Comptabiliteit op Windows XP zetten.quote:
Yep, de demo is gewoon de demo met alleen de map mp_shop.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Is 'demo' weer iets heel anders? Ik heb zelf altijd Soldier of Fortune 2 Gold Edition gespeeld en toen ik twee maand geleden heb gekeken was het nog altijd best druk.
Als je even zegt wat er precies niet werkt, of wat voor foutmelding je krijgt, dan kan ik er iets mee.quote:
Zodra ik opstart gaatie gewoon opstarten... krijg ik een zwart scherm met daar onderin loading.. kort daarna krijg ik de melding Dat Sof2mp-test.exe niet werkt.. en zal worden moeten afgesloten..quote:Op zondag 13 maart 2011 20:46 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Als je even zegt wat er precies niet werkt, of wat voor foutmelding je krijgt, dan kan ik er iets mee.
TS is Valerio Zeno uit de DS Reclamequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:05 schreef Bonzai. het volgende:
Ik ben al jaren geen fanatiek gamer meer. Ja, ik heb zo'n gameboy DS waar ik af en toe eens mee play, een baas heeft immers ook zijn ontspanning nodig, maar verder ben ik op dit gebied vrij ontnerd.
Als je een nvidia videokaart hebt, kan het hernoemen van SoF2MP-Test.exe naar Sof2MP.exe vaak al het probleem oplossen.quote:Zodra ik opstart gaatie gewoon opstarten... krijg ik een zwart scherm met daar onderin loading.. kort daarna krijg ik de melding Dat Sof2mp-test.exe niet werkt.. en zal worden moeten afgesloten..
Ja kep Comptabiliteit al ingesteld en alles.. drivers geupdate.. dus kep geen idee..
Weet jij het?
NVIDIA Geforce 9600 GTquote:Op maandag 14 maart 2011 08:18 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Als je een nvidia videokaart hebt, kan het hernoemen van SoF2MP-Test.exe naar Sof2MP.exe vaak al het probleem oplossen.
Heb je een ati kaart dan laat maar weten dan post ik ff een andere oplossing.
Welke driver versie van nvidia heb je draaien?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:36 schreef Mikk het volgende:
[..]
NVIDIA Geforce 9600 GT
Geprobeerd maar nog steeds het zelfde! :<
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |