abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 31 maart 2000 @ 09:29:00 #1
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_256508
Tja ik denk dat ik alleen al door deze titel veel negatieve reacties krijg... Shijt aan..

Ik heb gisteren eindelijk weer eens tijd gehad om de busbuis te kijken.
Het was vermakelijk.

Ik vind dat Aziz het bij het rechte eind heeft als hij vind dat hij dingen ziet.
Er ontstaan inderdaad twee groepen. De groep tessa, iwan, jop, antonette en de groep bullent, essie en een beetje aziz.

En eigenlijk valt aziz hier buiten. Hij is daarom ook bang dat ie buiten de boot valt en bij een stemming zijn koffers kan gaan pakken.

even over de groepjes vorming (poarisering!?). Ik denk dat de grootste groep uiteindelijk wint omdat wie de meeste stemmen mag geven, de meeste invloed heeft.
Als bul en essie slim zijn, stemmen ze beiden op dezelfde persoon. Alleen moet dit een ander zijn dan aziz. Anders kegelt de groep rond tessa (de roddel groep) ze er een voor een uit.

  vrijdag 31 maart 2000 @ 09:42:00 #2
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_256509
overigens uit de stand die nu gegeven wordt op de sbs site valkt af te leiden dat aziz, tessa en antonette op de bank terechtkomen..
in dat geval aju tessa.. zij zal stemmen krijgen van jop (zal niet op ant en ook niet op aziz), bullent en esmeralda(?), terwijl iwan op aziz zal stemmen.

zou mooi zijn..


pi_256510
Frenkie, met je tweede bericht geef je al aan hoe zwak de banden binnen de groep van vier uit het eerste bericht zijn. Jop zal inderdaad, als hij moet kiezen tussen Aziz, Ant en Tessa, voor Tessa stemmen. Binnen de groep van vier bestaat er eigenlijk alleen een band tussen Jop en Iwan. Het is geen hechte groep.
En dus hebben Aziz en jij (in het eerste bericht) geen gelijk.

Waar het echt om gaat is wie SBS en JdM er uit willen hebben. Rond die persoon zal dan een bankje worden samengesteld waardoor de uitschakeling zeker wordt.

pi_256511
Het zou mooi zijn, maar het wordt heel moeilijk. Het is eigenlijk onmogelijk.

Jop is de grote schakel in het gebeuren, maar doordat Iwan hem ingepakt heeft door hem voor een tweede keer voor de uitbraak uit te nodigen, moet Jop z'n nieuwe vriendje wel ondersteunen en zal met argumenten als; we zijn uitelkaar gegroeid en hij legt een steeds groter wordende druk op mij dus op Aziz stemmen en niet op Tessa.
Iwan had dit als grote intigrant al enige tijd voorzien en heeft op deze wijze Jop tot zijn ondergeschikte gemaakt. Daarom ook geen uitbraak met Tessa. (clever of liever klef niet waar?
Iwan zelf heeft al lang berekent, uitgekookt als hij is, dat stemmen op Aziz het minst weinige gevaar (zeker bij vrouwelijk Nederland) op image-verlies oplevert.
Blijven Es en Bul over.
Zelfs indien beiden op of Ant of op Tessa stemmen, vliegt Aziz er vanwege zijn lagere populariteit uit.
De enige mogelijkheid om dit te vermijden is, dat mannelijk Nederland vanaf nu massief op Aziz gaat stemmen. Dit lijkt mij nu echter heel erg onwaarschijnlijk en indien toch, ben ik er zeker van, dat de organisatie de populariteitspercentages een beetje zal bewerken.

  vrijdag 31 maart 2000 @ 10:43:00 #5
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_256512
quote:
op 03-31-2000 om 10:37 AM schreef fondaco het volgende:
De enige mogelijkheid om dit te vermijden is, dat mannelijk Nederland vanaf nu massief op Aziz gaat stemmen.

Leg eens uit dan? Of ben ik echt zo moe dat ik je redenen waarom mannelijk Nederland moet stemmen op Aziz niet uit je stukje kan halen.

Ben te zaai voor een signature
pi_256513
Fondaco, ik snap 't ook niet helemaal, waar haal je de regel dat degene met de laagste populariteit bij gelijke stemmen er uit gaat, vandaan?
  vrijdag 31 maart 2000 @ 13:32:00 #7
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_256514
Ik weet het niet hoor, maar als we even hoopvol uitgaan van het beste scenario: Büllent en Esmeralda stemmen op Tessa, Jop doet dat ook....het zou voor alle 3 ook het slimst zijn, want laten we eerlijk zijn; Aziz in De Bus is nou niet echt een bedreiging in de eindstrijd...
pi_256515
De kans dat een vrouw op een vrouw stemt is minder dan 50% omdat de dames niet zo'n trek hebben in een 4 mannen - 2 vrouwen verhouding.
  vrijdag 31 maart 2000 @ 14:07:00 #9
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_256516
Mhhh, ik weet het nog niet zo zeker. Esmeralda vindt Aziz natuurlijk een zielepoot (want dat is ie ook ), maar ook een beetje een 'maatje'. Dus hangt het er van af of ze het beter vindt voor hem dat hij vertrekt of blijft, of beter gezegd: wat de 'mental coach' hierover in haar oor fluistert. Maar misschien heeft Aziz het ook wel helemaal verbruid bij haar, met zijn veel te lang doorzeuren over de vermeende relatie tussen haar en Büllent. Vokgens mij voelt ze verder vrij weinig loyaliteit jegens Tessa, en zal ze zeker niet op Antonette stemmen.

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 31 Maart 2000).]

pi_256517
Het aardige is dat ik dit gisteren Antonette op de streams hoorde zeggen. Juist zij kan de doorslag geven als ze bijvoorbeeld moet kiezen tussen Es of Tessa en Aziz. Vrouw eruit of (ex-)maatje van Jop.
  vrijdag 31 maart 2000 @ 15:45:00 #11
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_256518
quote:
op 03-31-2000 om 02:30 PM schreef Sorrow het volgende:
Het aardige is dat ik dit gisteren Antonette op de streams hoorde zeggen. Juist zij kan de doorslag geven als ze bijvoorbeeld moet kiezen tussen Es of Tessa en Aziz. Vrouw eruit of (ex-)maatje van Jop.

Zou ze echt zo stom zijn om dan op Aziz te stemmen. Ik denk het niet. Ant geeft me af en toe het gevoel dat ze dat meidenclubje gedoe van Tes goed ziek is. Dus ik denk dat Ant tes eruit zal gooien. Maar het liefst nog Iwan

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_256519
AAN: ROACHE, SORROW

Ik ga er ten eerste van uit, dat SBS6 snel even een nieuwe regel introduceert, die bepaalt, dat bij gelijke stemmen de minst populaire z'n boeltje kan pakken.
Daarnaast ga ik er van uit, dat Bul en Es niet op de bank komen en dat de overige vier mekaar niet zullen afvallen.
Naast allerlei andere variaties, blijft een 2 tegen 2 (via Bul en Es) voor Aziz als meest positieve over.
Ik heb ook even snel geconcludeerd, dat vooral de vrouwelijke forum-leden een probleem met Aziz hebben, maar dat daartegenover het mannelijke gedeelte het geen probleem zal vinden om het door de bobo's uitgedachte scenario, "Aziz eruit", enigszins bij te stellen, "Aziz blijft erin en een van de intriganten vliegt eruit".
De moeilijkheid en daarom heb ik ook gezegd, dat het wel niet te realiseren zal zijn, ligt erin, dat mannelijk Nederland zo snel mogelijk een stemgedrag gaat vertonen, dat overeenkomt met dat van het forum.

Wat het nieuwe lid betreft, weet ik vrijwel zeker, dat de zes overlijvenden de meest knappe, inteligente en best op het scherm overkomende, er gewoon uit zullen smijten.
Een kans op de eind-overwinning zal aan deze twee zeker niet gegund worden en diegenen die meedoen moeten zich nu al realiseren, dat de overblijver(-ster) gekozen zal wordenop basis van zijn/haar lagere potentie. (ik bedoel potentiële mogelijkheden)

Wat mij betreft, had SBS6 de eer aan Aziz moeten laten. Geen plaatsvervanger, één stemronde minder en Aziz nog twee weken de tijd om z'n gal te spuwen Daarna kan ie met opgeheven hoofd naar huis gaan. Zal me niet verbazen, indien SBS6 i.v.m. een te kort aan voor hen interessante kandidaten, deze beslissing alsnog neemt.

Trouwens niets verbaasd me maar, als het om "de beslissingen" van SBS6 gaat.

pi_256520
quote:
op 03-31-2000 om 04:37 PM schreef fondaco het volgende:
AAN: ROACHE, SORROW

Ik ga er ten eerste van uit, dat SBS6 snel even een nieuwe regel introduceert, die bepaalt, dat bij gelijke stemmen de minst populaire z'n boeltje kan pakken.


Ik vind het best, ik ken al twee varianten (dobbelen, ook wel shoot-out genoemd, en tien minuten democratisch beslissen door de rest van de groep) dus waarom geen derde.
Maar wie bepaalt dan wie de minst populaire is van de twee? Dat bedoel ik. Kun je net zo goed meteen aan John de Mol vragen wie er deze keer uitmoet. Bespaart de passagiers een hoop stress.

"De moeilijkheid en daarom heb ik ook gezegd, dat het wel niet te realiseren zal zijn, ligt erin, dat mannelijk Nederland zo snel mogelijk een stemgedrag gaat vertonen, dat overeenkomt met dat van het forum."

Nou doe je het weer. Je gelooft dat de telefoonstemmen er toe doen. Moet je niet doen. SBS/JdM bepaalt dat wel voor jou, ja? Zolang er geen notaris door het beeld hobbelt moet je vooral helemaal niks geloven. Dat is het beste uitgangspunt, kan het alleen nog meevallen.

"Zal me niet verbazen, indien SBS6 i.v.m. een te kort aan voor hen interessante kandidaten, deze beslissing alsnog neemt."

Het gerucht gaat al dat ze in de reservevijver aan het vissen zijn. Verder is er weinig animo.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')