Ik zou het over een paar jaar nog eens proberen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:18 schreef Maitje het volgende:
Omdat ik elk jaar meedoet
hoe slimmer ik elk jaar word,
was ik uiteraars van plan
TS denkt dat een IQ van 75 hoog isquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:18 schreef Maitje het volgende:
Lief dagboek,
Omdat ik elk jaar meedoet met de IQ test om te zien hoe slimmer ik elk jaar word, was ik uiteraars van plan dit jaar ook weer mee te doen om zo te kunnen pronken met mijn o-zo ontzettend hoge score.
Alleen, nu zijn mijn ouders vandaag 21 jaar getrouwd en komt er vanavond visite terwijl vanavond juist de IQ test is..![]()
Klacht: Geen IQ test kunnen doen
2e klacht: Opa en Oma die zonnodig een bloemmetje moeten komen brengen vanavond
3e klacht: Nu kan ik morgen niet pronken met mijn hoge IQ score
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:21 schreef deepart het volgende:
147 hier.
Best laag nog als je het vergelijkt met de rest van fok
Vergeet Kelly en Regilio Tuur niet...quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef Alex1980 het volgende:
[..]
TS is dommer dan Bokito(en Bonny StClaire
)
Anders ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Als je zulke faal testen doet zoals op TV misschien wel.
Kijk...jij snapt het!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef Alex1980 het volgende:
[..]
TS denkt dat een IQ van 75 hoog is![]()
TS die in zijn 2e klacht zoveel fouten maakt![]()
TS is dommer dan Bokito(en Bonny StClaire
)
Met die IQ test van bnn nog goed mogelijk ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:21 schreef deepart het volgende:
147 hier.
Best laag nog als je het vergelijkt met de rest van fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moeten een categorie hebben met "Zangers van het Nederlandse levenslied". Ik zou wel eens willen weten hoe Rinus of Silverlady scoort.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:29 schreef B.. het volgende:
Er doet toch ook elk jaar weer zo'n faalhaas mee? zoals Kelly?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:42 schreef netflanders het volgende:
hoi ik heb die test ook gmaakt en had natuurlijk ook een best hoog iq
maar mn broer doet ook een beetje pschygoholie en die zegt dat die iq test van tv onzin is maar hij zegt dat ik daar wss ook best hoog zou score hoor dus daar niet van
maar hij is dus best onzin en echte iq test zou ik weleens willen maken want sommige mensen noemen me dom en dan kan ik zeggen nee want ik heb wel een hoog iq enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |