Nee, het is niet langs de Vecht.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:49 schreef chufi het volgende:
Ik zou zeggen ergens langs de Vecht, maar ben bang van niet
quote:
Goed hoor maar genomen vanaf de Schepperbuurt.. In Termunterzijl, gemeente Delfzijlquote:
quote:
Heel warm, wat doen die mensen buiten?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:12 schreef Meike26 het volgende:
Het lijkt me meer een gebied waar een groot bedrijfs terein is, DAF ofzo, een legerbasis, of anders misschien een pret park ? Maar bij de efteling en Duinrel vond ik in iedergeval niets...
Die joggen, dus ? een sportpark ?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:02 schreef bork het volgende:
[..]
Heel warm, wat doen die mensen buiten?
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:00 schreef redunzl het volgende:
Erica, Oirschot, North Brabant, Nederland
een kazerne!
helemaal goed!quote:
En dat is helemaal goed!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:39 schreef Meike26 het volgende:
Het was even zoeken, maar de zoekterm "stompe kerktoren" heeft me naar Elburg gebracht![]()
Van Kinsbergenstraat, Elburg
Ik kan niet weten wat jij weet...quote:Op maandag 22 februari 2010 16:23 schreef JDude het volgende:
En nu weer eentje die ik weet hoor, de Top-5 verdwijnt bijna uit zicht.
Goh ik had die lokatie ook al in gedachte voor een eventuele volgende some timequote:Op maandag 22 februari 2010 15:39 schreef Meike26 het volgende:
Het was even zoeken, maar de zoekterm "stompe kerktoren" heeft me naar Elburg gebracht![]()
Van Kinsbergenstraat, Elburg
Die hint stond al wel op de fotoquote:Op maandag 22 februari 2010 16:28 schreef Meike26 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu zitten er weinig hints in deze foto, dus ik doe er eentje bij:
Iets met bos....
Sjeesus... Dat ik dit als (bijna) levenslang Bilthovenaar niet heb gezien...quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:52 schreef JDude het volgende:
Kwartje valt.
Prof. Bronkhorstlaan, Bilthoven
De "Berg en Bosch"-school ligt aan deze laan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |