Nu goed...ik weet niet of iemand het zich nog herinneren kan, maar ik sprak hier laatst over een meisje dat ik leuk vond maar dat bepaald verwarrende acties ondernam.
Nu heb ik afgesproken om wat met haar te gaan eten. Dwz.: ik zou oorspronkelijk wat met haar gaan eten en daarna naar een bijeenkomst gaan, Ze heeft helaas geen tijd voor die bijeenkomst, maar het leek haar wel erg leuk om wat met me te gaan eten. In plaats van een 'nuttige' avond, wordt het nu dus een 'gezellige' avond. Ze wilde ook absoluut niet het risico lopen dat het uitgesteld zou worden.
Nu heb ik al een datum in m'n hoofd en heb ik ook al een perfect restaurant op het oog.
Nu moet ik er alleen nog achter zien te komen of ze meer dan vriendschap op het oog heeft. Zo ja, dan verlang ik van haar dat ze het eerst met haar huidige vriend uitmaakt.
Zo niet, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
quote:Dat had ik even nodig. Bedankt!
Op zondag 05 mei 2002 21:20 schreef Silicium het volgende:
Ga gewoon met haar uit eten. Probeer er achter te komen wat ze wil, maar zorg er wel voor dat je geen 'rare dingen' gaat doen. Succes!
quote:Nooit op dingen vooruit lopen!
Op zondag 05 mei 2002 21:06 schreef SportsIllustrated het volgende:
Nu moet ik er alleen nog achter zien te komen of ze meer dan vriendschap op het oog heeft. Zo ja, dan verlang ik van haar dat ze het eerst met haar huidige vriend uitmaakt.
Zo niet, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
Het feit dat ze al niet wil dat het etentje / avondje uitloopt wil al zeggen dat ze zich bij kijkshop waant. Let tijdens het eten ook op hoeveel ze naar andere gasten in het restaurant kijkt of dat ze alleen oog voor jou heeft.
naja ik adviseer je met deze zaak nuchter om te gaan. Koppie erbij simpel gezegd want anders gaat het je pijn doen vrees ik. (ook in je porte-monnaie)
quote:Ja, met die gedachte heb ik ook lopen spelen (worstelen is misschien beter).
Op zondag 05 mei 2002 21:53 schreef Sumer het volgende:
Ik zou me maar niet teveel verheugen op dit afspraakje. Omdat ze al een vriend heeft maar dat niet lekker loopt willen meisjes wel s wat rondkijken om het zo maar eens te zeggen.Het feit dat ze al niet wil dat het etentje / avondje uitloopt wil al zeggen dat ze zich bij kijkshop waant. Let tijdens het eten ook op hoeveel ze naar andere gasten in het restaurant kijkt of dat ze alleen oog voor jou heeft.
naja ik adviseer je met deze zaak nuchter om te gaan. Koppie erbij simpel gezegd want anders gaat het je pijn doen vrees ik. (ook in je porte-monnaie)
Nu ja...ik ga me er geen zorgen meer over maken. Ik dank eenieder hartelijk voor zijn reactie, en ik ga van de week maar eens per seconde kijken hoe het er allemaal voor staat.
quote:Ik denk inderdaad dat ik beter niets kan vragen totdat er wat staat te gebeuren, anders smoor ik het misschien in de kiem.
Op maandag 06 mei 2002 13:02 schreef Fliepke het volgende:
doe maar niks vragen, want dat kan wel eens totaal verkeerd vallen...
Gewoon kijken wat er gebeurt, en als er dan wat dreigt te gebeuren, effe op de rem drukken en dan vragen.
Als ze nog in een relatie zit, kan het ook makkelijk gebeuren dat jij slechts de juiste persoon op het juiste moment voor haar bent, bij wie ze even wat 'andere' aandacht kan krijgen dan ze binnen haar relatie krijgt.
En misschien geeft ze je dan wel veel aandacht, dat wil nog helemaal niet zeggen dat ze ook verder gaat met jou...
quote:Dat maken we zelf wel uit!!! *grapje*
Op zondag 05 mei 2002 21:06 schreef SportsIllustrated het volgende:
*Je hoeft hier niet op te reageren*
Maar nu even serieus, ga gewoon lekker eten, verheug je er op, gewoon gezellig.....
veel plzr!
quote:Hé-le-maal mee eens
Op maandag 06 mei 2002 14:26 schreef bluegrass het volgende:
ga nu maar eerst gewoon gezellig uit eten. Ga ook niet de eerste keer al probere`n uit te vissen wat ze wil, want dat komt nogal geforseerd over. En ga ZEKER niet meteen van haal verlangen dat ze het uitmaakt met haar vriend, want dan loopt ze vast meteen gillend weg. Kijk eerst nu maar eens of het gezellig isveel plzr!
prrrrr
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |