ik nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik wil met je onder de douch
Dag van de mediaquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:20 schreef gerbenp het volgende:
Wat een drukte in de 3FM studio zeg![]()
[ afbeelding ]
Daarom doneer ik dus niksquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:26 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoeveel geld daadwerkelijk bij de slachtoffers komt en hoeveel van het geld bij de overheid blijft steken om het paleis van de president weer op te bouwen..
met vlagen echt leuk. zou geen week moeten duren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ben er een beetje
Wat vinden jullie van radio 555?
Ook niks gegeven. Dat heeft Koenders wel gedaan met oa mijn centenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vond mijn bijdrage aan de SR wel genoeg eigenlijk.
ken zanger Rinus wel hoor, volksheldquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zoek maar op youtube naar he marlous ik wil met je onder de douch
Nope, volgens mij niet veel gemist hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heb ik nog iets gemist de afgelopen dagen?
(Nu heb ik eindelijk een gezicht bij Marlous, Had dr heel anders geschat, wel blond, maar anders)
Ok.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/status/8026026361
[..]
Haaaaiquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:17 schreef Captain_Slow het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
Ik wilde eigenlijk vanmorgen al gaan luisteren, maar de batterijen in de radio bij de eettafel waren leeg en toen ik naar boven ging hoerde ik M-M-M-M-M-M-M-M-M-M-M-M-M-Miss M-M-M-M-M-M-M-M-M-M-Montreal en heb ik de r-r-r-r-radio meteen weer uitgedrukt![]()
Wordt er trouwens ergens een playlist bijgehouden?
doet ie nu ook weerquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ook niks gegeven. Dat heeft Koenders wel gedaan met oa mijn centen
RegioFMquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:31 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ga wat anders doen, ik ga niet naar zo'n semi commercieel station luisteren...
Nice !quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:20 schreef gerbenp het volgende:
Wat een drukte in de 3FM studio zeg![]()
[ afbeelding ]
wel weer terug met van inkel en stenders hehquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:31 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ga wat anders doen, ik ga niet naar zo'n semi commercieel station luisteren...
Oja, die wil ik niet missen !quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wel weer terug met van inkel en stenders heh
Ik ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vond mijn bijdrage aan de SR wel genoeg eigenlijk.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik wil met je onder de douch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |