abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 mei 2002 @ 21:06:16 #1
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_4073849
*Je hoeft hier niet op te reageren*

Nu goed...ik weet niet of iemand het zich nog herinneren kan, maar ik sprak hier laatst over een meisje dat ik leuk vond maar dat bepaald verwarrende acties ondernam.

Nu heb ik afgesproken om wat met haar te gaan eten. Dwz.: ik zou oorspronkelijk wat met haar gaan eten en daarna naar een bijeenkomst gaan, Ze heeft helaas geen tijd voor die bijeenkomst, maar het leek haar wel erg leuk om wat met me te gaan eten. In plaats van een 'nuttige' avond, wordt het nu dus een 'gezellige' avond. Ze wilde ook absoluut niet het risico lopen dat het uitgesteld zou worden.

Nu heb ik al een datum in m'n hoofd en heb ik ook al een perfect restaurant op het oog.
Nu moet ik er alleen nog achter zien te komen of ze meer dan vriendschap op het oog heeft. Zo ja, dan verlang ik van haar dat ze het eerst met haar huidige vriend uitmaakt.
Zo niet, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_4073909
Vraag het haar
pi_4073921
Ze heeft een vriendje dus Nou duidelijk vriendschap dan toch lijkt me. Weet je of die relatie een beetje goed gaat?
  zondag 5 mei 2002 @ 21:19:40 #4
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_4073975
Ja, ze heeft een vriend. Maar er is een aantal dingen gebeurd die het vrij aannemelijk maken (en niet alleen voor mijn eigen verliefde geest) dat dat niet het enige is.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  zondag 5 mei 2002 @ 21:20:53 #5
27634 Silicium
Motorchick
pi_4073985
Ga gewoon met haar uit eten. Probeer er achter te komen wat ze wil, maar zorg er wel voor dat je geen 'rare dingen' gaat doen. Succes!
  zondag 5 mei 2002 @ 21:22:48 #6
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_4073999
quote:
Op zondag 05 mei 2002 21:20 schreef Silicium het volgende:
Ga gewoon met haar uit eten. Probeer er achter te komen wat ze wil, maar zorg er wel voor dat je geen 'rare dingen' gaat doen. Succes!
Dat had ik even nodig. Bedankt!
pi_4074013
Gewoon doen idd. Je merkt snel genoeg of er meer achter zit of niet. Verstand op nul en gezellige avond ervan maken!
pi_4074047
quote:
Op zondag 05 mei 2002 21:06 schreef SportsIllustrated het volgende:

Nu moet ik er alleen nog achter zien te komen of ze meer dan vriendschap op het oog heeft. Zo ja, dan verlang ik van haar dat ze het eerst met haar huidige vriend uitmaakt.
Zo niet, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

Nooit op dingen vooruit lopen!
Zij kan met heel andere dingen bezig zijn dan jij denkt.
pi_4074089
Als ze alleen vrienden wil zijn laat je haar de rekening betalen, dan heb je niet helemaal een klotegevoel
  zondag 5 mei 2002 @ 21:50:47 #10
27634 Silicium
Motorchick
pi_4074240
Maak je er maar niet druk om. Komt wel goed. Wederom: succes!
pi_4074262
Ik zou me maar niet teveel verheugen op dit afspraakje. Omdat ze al een vriend heeft maar dat niet lekker loopt willen meisjes wel s wat rondkijken om het zo maar eens te zeggen.

Het feit dat ze al niet wil dat het etentje / avondje uitloopt wil al zeggen dat ze zich bij kijkshop waant. Let tijdens het eten ook op hoeveel ze naar andere gasten in het restaurant kijkt of dat ze alleen oog voor jou heeft.

naja ik adviseer je met deze zaak nuchter om te gaan. Koppie erbij simpel gezegd want anders gaat het je pijn doen vrees ik. (ook in je porte-monnaie)

[url=http://www.slackware.com/]get slack[/url]
  zondag 5 mei 2002 @ 22:35:55 #12
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_4074708
quote:
Op zondag 05 mei 2002 21:53 schreef Sumer het volgende:
Ik zou me maar niet teveel verheugen op dit afspraakje. Omdat ze al een vriend heeft maar dat niet lekker loopt willen meisjes wel s wat rondkijken om het zo maar eens te zeggen.

Het feit dat ze al niet wil dat het etentje / avondje uitloopt wil al zeggen dat ze zich bij kijkshop waant. Let tijdens het eten ook op hoeveel ze naar andere gasten in het restaurant kijkt of dat ze alleen oog voor jou heeft.

naja ik adviseer je met deze zaak nuchter om te gaan. Koppie erbij simpel gezegd want anders gaat het je pijn doen vrees ik. (ook in je porte-monnaie)

Ja, met die gedachte heb ik ook lopen spelen (worstelen is misschien beter).
Maar ik kan hier nu eenmaal niet neerzetten wat er allemaal gebeurd is, maar laat ik het hier op houden: ze heeft genoeg kansen gehad om me onder vier ogen te vertellen hoe het zit. En het is een vrij direct meisje, maar ze heeft dit niet gedaan, dus ik ga er maar vanuit dat ze niet een hele avond uittrekt om de boodschap alsnog over te brengen.

Nu ja...ik ga me er geen zorgen meer over maken. Ik dank eenieder hartelijk voor zijn reactie, en ik ga van de week maar eens per seconde kijken hoe het er allemaal voor staat.

maandag 6 mei 2002 @ 13:02:38 #13
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4080691
doe maar niks vragen, want dat kan wel eens totaal verkeerd vallen...
Gewoon kijken wat er gebeurt, en als er dan wat dreigt te gebeuren, effe op de rem drukken en dan vragen.
  maandag 6 mei 2002 @ 13:47:30 #14
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_4081336
quote:
Op maandag 06 mei 2002 13:02 schreef Fliepke het volgende:
doe maar niks vragen, want dat kan wel eens totaal verkeerd vallen...
Gewoon kijken wat er gebeurt, en als er dan wat dreigt te gebeuren, effe op de rem drukken en dan vragen.
Ik denk inderdaad dat ik beter niets kan vragen totdat er wat staat te gebeuren, anders smoor ik het misschien in de kiem.
pi_4081611
Ik zou zeggen: begin nergens aan, zolang je niet zeker weet dat ze serieus zou twijfelen over haar relatie.. of beter nog: zolang je niet zeker weet dat ze vrijgezel zou zijn..

Als ze nog in een relatie zit, kan het ook makkelijk gebeuren dat jij slechts de juiste persoon op het juiste moment voor haar bent, bij wie ze even wat 'andere' aandacht kan krijgen dan ze binnen haar relatie krijgt.
En misschien geeft ze je dan wel veel aandacht, dat wil nog helemaal niet zeggen dat ze ook verder gaat met jou...

pi_4081695
quote:
Op zondag 05 mei 2002 21:06 schreef SportsIllustrated het volgende:
*Je hoeft hier niet op te reageren*
Dat maken we zelf wel uit!!! *grapje*

Maar nu even serieus, ga gewoon lekker eten, verheug je er op, gewoon gezellig.....

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_4082022
ga nu maar eerst gewoon gezellig uit eten. Ga ook niet de eerste keer al probere`n uit te vissen wat ze wil, want dat komt nogal geforseerd over. En ga ZEKER niet meteen van haal verlangen dat ze het uitmaakt met haar vriend, want dan loopt ze vast meteen gillend weg. Kijk eerst nu maar eens of het gezellig is

veel plzr!

[B]It is very easy to see fanaticism in other people, but difficult to spot it in oneself[/B]
  maandag 6 mei 2002 @ 14:44:16 #18
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4082332
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:26 schreef bluegrass het volgende:
ga nu maar eerst gewoon gezellig uit eten. Ga ook niet de eerste keer al probere`n uit te vissen wat ze wil, want dat komt nogal geforseerd over. En ga ZEKER niet meteen van haal verlangen dat ze het uitmaakt met haar vriend, want dan loopt ze vast meteen gillend weg. Kijk eerst nu maar eens of het gezellig is

veel plzr!

Hé-le-maal mee eens
Niet te hard van stapel, dat willen meiden meestal toch al niet

prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  maandag 6 mei 2002 @ 18:46:34 #19
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_4086459
Lieve mensen, geloof me, ik ga echt niets forceren. Ik kan nu eenmaal niet hier neerzetten wat hier allemaal aan voorafgegaan is, want dat is allemaal nogal karakteristiek voor onze situatie en volgens mij komen er wel wat mensen op Fok! die haar kennen, maar het lijkt erop dat ik na afloop van dit etentje wel wat wijzer zal zijn.
Nogmaals bedankt voor alle reacties. Ik zal nog melden hoe het is afgelopen.
  maandag 6 mei 2002 @ 19:19:16 #20
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_4086917
Nog een opmerking: over dat uitmaken...dat is geen absolute eis, alleen als ze ook daadwerkelijk iets zou willen, en die kans bestaat wel.
En nu doe ik er echt het zwijgen toe...
  dinsdag 7 mei 2002 @ 09:59:44 #21
22955 skizmo
#undef BUSH
pi_4094135
bek lostrekken . ..
Religion : Mankind's Worst Invention!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')