Gistermiddag ben ik nog eens naar het museum geweest. Daar was ik allang niet meer geweest, maar nu het 20 januari was had ik zoiets van als je nu niet meer gaat dan komt er nooit meer iets van. Een belangrijke dag tenslotte. Onderweg zag ik een oranje fiets tegen een paaltje staan; mogelijk is die ooit van mijn tante geweest. Mijn tante had een soortgelijke fiets, die ook oranje was. Die was een aantal jaren eerder gestolen. We hadden toen een groot tuinfeest bij haar. lachen hoor. Allemaal van die moesveldjes en zelfs komkommers in de tuin. Toen ik heel klein was ging ik daar altijd slakken vangen.
Maar goed, terug on topic. Toen ik gisteren dus in het pretpark was gooide iemand zo'n krop sla naar me toe. En ik moest meteen aan die dag denken dat die fiets gestolen werd. Waarom moet iemand een krop sla stelen? :s Zo duur zijn die dingen nu ook weer niet. Nouja, natuurlijk hebben sommige mensen echt geen geld. In zulk geval vind ik het triest dat binnen Nederland, als dit 6x voorkomt ofzo, met achter de tralies moet met zo'n hulpplan welk 2 jaar kan duren (ben naam kwijt).
Klacht: mensen die mijn bioscoop bezoek vergallen.
Klacht: mensen die met aardappelen gooien
Klacht: mensen die hun fiets oranje verven