abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:41:04 #301
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77350936
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:36 schreef torn_Machina het volgende:
Rustig nou maar jongens. Ik heb gisteren ook een verzendmailtje ontvangen, maar vandaag ook niks in de bus. Ze zullen het meeste vandaag wel hebben verzonden en gisteren alvast heel wat bestellingen afgerond hebben voor verzending.

Nu nog iets leuks.

Komt net mijn buurvrouw binnen die zegt dat ze een pakketje voor mij heeft. Ik dacht dat zal ME2 dan wel zijn.

Blijkt het een grote bubbel envelop te zijn waar een dvd box van Charles Dickens inzit.

Helemaal geen pakbon of iets anders erin. Alleen de adressticker met een ordernummer erop.

Na dit ordernummer eens nagekeken te hebben in mijn besteloverzicht, blijkt dat het mijn order voor Bayonetta was, die ik in december al heb ontvangen.

Nu ging mij net een lichtje branden dat je bij de preorder van Bayonetta ook een van haar handguns zou krijgen.

Nou vond ik dat al vreemd toen ik het bestelde, want die zaten namelijk alleen bij de Climax Edition.

FRS zal dus wel een foutje hebben gemaakt daarmee en dit als compensatie toegezonden ofzo.

Iets anders kan ik mij niet bedenken. En die box is ook nog 40,00 euro
Of,... het verzendmailtje van gisteren is eigenlijk je nieuwe Bayonetta van vandaag,.... met andere woorden,... naar Mass Effect 2 kan je fluiten. Wat als dat het foutje is?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')