Hij zit op Qquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:19 schreef Timo20 het volgende:
Alsjeblieft niet zeg. Ruud de Wild![]()
![]()
![]()
![]()
Dat geschreeuw moet echt op 538 blijven
Je weet dat Ruud de Wild al jaren op QMusic zit he?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Ruud de Wild![]()
![]()
![]()
![]()
Dat geschreeuw moet echt op 538 blijven
Erik de Zwart... nare vent vind ik het.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef alors het volgende:
Hij is zelfs met ruzie weggegaan bij 538, waar Erik de Zwart toen baas was
Oh okquote:
Niet dus. heb nog nooit een volledige uitzending van Ruud de Wild gehoord, ook niet toen hij 3FM zat. Er is iets met hem dat me niet aanstaatquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Je weet dat Ruud de Wild al jaren op QMusic zit he?
hij stuitert te veel heen en weer wat dodelijk vermoeiend is en het is een swinger qua emoties die hij het liefste aan iedereen laat merken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet dus. heb nog nooit een volledige uitzending van Ruud de Wild gehoord, ook niet toen hij 3FM zat. Er is iets met hem dat me niet aanstaat
wat komt dat nummer met toch vreselijk bekend voor. Is het een cover ofzo??quote:
Je gaat toch niet zeggen dat je Giel mist in dezequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:49 schreef ScottTracy het volgende:
Ik mis applaus voor Caro of iemand die zegt 'sjees... even een blik bejaarden opentrekken'.
Frits is tof !quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bijna Frits Spits tijd en Coen Swijnenberg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |