Constant? Dat valt best mee,... 1 of 2 keer misschien. Maar ja,... het is gewoon een manier van DLC promoten. Ergerde me er niet echt aan in DAO. Misschien dat een bepaald verhaal (DLC) in Mass Effect door een NPC wordt gepromoot ja. Moet kunnen,.... ze geven in ieder geval genoeg gratis DLC weg via de network card dacht ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:11 schreef MPC60 het volgende:
Als Bioware hetzelfde geintje flikt bij Mass Effect2 als bij Dargon Age dan stuur ik dit spel persoonlijk terug naar ze, echt nog nooit op zon schofterige manier mee gemaakt dat een ontwikkelaar zo de DLC door je strot probeert te duwen.
Echt Bioware is RPG koning af.
Laat ik dit dit even uitleggen voor de mensen die Dragon Age niet gespeelt hebben, constant kom je figuren tegen met een dialoog en altijd komt ie dialoog uit op het feit dat je DLC moet kopen om deze dialoog af te kunnen maken en de daadwerkelijke quest kunt gaan doen.... echt wtf dachten ze daar bij Bioware, ik speel een RPG om mee getrokken te worden in een verhaal en dan wil ik niet dat dat verhaal me constant wijst op het feit dat ik bepaalde DLC niet heb. Echt wtf!
Oh ja, er staat 1 mannetje in je kamp die je de mogelijkheid geeft een sidequest te doen die je eerst moet kopen. Het wordt niet de hele tijd op je neus gedrukt (tenzij je telkens tegen hem aan loopt te lullenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:11 schreef MPC60 het volgende:
Als Bioware hetzelfde geintje flikt bij Mass Effect2 als bij Dargon Age dan stuur ik dit spel persoonlijk terug naar ze, echt nog nooit op zon schofterige manier mee gemaakt dat een ontwikkelaar zo de DLC door je strot probeert te duwen.
Echt Bioware is RPG koning af.
Laat ik dit dit even uitleggen voor de mensen die Dragon Age niet gespeelt hebben, constant kom je figuren tegen met een dialoog en altijd komt ie dialoog uit op het feit dat je DLC moet kopen om deze dialoog af te kunnen maken en de daadwerkelijke quest kunt gaan doen.... echt wtf dachten ze daar bij Bioware, ik speel een RPG om mee getrokken te worden in een verhaal en dan wil ik niet dat dat verhaal me constant wijst op het feit dat ik bepaalde DLC niet heb. Echt wtf!
Er zijn in dat hele spel 2 mannetjes die een DLC-quest geven. Een van deze twee DLC's is ook nog eens gratis als je het spel gekocht hebt. Ze hebben alleen een uitroepteken boven hun hoofd staan en je niet te roepen of dwingen om met ze te praten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:32 schreef MPC60 het volgende:
Nou het is dus niet alleen het mannetje in het kamp maar ja jullie zullen waarschijnlijk het spel niet hebben gespeelt of er alleen maar doorheen gerushet voor de achievments, het haalt mij uit het verhaal ook als ik in mijn kamp ben en daar een ventje met groot bord DLC staat te te roepen.
Ben ik nou gewoon te oud en begrijp ik niet dat het heel normaal is om een half spel te kopen, dan er in het spel meerdere malen op gewezen te worden dat ik maar een half spel heb gekocht en of ik via deze dialoog lijn zsm de rest van het spel wil binnenhalen?
Ja dat is gamebreaking voor mij.
Dat dit uit de mond van een FF fan komt. Echt ik ben verbaast.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien dat een bepaald verhaal (DLC) in Mass Effect door een NPC wordt gepromoot ja. Moet kunnen,....
Ik begin te denken dat het een generatiekloof is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:44 schreef sammeh het volgende:
[..]
Er zijn in dat hele spel 2 mannetjes die een DLC-quest geven. Een van deze twee DLC's is ook nog eens gratis als je het spel gekocht hebt. Ze hebben alleen een uitroepteken boven hun hoofd staan en je niet te roepen of dwingen om met ze te praten.
Echt bizar dat je daar over kan lopen miepen
Ik denk het wel want de enige DLC die iets toevoegde aan het verhaal was Shale. Dat was cut content en het was gratis.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:46 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat het een generatiekloof is.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:46 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat dit uit de mond van een FF fan komt. Echt ik ben verbaast.
Dat je het dus schijnbaar heel normaal vind dat in een role playing game je uit je role wordt gehaald door dit soort verkooptruukjes.quote:
Serieus,.... neem een leven ofzoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:52 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat je het dus schijnbaar heel normaal vind dat in een role playing game je uit je role wordt gehaald door dit soort verkooptruukjes.
Mijn laatste sessie was 1 jaar geleden. Heb 3 uitgespeelde saves, maar geen idee welke ik moet of ga importeren. De een is totaal anders dan de anders,... renegade, paragorn,... counsil leeft of leeft niet,... weet het allemaal niet meer.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Maar eens begonnen met me1! En misschien op tijd klaar!
Ik zou vers beginnen. Eventueel tweede playthrough kan altijd nog met een bepaalde savegame uit één.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn laatste sessie was 1 jaar geleden. Heb 3 uitgespeelde saves, maar geen idee welke ik moet of ga importeren. De een is totaal anders dan de anders,... renegade, paragorn,... counsil leeft of leeft niet,... weet het allemaal niet meer.
Vanmiddag voor de 2e keer uitgespeelt. Ter voorbereiding van deeltje 2.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Maar eens begonnen met me1! En misschien op tijd klaar!
K vind die paragon echt dik tam bij ME1.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Was van de week al opnieuw begonnen met een renegade, maar paragon vind ik toch leuker, dus vanavond weer overnieuw begonnen
ik ga verder met mijn full paragon soldier .quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:27 schreef Silv het volgende:
[..]
K vind die paragon echt dik tam bij ME1.
Maargoed, maar even kijken welke save ik ga gebruiken om mee te beginnen. Denk met mn renegade sentinel, maar verander wel even naar vanguard of infiltrator.
Volgens mij wel.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:28 schreef Seam het volgende:
Je klasse en skills nam hij toch niet mee vanuit je save?
Nee hoor, op een paar pagina's eerder staat dat alleen je geslacht vast staat en je keuzes enz.quote:
Sniper riflesquote:Op zondag 24 januari 2010 12:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jammer genoeg kan ik alleen pistols en sniper rifles!
Maar zoek het niet om opnieuw te beginnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |