Eh ja, hoort erbij he, service van de zaakquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:40 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Door me te laten strijken en opruimen?
Ik ben veel hotterquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Je mag je wel wat beter scheren en ik wist niet dat Specu een halve neger was?
En ik zie dat Pierre dat ook al netjes gedaan heeft...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik ga hier even mijn collega's de inkoppertjes laten maken!
je rilt wat af... wie heb je dan gemeet?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef Tegan het volgende:
Pics *ril*, vraag maar aan iemand die me gemeet heeft.
En dat is?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef Tegan het volgende:
Pics *ril*, vraag maar aan iemand die me gemeet heeft.
Bij mij staat dat dus nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Staat erop...
01-01-2010 t/m 31-12-2011 geactiveerd op 07-01-2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
Bah, krijg net een pagina te zien met anorexia modellen... Niet mooi!Dan blijf ik liever dik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
Bah, krijg net een pagina te zien met anorexia modellen... Niet mooi!Zit wel behoorlijk wat fake tussen hoor. Sommige hebben gewoon een normaal gezicht ipv een ingevallen Ethiopisch hoofd. Ze zijn wel lenig overigens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik mij ook nog afvraag is of je kan zien of zij gegeten hebben. Dat als ze een goede maaltijd naar binnen stouwen of je dat daadwerkelijk een bobbel ziet zitten bij de maag.
-webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
Dat kun je niet testen, want zoveel kunnen ze niet binnenhouden...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:52 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Zit wel behoorlijk wat fake tussen hoor. Sommige hebben gewoon een normaal gezicht ipv een ingevallen Ethiopisch hoofd. Ze zijn wel lenig overigens!
Wat ik mij ook nog afvraag is of je kan zien of zij gegeten hebben. Dat als ze een goede maaltijd naar binnen stouwen of je dat daadwerkelijk een bobbel ziet zitten bij de maag.
Zitten ook fake's tussen, maar helaas ook echtequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:52 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Zit wel behoorlijk wat fake tussen hoor. Sommige hebben gewoon een normaal gezicht ipv een ingevallen Ethiopisch hoofd. Ze zijn wel lenig overigens!
Dwangvoederen net als ganzen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat kun je niet testen, want zoveel kunnen ze niet binnenhouden...
Een appel dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:54 schreef Tegan het volgende:
Nee die kotsen meteen alles uit, want hun maag kan het niet hebben, zoveel...
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
Die slikken ook niet denk ik... Om maar weer even ruig te doen!
sommige vrouwen vinden het blijkbaar smerigquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
Die slikken ook niet denk ik... Om maar weer even ruig te doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |