autch....quote:Op maandag 1 februari 2010 20:49 schreef BasjeB5 het volgende:
[..]
Moet ie hem wel landen:
http://www.dumpert.nl/med(...)halfpipe_koppen.html
Geen idee, maar het ziet er op zich wel relaxt uit.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:45 schreef marinos.. het volgende:
Van t weekend nieuwe bindingen gekocht!Het zijn de rome 390's geworden. Ben benieuwd hoe ze rijden, ze zijn in ieder geval super gebouwd. Wel even wat anders als mn vorige missions.
En hun '' autostrap'' is echt super. Dat houdt je straps open als je ze los hebt. Dus wanneer je met je voet er in wilt stappen, zit nooit je strap in de weg.![]()
Iemand ervaringen?
[ afbeelding ]
Ik heb eigenlijk vaker ruzie met de andere kant vd binding (met de ribbels), deze kant 'haak' ik altijd achter mn highback, dan zit ie ook niet in de weg bij het instappenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Geen idee, maar het ziet er op zich wel relaxt uit.
Dat is volgens mij wel het onderdeeltje wat het meeste kapot gaat bij een binding inderdaad. Op zich is dit best een goed idee, maar misschien zou het handig zijn om het ook bij de andere kant van de binding te maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 06:33 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk vaker ruzie met de andere kant vd binding (met de ribbels), deze kant 'haak' ik altijd achter mn highback, dan zit ie ook niet in de weg bij het instappen
That's it, that's allquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:59 schreef AardEngel het volgende: ik ben nu een beetje aan het rondkijken voor snowboard film's, wat zijn de echte "must haves" en waar kan ik ze het best bestellen/halen?
Thanks!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:18 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
That's it, that's all
Black winter
zoek daar maar op
First Descent vind ik alleen DE first descent scene erg nice (Terje! Terje! Terje!)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:44 schreef Komakie het volgende:
First Descent en Lines als je meer van Freeriden houd
Lines is ook puur op freeriden gefocust. Alleen wat minder slick opgezet dan First Descent.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:25 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
First Descent vind ik alleen DE first descent scene erg nice (Terje! Terje! Terje!)
Lines ken ik niet, ff zoeken
Het is een baggy fit, maar ik vind hem niet super baggy. Ik heb de XL (wat mijn normale maat is) en de vorige keer had ik bij Sessions maat L, omdat de XL echt te baggy wasquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:37 schreef AardEngel het volgende:
Komakie, ik zit even op je site te gluren want ik heb een nieuwe broek nodig, hoe is de fit van "Sessions Achilles Pant Vivid" (Hoop niet dat dit als spam geld??)
ondertitels he...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:55 schreef Salatrel het volgende:
elke post van komakie is verkapte spam
iemand nog wat zinnigs te roepen over mijn post over winterberg? is daar wat te beleven voor iemand die verder niet op wintersport gaat maar wellicht er wel een weekend tussenuit kan?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is daar wat te beleven? zat er aan te denken om er een dagtrip of 2 dagen trip naartoe te doen aangezien een "echte" wintersport vakantie er niet in zit dit seizoen.
krijg er alleen een beetje veredeld snowworld idee bij... weinig spectaculair en ontiegelijk druk
I Second That.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:59 schreef KneusTeun het volgende:
En is het niet slim om hem safari compatible te maken?
Ik zie het nu ja ik had na klein stuk naar rechts scrollen al het idee dat er verder gewoon niks meer stond.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:26 schreef KneusTeun het volgende:
Hij functioneert wel maar je moet ongeveer 2m naar rechts scrollen voor de producten :S
Dus dan moet ik 1 van me mac's besmetten met vuurvos :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |