijnrail aan het plafond te bevestigen, en deze in de hoeken rond af te laten lopen, over de gehele breedte van de muur.
Nou ben ik alleen bang dat dit niet mooi is, en ik weet dat hier ook een flink kostenplaatje aan vast hangt.
he lief heb jij niet de virtuele rondleiding die je online kan gooien, zonder geluidquote:Op woensdag 8 september 2010 10:57 schreef Detroit het volgende:
Mooi huisje schatje! Ik vind het intern overduidelijk ruimer dan mijn appartement. Daar kun je vast nog iets moois van gaan maken..
Ik zal nog eens kijken of ik het geluid er op een of andere manier uit kan krijgen. Ik ben onbekend met de bewerking daarvan, but we'll see.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
he lief heb jij niet de virtuele rondleiding die je online kan gooien, zonder geluidgraag
Ik deed dat gewoon in WMMquote:Op woensdag 8 september 2010 11:45 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik zal nog eens kijken of ik het geluid er op een of andere manier uit kan krijgen. Ik ben onbekend met de bewerking daarvan, but we'll see..
Ik zal nog wel even kijken of er Apple software is die daarvoor misschien bruikbaar is.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik deed dat gewoon in WMM
Maar anders kijk ik vanavond wel even
Want dat heb je niet op je appeltje..
Dus ja er komt verf op de murenquote:Op zondag 12 september 2010 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Net langs geweest bij villa arena. Krijg er gewoon hoofdpijn van. Dat paarse printje dat ik had, kost mij al voor een kleine muur 80,-
Verder kan ik écht geen leuke print vinden, voor een stukje ok maar vind dan maar wat bijpassends.
Ik werd er een beetje naar van, ik heb nl. geen groot budget meer in mijn bouwdepot. En ik haat behang
Maar vermoedelijk ismijn grote held
en kan ik straks met een verfroller in de weer.
Just the way I wanted it. Maar hoe of wat zien we over 2 maanden wel.
Owww zo! Sorry snapte t nie meerquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Nog niet zeker maar we zijn het wel sterk aan het overwegen. Op die manier kunnen we wel allebei studeren in ieder geval.
[..]
Dus ja er komt verf op de murenStuckosten zou ik van
krijgen, maar als we gaan samenwonen hoeven we geen meubels te kopen dus de kosten die al zijn gespaard gaan in de stucadoor zitten
Maar je hebt nu wel een stuk ruimer budget.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar er staat ons een spannende tijd te wachten want ipv dat we een huis inrichten, moeten we nu een huis naar beider smaak opknappen en een huis verkopen.
Nou de eerste tijd wordt wel krap, Detroit heeft nog geen werk, in de toekomst is het wel lekker ruim.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:11 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel een stuk ruimer budget.
Oh wat een leuk huisjequote:Op vrijdag 5 november 2010 14:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Wij zijn er klaar voor!
Iemand nog op zoek naar een paleisje in Amsterdam?
Tsja hij woonde er al 2 jaar voordat hij mij kendequote:Op zaterdag 6 november 2010 20:44 schreef Ml-etje het volgende:
Oh trekt Detroit erbij in
Leuk! Even het paleisje bekijken
-edit- ziet er goed uitwel een echt manenhuis
Wil hij hem dan liever in de woonkamer?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ]
Onze lamp voor op het toilet
(Detroit is er nog niet helemaal mee eens.. Maar soit)
en net alle historkaartjes in stukken geknipt om de kleuren uit te zoeken
Alleen probeer ik ze te zoeken via histor.nl maar ik krijg ze niet zoals op de kaartjes?
Het zijn in ieder geval Medina, Absorptie (zandkleurig en donkerbruin) voor in de huiskamer/keuken/eetkamer.
In de slaapkamers mug en ezel(donker grijs en lichtgrijs met een druppeltje paars)
en in de hal ook mug maar met een donkerdere grijs die we voor het krijtbord gebruiken
Kroonluchters op het toilet zijn tof, ik had er ook een in mijn vorige huisje. Hij hangt nu in het washokquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ]
Onze lamp voor op het toilet
(Detroit is er nog niet helemaal mee eens.. Maar soit)
en net alle historkaartjes in stukken geknipt om de kleuren uit te zoeken
Alleen probeer ik ze te zoeken via histor.nl maar ik krijg ze niet zoals op de kaartjes?
Het zijn in ieder geval Medina, Absorptie (zandkleurig en donkerbruin) voor in de huiskamer/keuken/eetkamer.
In de slaapkamers mug en ezel(donker grijs en lichtgrijs met een druppeltje paars)
en in de hal ook mug maar met een donkerdere grijs die we voor het krijtbord gebruiken
Nee, da's een verrassing. Je krijgt een ouderwets teiltje met zo'n kekke afwasborstel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:32 schreef Cassandra87 het volgende:
ze zijn de vaatwasser vergeten, voor de rest is t af!
je favoriete standje?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb eindelijk door hoe ik moet parkeren. Dit is dus onze eigen parkeerplaats.
[ afbeelding ]
Nu gaat er verder even niets gebeuren. Als het goed is begint de aannemer aankomende maandag.. Maar zijn huidige klus loopt uit dus dat is nog even hard duimen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |