abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 januari 2010 @ 08:28:32 #251
8369 speknek
Another day another slay
pi_77322111
Ik ben ook bang dat ik de helft niet meer weet, dat begon al met de aankondiging van Cerberus. Ik had echt zo iets van wie .

Amazon heeft nog niks verstuurd .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 27 januari 2010 @ 09:03:27 #252
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77322690
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 08:28 schreef speknek het volgende:
Ik ben ook bang dat ik de helft niet meer weet, dat begon al met de aankondiging van Cerberus. Ik had echt zo iets van wie .

Cerberus is toch gewoon een online portal voor DLC management?

Anyway,... weet ook niet veel meer. Ga de eerste game mijn save uit ME1 niet meenemen. Gewoon spelen,... een 2e playthrough uiteraard wel. Volgens mij ging het hele spel om een ras,.... de Protheans ofzo? Via waarschuwingen liet dit geadvanceerde ras weten dat iedereen moet oppassen voor de Reapers,... een vreselijk ras onder leiding van Sovereign. De renegade spectre Saren probeert samen met de Geth, een verstoten robot ras Sovereign en de reapers terug te halen,....

Dat is het enige wat ik me nog kan herinneren. Uiteraard waren er persoonlijke keuzes uit ME1 die effect hebben in ME2. Denk aan de Wrex situatie,... of aan het einde,... ben je voor of tegen de counsil,... wie heeft de leiding,... hoe zit het met Udina etc. etc.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_77322862
Cerberus was een fractie in Mass Effect 1. Ze kwamen vooral in een paar side-quests voor.
quote:
'Cerberus' is the codename for a black ops organization that was formerly part of the Alliance military, but which has now gone rogue. They have also been described as a pro-humanity terrorist or paramilitary group, due to their activities.

Their core belief is that humans deserve a greater role in the galactic community, and that the Alliance is too hamstrung by law and public opinion to stand up effectively to the Citadel races. Any methods of advancing humanity's ascension are justified, including illegal or dangerous experimentation, terrorist activities, sabotage and assassination. Cerberus operatives accept that these methods are brutal, but believe history will vindicate them.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 27 januari 2010 @ 09:11:24 #254
8369 speknek
Another day another slay
pi_77322876
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:03 schreef Chocobo het volgende:
Cerberus is toch gewoon een online portal voor DLC management?
Nee het is een soort ultra nationalistische mensen organisatie. Schijnbaar kreeg je allemaal hints van hun duistere praktijken in 1...

Amazon nog niets opgestuurd .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 27 januari 2010 @ 09:11:25 #255
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77322879
Dat gedoe met vergeten heb ik altijd als er moeilijke namen worden gebruikt.. ik heb Lord of the rings 3x moeten bekijken om te begrijpen wie nou wie was.
Spectre. WTF is een spectre? Nou het maakt niet uit ook, wie mee werkt is cool, wie tegenwerkt gaat dood.. dus hoogstwaarschijnlijk heb ik een dikke vinger gegeven aan de council en leeft Rex nog bij mij
The truth was in here.
  woensdag 27 januari 2010 @ 09:12:12 #256
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77322888
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee het is een soort ultra nationalistische mensen organisatie. Schijnbaar kreeg je allemaal hints van hun duistere praktijken in 1...
Vooral in dat underground treinstation.
The truth was in here.
pi_77322963
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:03 schreef Chocobo het volgende:
Anyway,... weet ook niet veel meer. Ga de eerste game mijn save uit ME1 niet meenemen. Gewoon spelen,... een 2e playthrough uiteraard wel. Volgens mij ging het hele spel om een ras,.... de Protheans ofzo? Via waarschuwingen liet dit geadvanceerde ras weten dat iedereen moet oppassen voor de Reapers,... een vreselijk ras onder leiding van Sovereign. De renegade spectre Saren probeert samen met de Geth, een verstoten robot ras Sovereign en de reapers terug te halen,....

Dat is het enige wat ik me nog kan herinneren. Uiteraard waren er persoonlijke keuzes uit ME1 die effect hebben in ME2. Denk aan de Wrex situatie,... of aan het einde,... ben je voor of tegen de counsil,... wie heeft de leiding,... hoe zit het met Udina etc. etc.
De Reapers zijn een ras die om de paar duizend jaar de hele melkweg "resetten" door alle aanwezige rassen uit te roeien. Zij hebben ook de relays achter gelaten. De laatste keer slaagde de Protheans er echter in om waarschuwingen achter te laten.

Het levende ruimteschip Sovereign is een soort verkeningseenheid die een portal naar de andere reapers moet openen. Hiervoor corrupeert het schip Saren die de overwinning van de Reapers als onvermijdelijk ziet, en de Geth die in de Reapers een soort goden zien.
pi_77322988
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:11 schreef Bastard het volgende:
Spectre. WTF is een spectre? Nou het maakt niet uit ook, wie mee werkt is cool, wie tegenwerkt gaat dood.. dus hoogstwaarschijnlijk heb ik een dikke vinger gegeven aan de council en leeft Rex nog bij mij
Spectre = Jedi.
Soort superagent die vrede en veiligheid waarborgt.
  woensdag 27 januari 2010 @ 09:43:06 #259
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77323631
The truth was in here.
pi_77323684
Vandaag maar eens verder met me1 dan!
Zit volgens mij bij de eerste sub boss!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 27 januari 2010 @ 09:57:39 #261
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77324000
quote:
Fijn dat je hier niet zoveel van die verschillende class gebonden achievements hebt. In deel 1 waren sommige achievements met een bepaalde class gewoon niet te doen, omdat je dat specieke wapen of special niet had.
  woensdag 27 januari 2010 @ 09:58:54 #262
123411 LinQ
Met een Q
pi_77324030
Ik ben nog bezig met mijn ME1 character die ik wil importeren in ME2. Ben net klaar op Feros en Noveria, dus ben nog lang niet klaar Maar kan vanavond ME2 al ophalen. Denk dat ik maar eerst ME2 een keer uitspeel en bij mijn tweede playthrough mijn ME1 character ga importeren
Laten we lekker linQ gaan doen!
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:05:01 #263
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77324184
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:58 schreef LinQ het volgende:
Ik ben nog bezig met mijn ME1 character die ik wil importeren in ME2. Ben net klaar op Feros en Noveria, dus ben nog lang niet klaar Maar kan vanavond ME2 al ophalen. Denk dat ik maar eerst ME2 een keer uitspeel en bij mijn tweede playthrough mijn ME1 character ga importeren
Ik ben zo bang dat deel 1 zoveel minder wordt na deel 2,.... het tweede deel is immers op zoveel gebieden verbeterd!
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:13:47 #264
123411 LinQ
Met een Q
pi_77324413
Heb deel 1 ook al twee keer uitgespeeld dus dat maakt niet uit. Weet alleen niet wat mijn keuzes bij die twee characters waren en wat voor classes het zijn haha, vandaar dat ik overnieuw was begonnen. Ik zit nu weer in het verhaal dus kan zo met ME2 door

Heb alleen nog geen idee welke class ik in ME2 ga kiezen, ze lijken me allemaal gaaf
Denk dat ik voor de Adept ga, Lift & Throw blijft toch leuk om te doen haha
Laten we lekker linQ gaan doen!
pi_77325305
Ik ga vers beginnen aan deel 2. Nieuwe character dus. En na het uitspelen van deel 2 even een evil character in deel 1 maken, die uitspelen, en dan een evil playthrough in deel 2 met mijn evil character uit deel 1.
Snapt u het nog?

Heb em gister gehaald btw.
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:58:29 #266
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_77325789
Haha. Frappant eigenlijk hoe een opdracht die al 3 weken ligt te rotten in een ochtendje afgemaakt kan worden als je het mailtje leest dat je ME2 gister verzonden is.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_77330413
Als je het verhaal van ME 1 bent vergeten wel handig dit te lezen:
http://www.insidegamer.nl(...)erhaal---Deel-2.html
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_77331034
Ik heb hem net gekocht!

Klopt het dat er 2 CD's in de standaard edition zitten?
pi_77331350
Mensen die de CE hebben gekocht??
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  Redactie Games woensdag 27 januari 2010 @ 13:14:49 #270
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_77331401
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem net gekocht!

Klopt het dat er 2 CD's in de standaard edition zitten?
Ja.
.....Kennedy
pi_77334072
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 08:28 schreef speknek het volgende:

cerberus kwam pas echt aan het dag licht in het 2e boek van ME .

die geven echt veel duidelijkheid over zaken en de 2e vult het gat tussen ME1 en ME2 echt op .
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_77334334
Gebeld naar FRS net. En ze zij dat de CE optijd word verzonden! Dus ik hem hem morgen binnen
pi_77335070
tering net begonnen en nu al geweldig wat een feel wat een sfeer. geweldige muziek ook. combat is nog even wennen na weken cod
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:00:30 #274
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_77335853
TVP
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_77336778
Waar haal ik extra tijd vandaan !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')