Cerberus is toch gewoon een online portal voor DLC management?quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:28 schreef speknek het volgende:
Ik ben ook bang dat ik de helft niet meer weet, dat begon al met de aankondiging van Cerberus. Ik had echt zo iets van wie.
Amazon heeft nog niks verstuurd.
quote:'Cerberus' is the codename for a black ops organization that was formerly part of the Alliance military, but which has now gone rogue. They have also been described as a pro-humanity terrorist or paramilitary group, due to their activities.
Their core belief is that humans deserve a greater role in the galactic community, and that the Alliance is too hamstrung by law and public opinion to stand up effectively to the Citadel races. Any methods of advancing humanity's ascension are justified, including illegal or dangerous experimentation, terrorist activities, sabotage and assassination. Cerberus operatives accept that these methods are brutal, but believe history will vindicate them.
Nee het is een soort ultra nationalistische mensen organisatie. Schijnbaar kreeg je allemaal hints van hun duistere praktijken in 1...quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:03 schreef Chocobo het volgende:
Cerberus is toch gewoon een online portal voor DLC management?
Vooral in dat underground treinstation.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee het is een soort ultra nationalistische mensen organisatie. Schijnbaar kreeg je allemaal hints van hun duistere praktijken in 1...
De Reapers zijn een ras die om de paar duizend jaar de hele melkweg "resetten" door alle aanwezige rassen uit te roeien. Zij hebben ook de relays achter gelaten. De laatste keer slaagde de Protheans er echter in om waarschuwingen achter te laten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:03 schreef Chocobo het volgende:
Anyway,... weet ook niet veel meer. Ga de eerste game mijn save uit ME1 niet meenemen. Gewoon spelen,... een 2e playthrough uiteraard wel. Volgens mij ging het hele spel om een ras,.... de Protheans ofzo? Via waarschuwingen liet dit geadvanceerde ras weten dat iedereen moet oppassen voor de Reapers,... een vreselijk ras onder leiding van Sovereign. De renegade spectre Saren probeert samen met de Geth, een verstoten robot ras Sovereign en de reapers terug te halen,....
Dat is het enige wat ik me nog kan herinneren. Uiteraard waren er persoonlijke keuzes uit ME1 die effect hebben in ME2. Denk aan de Wrex situatie,... of aan het einde,... ben je voor of tegen de counsil,... wie heeft de leiding,... hoe zit het met Udina etc. etc.
Spectre = Jedi.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:11 schreef Bastard het volgende:
Spectre. WTF is een spectre? Nou het maakt niet uit ook, wie mee werkt is cool, wie tegenwerkt gaat dood.. dus hoogstwaarschijnlijk heb ik een dikke vinger gegeven aan de council en leeft Rex nog bij mij
Fijn dat je hier niet zoveel van die verschillende class gebonden achievements hebt. In deel 1 waren sommige achievements met een bepaalde class gewoon niet te doen, omdat je dat specieke wapen of special niet had.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:43 schreef Bastard het volgende:
OMG 51 stuks ookhttp://www.xbox360achieve(...)fect-2/achievements/
Ik ben zo bang dat deel 1 zoveel minder wordt na deel 2,.... het tweede deel is immers op zoveel gebieden verbeterd!quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:58 schreef LinQ het volgende:
Ik ben nog bezig met mijn ME1 character die ik wil importeren in ME2. Ben net klaar op Feros en Noveria, dus ben nog lang niet klaarMaar kan vanavond ME2 al ophalen. Denk dat ik maar eerst ME2 een keer uitspeel en bij mijn tweede playthrough mijn ME1 character ga importeren
Ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem net gekocht!![]()
![]()
Klopt het dat er 2 CD's in de standaard edition zitten?
cerberus kwam pas echt aan het dag licht in het 2e boek van ME .quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:28 schreef speknek het volgende:
Ik ben ook bang dat ik de helft niet meer weet, dat begon al met de aankondiging van Cerberus. Ik had echt zo iets van wie.
Amazon heeft nog niks verstuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |