abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 januari 2010 @ 16:01:49 #276
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77338306
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:23 schreef bjorntju het volgende:
Gebeld naar FRS net. En ze zij dat de CE optijd word verzonden! Dus ik hem hem morgen binnen
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_77338918
lees nu ook van iemand anders die gebled heeft dat ze ze al aan het inpakken zijn en later vandaag worden verzonden. Het is dus nu 100% zeker! Nu maar hopen dat de TNT morgen rond 4 uur komt want tot 3 uur is er niemand thuis. En de volgende dag precies het zelfde. Anders moet ik tot maandag wachten voordat ik hem op kan halen
  woensdag 27 januari 2010 @ 16:18:17 #278
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77339062
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:15 schreef bjorntju het volgende:
lees nu ook van iemand anders die gebled heeft dat ze ze al aan het inpakken zijn en later vandaag worden verzonden. Het is dus nu 100% zeker! Nu maar hopen dat de TNT morgen rond 4 uur komt want tot 3 uur is er niemand thuis. En de volgende dag precies het zelfde. Ander moet ik tot maandag wachten voordat ik hem op kan halen
Mooi,... ik heb ook een FRS bestelling gedaan afgelopen december. De CE was alle spanning en wachten waard Meestal komt TNT bij mij ook rond dat tijdstip,... kan je geen briefje achterlaten 'bezorg bij buren' ofzo?
  woensdag 27 januari 2010 @ 16:23:20 #279
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_77339353
quote:
Ik vind ze beter dan de achievements van ME1. Althans, zo lijkt het.

Heb er al vijf.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_77339367
Die van mij valt morgen door de bus.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_77342504
Bah, vandaag geen post gekregen. Nog 1 dag extra op ME1 uit te spelen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 17:45:52 #282
8369 speknek
Another day another slay
pi_77342862
Amazon .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 27 januari 2010 @ 17:46:01 #283
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77342869
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:35 schreef torn_Machina het volgende:
Bah, vandaag geen post gekregen. Nog 1 dag extra op ME1 uit te spelen.
Waar had je hem besteld?

Anyway,... ben zelf mijn joypad maar eens aan het opladen. Xbox is sinds AC2 niet meer aan geweest. Heb er zo'n zin in,... morgen Mass Effect 2 avond.
pi_77342915
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:45 schreef speknek het volgende:
Amazon .
Cancelen en naar de winkel rennen. Heb ik ook gedaan.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_77343038
Yee ik heb em binnen nu. Illegale eraf gegooid en nu aan het installeren
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:47:24 #286
256666 leeell
I know you're lonely
pi_77344971
heb hem ook, een vanguard begonnen en net die Warlord bevrijd

ligt het aan mij of is het spel een stuk moeilijker dan deel 1, en sowieso best moeilijk
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_77346270
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:46 schreef Chocobo het volgende:
Waar had je hem besteld?
Ik heb het bij the FRS besteld.
Zal morgen wel afgeleverd worden dan.
pi_77346435
Is hij bij iemand al verzonden? Bij mij nog niet... Als hij vandaag niet verzonden word moet ik wachten totdat ik morgen thuis kom van school voordat ik kan bellen... Zie wel dat je games kan bestellen tot 19:00 wil je ze morgen in huis hebben. Dus het kan zijn dat ze ze nog uitleveren vandaag. Anders word het morgen na school wéér bellen...

[ Bericht 43% gewijzigd door bjorntju op 27-01-2010 19:54:14 ]
pi_77347838
Volgens mij komt mijne overmorgen pas.
No resentment ever evened out a weaker hand
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:06:07 #290
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77348835
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:19 schreef bjorntju het volgende:
Is hij bij iemand al verzonden? Bij mij nog niet... Als hij vandaag niet verzonden word moet ik wachten totdat ik morgen thuis kom van school voordat ik kan bellen... Zie wel dat je games kan bestellen tot 19:00 wil je ze morgen in huis hebben. Dus het kan zijn dat ze ze nog uitleveren vandaag. Anders word het morgen na school wéér bellen...
FRS stuurt hun games op tijd uit! Sterker nog,... de post komt het s' avonds halen. Hun verzendberichten worden meestal pas s' avonds laat verstuurd. Naar mijn idee gaan de FRS ME2 CE's nu de deur uit daar, maar zien we dat pas rond 22/23:00 uur!
pi_77349057
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:06 schreef Chocobo het volgende:

[..]

FRS stuurt hun games op tijd uit! Sterker nog,... de post komt het s' avonds halen. Hun verzendberichten worden meestal pas s' avonds laat verstuurd. Naar mijn idee gaan de FRS ME2 CE's nu de deur uit daar, maar zien we dat pas rond 22/23:00 uur!
Is dat zo? Want ik lees dus op de Bioware forums dat hij van iemand wel verzonden is (de CE van de Xbox 360 verzie) Maar zover ik zie is hij wel de enige. Dus mischien krijg ik straks nog wel een mailtje. Maar verzenden ze dan de mailtjes nog later dan nu? En jij hebt hem daar toch ook besteld? Is hij bij jou wel al verzonden? Maar het kan idd zo zijn dat de TNT om bijv. 5 uur langskomt en dan nog een keer om 9 uur ofzo.
pi_77349265
Moet morgen vroeg toch in de stad zijn, kijken of ik hem ergens kan fixen !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_77349313
Gelukkig zit dit topic vol voordat er jolig met spoilers gesmeten gaat worden.
HÆLP.
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:16:42 #294
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77349424
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:10 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Is dat zo? Want ik lees dus op de Bioware forums dat hij van iemand wel verzonden is (de CE van de Xbox 360 verzie) Maar zover ik zie is hij wel de enige. Dus mischien krijg ik straks nog wel een mailtje. Maar verzenden ze dan de mailtjes nog later dan nu? En jij hebt hem daar toch ook besteld? Is hij bij jou wel al verzonden? Maar het kan idd zo zijn dat de TNT om bijv. 5 uur langskomt en dan nog een keer om 9 uur ofzo.
Mijn AC2 bericht kreeg ik ook s'avonds,... maar ja,... als iemand anders in januari besteld en het al krijgt en ik in december en ik krijg het niet voel ik me goed genomen

Tja,... dan zou het vrijdag kunnen worden!
pi_77349623
Hoe laat ongeveer 's avonds kreeg je die? Maar het kan natuurlijk ook dat ze de exemplaren in gedeeltes uitzenden
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:21:03 #296
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77349745
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:19 schreef bjorntju het volgende:
Hoe laat ongeveer 's avonds kreeg je die? Maar het kan natuurlijk ook dat ze de exemplaren in gedeeltes uitzenden
Er zullen best wel wat CE's verstuurd worden,... vorige keer kreeg ik de mail rond 21:30! Spel gewoon de dag er na. Maak me wel steeds nerveuzer,... zeldzaam dit voor mij bij een spel! Heb er zo'n zin in!
pi_77350030
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:21 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Er zullen best wel wat CE's verstuurd worden,... vorige keer kreeg ik de mail rond 21:30! Spel gewoon de dag er na. Maak me wel steeds nerveuzer,... zeldzaam dit voor mij bij een spel! Heb er zo'n zin in!
Ja inderdaad! Zit hier echt helemaal in spanning te wachten omdat hij nog niet verzonden is. Ik zit ook echt de heletijd aan Mass Effect 2 te denken haha. Vooral naar al die lovende review's. Maar goed... Omdat veel mensen nog geen mail hebben gekregen. Maar er toch iemand is die er wel een heeft. Betekend het wel dat ze ze zeker hebben. Dus ik heb er vertrouwen in dat we toch nog een mailtje krijgen. Ik kijk tot ongeveer 21:45 niet meer op mijn mail/frs. Anders ga ik mij alleen maar meer druk maken als ik niks ontvangen heb!
pi_77350689
Rustig nou maar jongens. Ik heb gisteren ook een verzendmailtje ontvangen, maar vandaag ook niks in de bus. Ze zullen het meeste vandaag wel hebben verzonden en gisteren alvast heel wat bestellingen afgerond hebben voor verzending.

Nu nog iets leuks.

Komt net mijn buurvrouw binnen die zegt dat ze een pakketje voor mij heeft. Ik dacht dat zal ME2 dan wel zijn.

Blijkt het een grote bubbel envelop te zijn waar een dvd box van Charles Dickens inzit.

Helemaal geen pakbon of iets anders erin. Alleen de adressticker met een ordernummer erop.

Na dit ordernummer eens nagekeken te hebben in mijn besteloverzicht, blijkt dat het mijn order voor Bayonetta was, die ik in december al heb ontvangen.

Nu ging mij net een lichtje branden dat je bij de preorder van Bayonetta ook een van haar handguns zou krijgen.

Nou vond ik dat al vreemd toen ik het bestelde, want die zaten namelijk alleen bij de Climax Edition.

FRS zal dus wel een foutje hebben gemaakt daarmee en dit als compensatie toegezonden ofzo.

Iets anders kan ik mij niet bedenken. En die box is ook nog 40,00 euro
pi_77350852
Oh haha... Ik zal me echt kut voelen als ik jou was geweest. Denk je ME2 te hebben gekregen krijg je een of andere DVD box.
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:40:00 #300
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_77350873
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:47 schreef leeell het volgende:
ligt het aan mij of is het spel een stuk moeilijker dan deel 1, en sowieso best moeilijk
Klopt, naar mijn idee dan.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')