dan zeg ik: doe maar dan kan ik mooi effies aanzitte, maar niet teveul want ik mot op toid weer naar moeders. Noh, 't smaakt aers bestquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar als ik zeg: "Sym, môsse auk e pilske?" Dan heb jij al "ja" gezegd voor ik uitgepraat ben.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan zeg ik: doe maar dan kan ik mooi effies aanzitte, maar niet teveul want ik mot op toid weer naar moeders. Noh, 't smaakt aers best
Jaja, en dan de rest van de tijd met je lief in bed doorbrengen, zekerquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
prut!
[..]
ik ook, en dan tot eind Maart ongeveer
Wat ga je onderzoeken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:35 schreef OA het volgende:
De nieuwe ontdekkingsreis is in de planning
ik ben thuisquote:
dat lijkt me wel watquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja, en dan de rest van de tijd met je lief in bed doorbrengen, zeker...
Bij mij thuis?quote:
Noorwegen.quote:
Totdat je dochters ineens binnen komen stormenquote:
Dat lijkt me een bijzonder geschikt subject voor een onderzoekquote:
Dat doen ze gelukkig nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Totdat je dochters ineens binnen komen stormen.
en terechtquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat doen ze gelukkig niet
Want wat we doen is Iewwwwwwwwwwwwww en dat willen ze al helemaal niet zien
heel Scandinavië is wel.o.kquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lijkt me een bijzonder geschikt subject voor een onderzoek. Bij ons zijn vage plannen voor een onderzoek in Zweden geopperd.
pappa en die mevrouw doen piem0lindekutquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
denk eraan: niet voeren!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heel Scandinavië is wel.o.k![]()
maar ik ga dit jaar eens onderzoeken hoe het gesteld is met de habitat van een aantal ksc klanten
hoe oud zijn ze? want bij ons hebben ze daar absoluut nog geen last van.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is worstelenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pappa en die mevrouw doen piem0lindekut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |