abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 januari 2010 @ 19:24:58 #126
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77184850
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:11 schreef MPC60 het volgende:
Als Bioware hetzelfde geintje flikt bij Mass Effect2 als bij Dargon Age dan stuur ik dit spel persoonlijk terug naar ze, echt nog nooit op zon schofterige manier mee gemaakt dat een ontwikkelaar zo de DLC door je strot probeert te duwen.

Echt Bioware is RPG koning af.

Laat ik dit dit even uitleggen voor de mensen die Dragon Age niet gespeelt hebben, constant kom je figuren tegen met een dialoog en altijd komt ie dialoog uit op het feit dat je DLC moet kopen om deze dialoog af te kunnen maken en de daadwerkelijke quest kunt gaan doen.... echt wtf dachten ze daar bij Bioware, ik speel een RPG om mee getrokken te worden in een verhaal en dan wil ik niet dat dat verhaal me constant wijst op het feit dat ik bepaalde DLC niet heb. Echt wtf!
Constant? Dat valt best mee,... 1 of 2 keer misschien. Maar ja,... het is gewoon een manier van DLC promoten. Ergerde me er niet echt aan in DAO. Misschien dat een bepaald verhaal (DLC) in Mass Effect door een NPC wordt gepromoot ja. Moet kunnen,.... ze geven in ieder geval genoeg gratis DLC weg via de network card dacht ik.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_77184863
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:11 schreef MPC60 het volgende:
Als Bioware hetzelfde geintje flikt bij Mass Effect2 als bij Dargon Age dan stuur ik dit spel persoonlijk terug naar ze, echt nog nooit op zon schofterige manier mee gemaakt dat een ontwikkelaar zo de DLC door je strot probeert te duwen.

Echt Bioware is RPG koning af.

Laat ik dit dit even uitleggen voor de mensen die Dragon Age niet gespeelt hebben, constant kom je figuren tegen met een dialoog en altijd komt ie dialoog uit op het feit dat je DLC moet kopen om deze dialoog af te kunnen maken en de daadwerkelijke quest kunt gaan doen.... echt wtf dachten ze daar bij Bioware, ik speel een RPG om mee getrokken te worden in een verhaal en dan wil ik niet dat dat verhaal me constant wijst op het feit dat ik bepaalde DLC niet heb. Echt wtf!
Oh ja, er staat 1 mannetje in je kamp die je de mogelijkheid geeft een sidequest te doen die je eerst moet kopen. Het wordt niet de hele tijd op je neus gedrukt (tenzij je telkens tegen hem aan loopt te lullen ), waar kan je je druk om maken
  zaterdag 23 januari 2010 @ 19:32:43 #128
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_77185085
Nou het is dus niet alleen het mannetje in het kamp maar ja jullie zullen waarschijnlijk het spel niet hebben gespeelt of er alleen maar doorheen gerushet voor de achievments, het haalt mij uit het verhaal ook als ik in mijn kamp ben en daar een ventje met groot bord DLC staat te te roepen.

Ben ik nou gewoon te oud en begrijp ik niet dat het heel normaal is om een half spel te kopen, dan er in het spel meerdere malen op gewezen te worden dat ik maar een half spel heb gekocht en of ik via deze dialoog lijn zsm de rest van het spel wil binnenhalen?

Ja dat is gamebreaking voor mij.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_77185488
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:32 schreef MPC60 het volgende:
Nou het is dus niet alleen het mannetje in het kamp maar ja jullie zullen waarschijnlijk het spel niet hebben gespeelt of er alleen maar doorheen gerushet voor de achievments, het haalt mij uit het verhaal ook als ik in mijn kamp ben en daar een ventje met groot bord DLC staat te te roepen.

Ben ik nou gewoon te oud en begrijp ik niet dat het heel normaal is om een half spel te kopen, dan er in het spel meerdere malen op gewezen te worden dat ik maar een half spel heb gekocht en of ik via deze dialoog lijn zsm de rest van het spel wil binnenhalen?

Ja dat is gamebreaking voor mij.
Er zijn in dat hele spel 2 mannetjes die een DLC-quest geven. Een van deze twee DLC's is ook nog eens gratis als je het spel gekocht hebt. Ze hebben alleen een uitroepteken boven hun hoofd staan en je niet te roepen of dwingen om met ze te praten.

Echt bizar dat je daar over kan lopen miepen
  zaterdag 23 januari 2010 @ 19:46:01 #130
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_77185534
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:24 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Misschien dat een bepaald verhaal (DLC) in Mass Effect door een NPC wordt gepromoot ja. Moet kunnen,....
Dat dit uit de mond van een FF fan komt. Echt ik ben verbaast.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 19:46:45 #131
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_77185558
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:44 schreef sammeh het volgende:

[..]

Er zijn in dat hele spel 2 mannetjes die een DLC-quest geven. Een van deze twee DLC's is ook nog eens gratis als je het spel gekocht hebt. Ze hebben alleen een uitroepteken boven hun hoofd staan en je niet te roepen of dwingen om met ze te praten.

Echt bizar dat je daar over kan lopen miepen
Ik begin te denken dat het een generatiekloof is.

Ik weet nog goed dat ik voor de eerste keer in dat kamp kwam, ik die NPC zie, ik enthousiast, nieuwe quest! met hem begin te praten en na 4 dialooglijnen PLEASE DOWNLOAD DLC te zien krijg.
pi_77185646
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:46 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik begin te denken dat het een generatiekloof is.
Ik denk het wel want de enige DLC die iets toevoegde aan het verhaal was Shale. Dat was cut content en het was gratis.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 19:51:16 #133
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77185686
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:46 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Dat dit uit de mond van een FF fan komt. Echt ik ben verbaast.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 19:52:48 #134
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_77185734
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:51 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dat je het dus schijnbaar heel normaal vind dat in een role playing game je uit je role wordt gehaald door dit soort verkooptruukjes.
pi_77185820
Maar eens begonnen met me1! En misschien op tijd klaar !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 23 januari 2010 @ 19:59:19 #136
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77185908
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:52 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Dat je het dus schijnbaar heel normaal vind dat in een role playing game je uit je role wordt gehaald door dit soort verkooptruukjes.
Serieus,.... neem een leven ofzo No offence.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 20:00:35 #137
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77185940
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mijn laatste sessie was 1 jaar geleden. Heb 3 uitgespeelde saves, maar geen idee welke ik moet of ga importeren. De een is totaal anders dan de anders,... renegade, paragorn,... counsil leeft of leeft niet,... weet het allemaal niet meer.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 20:02:51 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77186003
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:00 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Mijn laatste sessie was 1 jaar geleden. Heb 3 uitgespeelde saves, maar geen idee welke ik moet of ga importeren. De een is totaal anders dan de anders,... renegade, paragorn,... counsil leeft of leeft niet,... weet het allemaal niet meer.
Ik zou vers beginnen. Eventueel tweede playthrough kan altijd nog met een bepaalde savegame uit één.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_77186135
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vanmiddag voor de 2e keer uitgespeelt. Ter voorbereiding van deeltje 2.
pi_77190169
Me laatste save was uit 2007 !!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:11:49 #141
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_77190835
Was van de week al opnieuw begonnen met een renegade, maar paragon vind ik toch leuker, dus vanavond weer overnieuw begonnen
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_77191510
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Was van de week al opnieuw begonnen met een renegade, maar paragon vind ik toch leuker, dus vanavond weer overnieuw begonnen
K vind die paragon echt dik tam bij ME1.
Maargoed, maar even kijken welke save ik ga gebruiken om mee te beginnen. Denk met mn renegade sentinel, maar verander wel even naar vanguard of infiltrator.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_77201305
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:27 schreef Silv het volgende:

[..]

K vind die paragon echt dik tam bij ME1.
Maargoed, maar even kijken welke save ik ga gebruiken om mee te beginnen. Denk met mn renegade sentinel, maar verander wel even naar vanguard of infiltrator.
ik ga verder met mijn full paragon soldier .
assault rifles
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zondag 24 januari 2010 @ 12:21:07 #144
8369 speknek
Another day another slay
pi_77204829
Het renegade einde was echt zo ontzettend veel bazer dan paragon. Zo tegen het einde vond ik de game best goed, niet super, maar toen dat einde, zomgwtf. Ik baal er alleen van dat ik niet de senator tot emperor heb gekroond, want je weet gewoon dat die terug gaat komen met dark force powers.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_77205719
Jammer genoeg kan ik alleen pistols en sniper rifles !
Maar zoek het niet om opnieuw te beginnen !
pi_77211724
Je klasse en skills nam hij toch niet mee vanuit je save ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_77213958
quote:
Op zondag 24 januari 2010 15:28 schreef Seam het volgende:
Je klasse en skills nam hij toch niet mee vanuit je save ?
Volgens mij wel.
Beneath the gold, bitter steel
pi_77215574
als mensen deel 1 nog niet gespeeld hebben raad ik
mikelat let's play mass effect op youtube aan .

hij speelt hier het verhaal en hij gaat ook ME2 spelen , hij begint met ME2 op 26jan dus bijna
het is patat
pi_77215741
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:38 schreef Fingon het volgende:

[..]

Volgens mij wel.
Nee hoor, op een paar pagina's eerder staat dat alleen je geslacht vast staat en je keuzes enz.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_77223156
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jammer genoeg kan ik alleen pistols en sniper rifles !
Maar zoek het niet om opnieuw te beginnen !
Sniper rifles
Shotguns

Volgens mij is soldier de enige class die beide kan. Wel een beetje jammer.
No resentment ever evened out a weaker hand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')