abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_256551
Nieuws, nieuws, nieuws, [30/3/2000 | Willeke-zelf | nieuw! ]
Ik wist dat er vandaag, de rommelbladen uitkwamen, dus toen ik toch boodschappen moest doen, gelijk maar even kijken. Wat schetst mijn verbazing De Koppen kloppen voor geen meter !! Dat heb ik helemaal niet gezegd !! Ik ben gelijk in de telefoon geklommen en de reporter welke mij had geintervieuwd vertelde "dat ze er toch iets smeuigs van moest maken". Ik ben het onderhand beu dat ik steeds als huilebalk wordt weggezet en dat het steeds over Sekki gaat.
Dus denk bij alles wat je leest er zit maar een (kleine) kern van waarheid in alle rommelbladen. Het merendeel is verzonnen of verdraaid.

Nu een ander nieuwtje, uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat a.s. zaterdag de bus zal arriveren in Oirschot. van 12 tot 12.30 is hij te zien op het plein in Oirschot, daarna verdwijnt de bus achter de gesloten hekken van de legerbasis Oirschot.
Let op : dit kan nog veranderen, afhankelijk van de ideeen van de programma maker kan men de lokatie zelfs op het laatste moment nog veranderen.

Niet alles is wat het lijkt !!!
pi_256552
Had ik er meteen bij moeten zetten, dit kwam natuurlijk van de site van Willeke, sorry.
pi_256553
Achter de hekken wordt hij dus volkomen onzichtbaar voor het publiek, want dat hele complex is bijna 300 ha. Ik ken dat complex heel erg goed want ik heb daar 3 jaar geleden nog eens 3 maanden "rondgelummeld".

Er is daar o.a. een pantserinfanteriebrigade gelegerd, diverse schoolbataljons, de E-Cie 30eNatresBat., een gedeelte van de Mil Rijopleiding, en een Cie van de Kmars, totaal zo'n 3000 militairen en burgers.

Op het complex zijn alle voorzieningen aanwezig als in een klein dorp, eetzaal. bioscoop, zwembad, hele uitgebreide sportschool/fitness, snackbar, een tiental Compagniesbars, bibliotheek, medisch centrum, en een gastenhotel.

Wat voertuigen betreft staan er YPR's Leo's 1 en 2, en de 155mm Self Propelled Guns. En verder bijna alles wat er zo bij de KL rijdt.

Omdat het complex ooit gebouwd is voor plm 6000 dienstplichtigen is er ruimte zat.

Op het complex is ook een nagebouwd zg VN- dorp waar militairen die op uitzending gaan een gedeelte van hun opleiding krijgen.

Het bekendst binnen de KL is "oirschot" momenteel echter door de zeer geavanceerde schietsimulator, waarbij je op een soort bioscoopgrootbeeldscherm schiet met wapens die daar speciaal voor aangepast zijn, kosten plm 100.000 per stuk. Militairen krijgen hier hun initiële schietopleiding. Het is het meest geavanceerde en interactieve "computerspel" wat ik ooit gezien heb, vergelijkbaar met de vliegsimulators in de luchtvaart.
[off-topic]
Ondergetekende heeft nog steeds (tenminste afgelopen zomer nog) het record op de C7-A1 met 19 doelen uitgeschakeld met 56 patronen, en op de Glock17 met 6 doelen op 11 patronen. Deze schietseries zijn opgeslagen en worden nog wel eens aan rekruten getoond.
[/off-topic]

De officiële naam is "Generaal-Majoor de Ruyter van Steveninckkazerne".

pi_256554
En als 'de Russen' dit nu allemaal horen?
Besef je wel dat je ons land ernstig in gevaar brengt.
Het zal mij niet verwonderen als jij spoedig post van Prosper Ego zal krijgen.

ps
ga zelf eens rondneuzen of er nog andere landen wat voor 'some hot info' willen schuiven.

pi_256555
quote:
op 04-01-2000 om 01:30 AM schreef Coos het volgende:
En als 'de Russen' dit nu allemaal horen?

ROFL

in 1983 speelde een gedeelte van de oefening Reforger (Return Forces to Germany) zich in Oirschot af.

een zenuwachtige amerikaanse miltair vroeg toen aan mij:"do you think they come?"
ik vroeg: "who?"
hij zei: "the russians"
ik zei: "yeah man, one by one"

oirschot kom ik vandaan, ooit.

zaterdag 1 april 2000 @ 08:48:00 #6
272 R@b
No-nonsens
pi_256556
Ik had laatst begrepen dat De Bus in het weekend van 1 en 2 april in de buurt van Lopik (Utrecht) zou worden gezet.

