quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We hébben iets leuks, als het moet.
Heeft hij van die man gekregen die er nu is disana.Verder weet ik het ook niet zat ook tv te kijken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb een heel stuk gemist door journaal en Netwerk dus ik weet niet hoe hij eraan komt.
En als ik het goed heb begrepen heet die man John en dan iets met Heuvel?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:05 schreef bamby het volgende:
[..]
Heeft hij van die man gekregen die er nu is disana.Verder weet ik het ook niet zat ook tv te kijken.
John van den Heuvel of iets van die strekkingquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
En als ik het goed heb begrepen heet die man John en dan iets met Heuvel?
Maar als ik die Google kom ik een misdaadverslaggever tegen en deze man is meer van de business.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
John van den Heuvel of iets van die strekking
Ja er is ook een John v.d. Heuvel, misdaadverslaggever. De naam is volgens mij wel goed. Misschien van de, of van den?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als ik die Google kom ik een misdaadverslaggever tegen en deze man is meer van de business.
Te gek voor woorden dit, hoe haalt ze het in haar hoofd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:21 schreef Chanel5 het volgende:
Jaap krijgt smsjes, zijn telefoon draait overuren en breekt de kappersbeurt af!!
Cora aan de telefoon, geen gezicht zegt ze..
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ojeeee, wat doet ze???? kijk die nek
Dat had Jaap dus ook kunnen bedenken maar ja die ninjakapster hèquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Cora is nu ook op de chat om de schade te beperken. Jaap heeft nog andere opnamen waardoor zijn haar helemaal niet geknipt mag worden. Goed moment om dan een metamorfose te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |