abonnement Unibet Coolblue
pi_256528
Waarom denken Aziz en Seki toch dat profileren verboden is in dit spel? Ten eerste moet je er wel wat voor doen om dat 'miljoen' te winnen. En ten tweede doen ze het natuurlijk zelf ook (schreeuwen, haar blond verven).

Wie zegt trouwens dat de 'stille Iwan' de echte Iwan is, en de 'praatjesmaker' een gespeelde Iwan?

Sommigen vergeten dat ze met een spel bezig zijn

pi_256529
ja! indy! fokker naar mij hart!

net als dat eeuwige gemekker over toneelspelen! het enige dat mensen tegen toneelspelen hebben is dat ze bang zijn dat de anderen daardoor leuker worden gevonden dan zijzelf. en iedereen wil leuk gevonden worden en dus niet genomineerd en dus niet weggestemd door het de bussers. dus het enige wat er mis is aan toneelspelen, is dat het een eigenschap is waarvan ze van te voren niet wisten dat het een eigenschap was die ze van pas kon komen!
wat nou 'je eigen zijn'. niemand is toch altijd zichzelf! seki zei zelf: er is ook een hele andere seki. nou dan!

pi_256530
Je hebt volkomen gelijk. Het is zelfs de opzet van het programma. De deelnemers zo veel mogelijk bloot stellen aan invloeden van buitenaf (met name de populariteitspolls) en kijken wat er dan gebeurt.

Heb je net drie weken jezelf zitten zijn en pats, opeens zit je in de gevarenzone. Jezelf blijven is dan natuurlijk het stomste dat je kunt doen want dat werkt blijkbaar niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Sorrow (Datum 31 Maart 2000).]

  vrijdag 31 maart 2000 @ 13:13:00 #4
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_256531
quote:
op 03-31-2000 om 12:55 PM schreef Sorrow het volgende:
Heb je net drie weken jezelf zitten zijn en pats, opeens zit je in de gevarenzone. Jezelf blijven is dan natuurlijk het stomste dat je kunt doen want dat werkt blijkbaar niet.

Precies!
De kern van het hele verhaal is dan ook dat de buspoppen dansen naar de pijpen van de kijkers. En dat deze interactieve vorm van televisiemaken wordt gepresenteerd als reality tv.


"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
pi_256532
Het hele telefonische en internet stemmen vertrouw ik voor geen meter. SBS/JdM plaatst de passagiers op het bankje en beïnvloedt daarmee het gedrag, en kan daarmee zelfs beïnvloeden wie er uit gestemd wordt.

De kijkers hebben slechts een passieve rol, zorgen voor de kijkcijfers en geld in het laatje brengen.

  vrijdag 31 maart 2000 @ 14:06:00 #6
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_256533
Profileren? Da's 1 van 312 nieuwe woorden die Aziz in de bus heeft geleerd.

"Begrijp je wat ik bedoel?" of "Jullie begrijpen me niet"

Deze persoon is nog steeds een karikatuur van zichzelf, wat een dombo! kssst, wegwezen met die #@$@&*#@

You must be out of your brilliant mind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')