Had ik ook op mijn site gezet, maar ik denk inderdaad dat SBS6 na alle rellen wel met de plaatsen en data's zal schuiven

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_256557
De verwarring is compleet:

Dit staat op de site van Mark Berkouwer:

"Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat 'De BUS' aanstaande zondag koers zal zetten naar de gemeente Houten (bij Utrecht). 'De BUS' zal daar, als alles goed gaat, een week op Het Rond staan"

Terwijl Quocy en Kipman hier beweren dat het Zwolle wordt.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 01 April 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_256558
Ik denk NU eigenlijk dat het een grap was van Willeke c.s. Dom dat ik helemaal niet heb stilgestaan bij de datum...........
pi_256559
Waarschijnlijk realiseert Willeke zich dat nu ook, terwijl ze staat te wachten op het pleintje van Oirschot.
pi_256560
Oirschot is ook wel opvallend dicht bij Hilvarenbeek
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 1 april 2000 @ 12:52:00 #11
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_256561
quote:
op 04-01-2000 om 12:44 PM schreef Sorrow het volgende:
Waarschijnlijk realiseert Willeke zich dat nu ook, terwijl ze staat te wachten op het pleintje van Oirschot.

LOL

Ben te zaai voor een signature
pi_256562
quote:
op 04-01-2000 om 12:44 PM schreef Sorrow het volgende: ...het pleintje van Oirschot....
Is echt wel een heel groot plein, heet de markt trouwens, ligt in het centrum van het dorp met een zg. kruisbasiliek uit de 12e eeuw en een gemeentehuis uit de 16 eeuw.

zaterdag 1 april 2000 @ 18:45:00 #13
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_256563
gisterenmiddag was ik even in zeewolde en daar stond in het centrum een afgezet 'terrein' met sbs affichering en een auto van het nob.
volgens mijn regionale dagblad vanochtend ging ook het gerucht dat dat bus in zeewolde zou komen te staan.
bovendien heeft zeewolde een formido, zit het hoofdkantoor van formido in nijkerk (in de buurt) en wil men ten allen tijde voorkomen dat zoals in ALkmaar, mensen omhoog werden gehezen en je op de achtergrond een vestiging van Gamma zag staan.
De macht van de sponsor...
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zondag 2 april 2000 @ 00:32:00 #14
3029 Rona
Kermisfan
pi_256564
Standplaats Oirschot is in ieder geval 1 April grap want stond op voorpagina plaatselijke krantje en er stond dat Bus zaterdag zou arriveren en wij weten toch allemaal dat ie alleen maar op zondag rijdt!!!!!(dit sluit dus meteen alle zaterdag-aankomsten uit)
Ik dank u voor uw aandacht
We'll meet again!

pi_256565
Van Iwan's fansite:

quote:

Nieuwe locatie Bus uitgelekt... [1/4/2000 | Hannus/Kees | nieuw! ]
De nieuwe locatie van de bus is inmiddels bekend geworden. De bus gaat niet naar Zwolle, Amsterdam of Oirschot. De Bus gaat naar het nieuwste dorp van Nederland; de provincie Flevoland zal de Bus een week herbergen in Zeewolde. Bij een winkelcentrum in dit dorp, met 15.000 inwoners, is men sinds vanmorgen druk bezig om de locatie 'Bus-klaar' te maken. Uit deze keuze blijkt duidelijk dat de programmamakers na een bezoek aan grote steden (o.a. Den Haag en Alkmaar) de voorkeur geven aan de wat kleinere steden en dorpen als locatie voor de Bus. Wanneer de Bus gaat verhuizen is nog niet geheel bekend, maar verwacht wordt dat dit morgen in de loop van de ochtend zal zijn.

zondag 2 april 2000 @ 10:17:00 #16
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_256566
Is het wel zeker dat de bus op zondag rijdt. Een vriendin van mij vertelde gisteren namelijk dat ze afgelopen vrijdag in de omgeving van Utrecht achter de bus reed???

* Sweetheart is het nu helemaal kwijt.

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_256567
Sweetheart, de bus is vrijdag niet van zijn plek geweest. De streams zijn niet onderbroken.
pi_256568
quote:
1 April! [2/4/2000 | Hannus/Kees | nieuw! ]
De vermeende locatie "Zeewolde" blijkt, evenals de douche-camera's en het vertrek van Jop een 1 April grap te zijn! Zodra we nieuws hebben over de volgende locatie horen jullie meer...

Bron: Iwan's Fansite

Het zal dus toch wel omgeving Lopik/Houten worden.

maandag 3 april 2000 @ 12:37:00 #19
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_256569
quote:
op 04-02-2000 om 10:17 AM schreef Sweetheart het volgende:
Is het wel zeker dat de bus op zondag rijdt. Een vriendin van mij vertelde gisteren namelijk dat ze afgelopen vrijdag in de omgeving van Utrecht achter de bus reed???

* Hawkwind is het nu helemaal kwijt.

Heb ik ook altijd als ik in Utreg ben

Ik ben online
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')