Maar wat eerder naar huis vandaag.quote:Status: In transit
Ship Carrier: UPS
Latest Event: Out for delivery - Jan 26, 2010
Geen delay voor Mass Effect 2 CE in Nederland en de UK! Dat is bekend geworden. Dat wordt gamen dit weekendquote:Op maandag 25 januari 2010 21:39 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Oh volgens mij alle pagina's wel hahaMaar hier staat het berichtje van die mail(ff wat naam beneden scrollen, Naam is BjorntjuNL ): http://social.bioware.com/forum/1/topic/103/index/712072/16 Mail was van iemand anders. Ik was de gene die gebeld had. Ik vroeg dus om het tijdstip wanneer hij die mail had gekregen (hij kreeg de mail na 17:00 uur, en ik kreeg iemand aan de lijn naar een minuut of 15 naar liftmuziek te zitten luisteren rond 14:00 uur.) Dus de kans is groot dat EA games FRS heeft geinfromeerd dat hij wel gewoon optijd komt. Want toen ik belde zij die man nog dat EA(athans dat neem ik aan) zal proberen om de CE wel op de releasedag uit te brengen. Maar ik ga me er niet teveel op verheugen nu. Want dan zul je weer zien dat hij toch niet op de releasedag uitkomt en ben ik weer teleurgesteld. Dus ik vrees nu maar het ergste. Dan kan het alleen maar meevallen. Die paar daagjes extra is inderdaar niet erg. En het heeft ook een voordeel. Als iedereen hem dan al heeft uitgespeeld. Moet ik nog beginnen. Dus ik heb dan nog wat tegoed
En post ook op dat forum ja. Maar nu vooral eigenlijk in het Delay topic haha. Zit echt elk kwartier dat ik hier op internet zit wel te F5'en om te kijken of er nieuwe info is. Bioware heeft ook nogsteeds geen bericht daar geplaatst terwijl het eerste topic al van 6 dagen geleden is. Maargoed. De kans is er dat wij hem gewoon op de 28/29 krijgen. En anders moet ik maar een weekje wachten. Dan krijg ik er zeker geen spijt van. En hij staat ook mooi langs mijn CE van ME1 !
Fuck yeah! Heb je misschien een bron? Ik heb natuurlijk het delay topic doorgekeken. Daar zie ik ook berichten van o.a. Bol.com en Gamemania dat ze ze wel gewoon krijgen. Ook nog een mailtje van FRS gevonden maar die zeggen dat ze nog niet weten of hij vertraagd is of niet. Maar ik weet bijna zeker dat hij niet uitgesteld is ja! De CE in duitsland is ook niet uitgesteld trouwensquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen delay voor Mass Effect 2 CE in Nederland en de UK! Dat is bekend geworden. Dat wordt gamen dit weekend![]()
Kan als t goed is wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik heb nog even een vraagje over Mass Effect 1, ik zit nu vast op het Citadel, maar kan ik nog Assignments in het Traverse doen, of is dat al niet meer mogelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Je savegame moet wel op je HDD staan. Als je hem op je Memory Unit hebt staan werkt hij niet volgens mij. Athans dat heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:36 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb hem, maar ik kan verdorie niet mijn ME1 character importeren....Nu eerst maar het einde weer spelen en de credits laten rollen, misschien gaat het dan wel.
Hij doet het nu. Het bleek te liggen aan het feit dat ik had geupgrade naar een Elite 360 en had gekopieerd van HDD naar HDD. Hij neemt dan alleen niet de laatste autosave mee. Ik heb de laatste battle uit ME1 opnieuw gespeeld en nu doet hij het wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:42 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Je savegame moet wel op je HDD staan. Als je hem op je Memory Unit hebt staan werkt hij niet volgens mij. Athans dat heb ik begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |