Shitquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:39 schreef piotr_h het volgende:
Zuidwal, Den Bosch.
Ik herken het gebouw niet, maar wel hoe Den Bosch aan de groene vlakte grenst.
Jazeker, die "groene vlakte" is de Bossche Broek (beschermd gebied)quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:39 schreef piotr_h het volgende:
Zuidwal, Den Bosch.
Ik herken het gebouw niet, maar wel hoe Den Bosch aan de groene vlakte grenst.
Ik kom bijna nooit op de snelweg...quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:07 schreef JDude het volgende:
De kans dat de Google-auto deze snelweg de afgelopen maanden afgesloten aantrof, was in ieder geval vrij groot.
quote:
Kun je ons ook een plaatje laten zien? Zo valt er weinig te raden....quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:34 schreef bork het volgende:
Schijn bedriegt, het ziet er lief uit maar deze plek ligt op een erg moeilijk te bereiken plek en de lokatie is verassend, het object op de achtergrond is bij deze raadplaat van essentieël berlang.
Nu zie ik dat ie al op de vorige pagina stondquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je ons ook een plaatje laten zien? Zo valt er weinig te raden....
Ik wilde het je al vertellen, maar ik dacht: zo kan het ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu zie ik dat ie al op de vorige pagina stond
En bedanktquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:39 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik wilde het je al vertellen, maar ik dacht: zo kan het ook
quote:
Met dank aan de firma Kuiphuis, +1quote:Op zondag 7 maart 2010 14:42 schreef FrankRicard het volgende:
Kleine poot, deventer
met dank aan:
http://www.kuiphuis.nl/index2.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |