Gratis Vans!quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:10 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Ech'nie.
maar ik ben bereid om een paar te kopen
om die naar je hoofd te gooien.

Ik mag posten waar ik maar wil ik beroep me a la wilders op de vrijheid van meningsuiting..quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:09 schreef zquing het volgende:
[..]
hee, dit is mn homeboy baggertopic, als er outsiders gaan baggeren komt er zo een slotje op

Moet deze vol dan "?quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:11 schreef Quir het volgende:
Dat was trouwens weer een mijlpaal - de helft.

daar zou ik je eigenlijk voor moeten notenquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:10 schreef Quir het volgende:
Ik heb ook Vans, hoor, daar niet van.

Hold it right there, ik heb ook van die leren met spitse neus.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:12 schreef zquing het volgende:
[..]
daar zou ik je eigenlijk voor moeten noten

Ah, die heb ik ook al vaak gepost in 'herrie'-topics. Maar nu is het Clapton-tijd.quote:

DC?quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:11 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Merk vergeten.
maar ze zijn oud, oké? Laat me met rust.

Bob Ross, daarentegen, kon wél heel mooi schilderenquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
Bob saget maakt echt slechte grappen...

Had het net gevonden, die man is gruwelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je weet wel, America's Funniest Home Videos

Ja hoor. Wat ga je nou eigenlijk kopen, dan? Alles, zolang het dit topic maar vult. Of een ander onderwerp - mag allemaal.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:15 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Zodra ik nieuwe heb, ga ik ze verbranden.
Doe je mee?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |