quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:23 schreef bjorntju het volgende:
Gebeld naar FRS net. En ze zij dat de CE optijd word verzonden! Dus ik hem hem morgen binnen
Mooi,... ik heb ook een FRS bestelling gedaan afgelopen december. De CE was alle spanning en wachten waardquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:15 schreef bjorntju het volgende:
lees nu ook van iemand anders die gebled heeft dat ze ze al aan het inpakken zijn en later vandaag worden verzonden. Het is dus nu 100% zeker! Nu maar hopen dat de TNT morgen rond 4 uur komt want tot 3 uur is er niemand thuis. En de volgende dag precies het zelfde. Ander moet ik tot maandag wachten voordat ik hem op kan halen
Ik vind ze beter dan de achievements van ME1. Althans, zo lijkt het.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:43 schreef Bastard het volgende:
OMG 51 stuks ookhttp://www.xbox360achieve(...)fect-2/achievements/
Waar had je hem besteld?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:35 schreef torn_Machina het volgende:
Bah, vandaag geen post gekregen. Nog 1 dag extra op ME1 uit te spelen.
Cancelen en naar de winkel rennen. Heb ik ook gedaan.quote:
Ik heb het bij the FRS besteld.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:46 schreef Chocobo het volgende:
Waar had je hem besteld?
FRS stuurt hun games op tijd uit! Sterker nog,... de post komt het s' avonds halen. Hun verzendberichten worden meestal pas s' avonds laat verstuurd. Naar mijn idee gaan de FRS ME2 CE's nu de deur uit daar, maar zien we dat pas rond 22/23:00 uur!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:19 schreef bjorntju het volgende:
Is hij bij iemand al verzonden? Bij mij nog niet... Als hij vandaag niet verzonden word moet ik wachten totdat ik morgen thuis kom van school voordat ik kan bellen... Zie wel dat je games kan bestellen tot 19:00 wil je ze morgen in huis hebben. Dus het kan zijn dat ze ze nog uitleveren vandaag. Anders word het morgen na school wéér bellen...
Is dat zo? Want ik lees dus op de Bioware forums dat hij van iemand wel verzonden is (de CE van de Xbox 360 verzie) Maar zover ik zie is hij wel de enige. Dus mischien krijg ik straks nog wel een mailtje. Maar verzenden ze dan de mailtjes nog later dan nu? En jij hebt hem daar toch ook besteld? Is hij bij jou wel al verzonden? Maar het kan idd zo zijn dat de TNT om bijv. 5 uur langskomt en dan nog een keer om 9 uur ofzo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FRS stuurt hun games op tijd uit! Sterker nog,... de post komt het s' avonds halen. Hun verzendberichten worden meestal pas s' avonds laat verstuurd. Naar mijn idee gaan de FRS ME2 CE's nu de deur uit daar, maar zien we dat pas rond 22/23:00 uur!
Mijn AC2 bericht kreeg ik ook s'avonds,... maar ja,... als iemand anders in januari besteld en het al krijgt en ik in december en ik krijg het niet voel ik me goed genomenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:10 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Is dat zo? Want ik lees dus op de Bioware forums dat hij van iemand wel verzonden is (de CE van de Xbox 360 verzie) Maar zover ik zie is hij wel de enige. Dus mischien krijg ik straks nog wel een mailtje. Maar verzenden ze dan de mailtjes nog later dan nu? En jij hebt hem daar toch ook besteld? Is hij bij jou wel al verzonden? Maar het kan idd zo zijn dat de TNT om bijv. 5 uur langskomt en dan nog een keer om 9 uur ofzo.
Er zullen best wel wat CE's verstuurd worden,... vorige keer kreeg ik de mail rond 21:30! Spel gewoon de dag er na. Maak me wel steeds nerveuzer,... zeldzaam dit voor mij bij een spel! Heb er zo'n zin in!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:19 schreef bjorntju het volgende:
Hoe laat ongeveer 's avonds kreeg je die? Maar het kan natuurlijk ook dat ze de exemplaren in gedeeltes uitzenden
Ja inderdaad! Zit hier echt helemaal in spanning te wachten omdat hij nog niet verzonden is. Ik zit ook echt de heletijd aan Mass Effect 2 te denken haha. Vooral naar al die lovende review's. Maar goed... Omdat veel mensen nog geen mail hebben gekregen. Maar er toch iemand is die er wel een heeft. Betekend het wel dat ze ze zeker hebben. Dus ik heb er vertrouwen in dat we toch nog een mailtje krijgen. Ik kijk tot ongeveer 21:45 niet meer op mijn mail/frs. Anders ga ik mij alleen maar meer druk maken als ik niks ontvangen heb!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er zullen best wel wat CE's verstuurd worden,... vorige keer kreeg ik de mail rond 21:30! Spel gewoon de dag er na. Maak me wel steeds nerveuzer,... zeldzaam dit voor mij bij een spel! Heb er zo'n zin in!
Klopt, naar mijn idee dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:47 schreef leeell het volgende:
ligt het aan mij of is het spel een stuk moeilijker dan deel 1, en sowieso best moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |