abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77081524
Ik zoek een HTC Touch, dus een P3450/Elfin. Evt een dial of cruse, maar liefst gewoon de basic versie.
Mag ook een T-mobile uitvoering zijn.

Vereisten:
Geen krassen op het scherm, goed sluitende behuizing en een werkend SD slot.
Simlock geen bezwaar, evt ontbrekende accessoires is geen probleem.
Laatste nieuwprijs waar mee hij opgeruimd werd was 75 euro (oa phonehouse), ik bied daarom max 50 euro voor een nette.

Het gaat dus om deze :

pi_77081862
Ik heb er nog wel een liggen in nette staat, inclusief doosje en boekjes.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_77081959
en dat kost ?
pi_77084227
Ik ga straks even kijken wat de precieze staat is en foto's voor je maken.

70 euro wil ik er wel minimaal voor hebben, anders houd ik hem liever zelf. Kom je het ophalen (Nijmegen) of wil je het eventueel verzonden hebben?
pi_77105278
Kan evt ophalen in nijmegen. Kom er regelmatig langs. Foto en beschrijving is welkom. 70 euro moet ik even over denken, dat ik meer dan ik voor ogen had voor het doel waar ik hem voor gebruik.
pi_77128924
Hier zijn de foto's iets later dan verwacht. Ik had geen normale camera tot mijn beschikking.

Er zijn wat minimale gebruikerssporen aanwezig op het "chroom" aan de zijkant, op de backcover (alleen rechter bovenkant) en één miniscuul krasje/putje op het scherm wat je niet ziet wanneer het scherm aan staat.
pi_77159530
ok, dank. Ik zoek nog even verder. Vind 70 wat te duur. Toch bedankt !
  zaterdag 23 januari 2010 @ 13:56:40 #9
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_77175160
tip voor TS: Wil je per sé een Elfin of is een Elf ook goed? Als je per se de eerste wil moet je even het verschil vermelden (dubbel geheugen) zodat je niet de verkeerde aangeboden krijgt.

Mocht je het verschil niet kennen is het ook handig om te weten dat je niet een Elfin ROM op een Elf moet flashen of andersom. Die fout is al te vaak gemaakt.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_77274454
64 of 128 Mb is allebei ok. Geen voorkeur.

Up dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')