abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 31 maart 2000 @ 10:01:00 #1
2515 MUSE
somewherewewillmeet
pi_256521
Hebben jullie die beste (nou ja, beste?!) jongen ooit wel is fatsoenlijk horen spreken danwel een dialoog voeren? Iedere keer verbaas ik me er weer over wat voor een gebrouwel er uit die mond komt. Hij kan gewoon GEEN volle zinnen maken; "jaah, nou ja, weet je, jah, uhm, ja klopt", veel verder komt het nooit bij hem hoor. Iwan, ik van je!
She burns like the sun

  vrijdag 31 maart 2000 @ 10:03:00 #2
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_256522
hij praat wel, maar zegt weinig..
  vrijdag 31 maart 2000 @ 10:51:00 #3
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_256523
Maar hij lacht zo leuk...
Nee Iwan heeft inderdaad niet veel te zeggen, ik vond het ook veelzeggend dat hij tijdens de discussie in de uitzending van 30/3 zover mogelijk achterin het slaapvertrek ging liggen, zodat hij geen uitspraken hoefde te doen.
Iwan doet mij af en toe een beetje denken aan B.B. Maurice (that says it all )
  vrijdag 31 maart 2000 @ 14:09:00 #4
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_256524
Mwooaahh, mjaaaaa, uuuhhmmmmm, @$%^$%!$&^%$!$@!$@#$#@$

KAN IEMAND EEN TOLK NAAR DE BUS STUREN????

Ik versta geen hol van dat gemompel en gezwam.

You must be out of your brilliant mind.
pi_256525
nou ja iwan is een coole jongen
Ik ben best wel blij nu
pi_256526
quote:
op 03-31-2000 om 10:51 AM schreef Rocket Ride het volgende:
Iwan doet mij af en toe een beetje denken aan B.B. Maurice (that says it all )

Maar dan wel als "soap-karikatuur", op afstand-bestuurd door de camera-regie ! De regie van zowel BB als van DeBus werken gefaseerd in het profileren van hun "voorraad afval-sterren".... Iwan maakt deel uit van de 'tweede fase', wanneer het programma dreigt van metaal-moeheid ineen te zakken.

Qua persoonlijkheid vind ik elke vergelijking van BB-Maurice met Iwan volledig misplaatst en onterecht.

Kenmerkend voor de persoon van Iwan (en de reden voor zijn selectie in DeBus) is het 'onzichtbaar/ongrijpbaar' blijven. Dit werkt bij hem tot in het detail van een zin: hij wil koste wat het kost niet 'gepakt kunnen worden' op statements, mening of commitment, en kapt daardoor iedere zin al af voor het teveel zou gaan opvallen dat hij ergens voor staat.

Als ie nou tóch de hoofdprijs ooit krijgt, horen we dan misschien de verspreking: "maakt mij niet uit" ?
Ik denk het niet. Speculerend met Jop over wie hij nou op de volgende uitbraak moest meenemen (terwijl nog niet zeker is DAT hij die krijgt) , flapte hij er plots uit: "het is wel MIJN uitbraak!"
Kijk, Iwannetje, dààr hebben we je nou 'n keer bij je staart !

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')