Is toch ook niet meer dan normaal.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:22 schreef Joene het volgende:
Het is wel klote dat ze geen 2e hands onderdelen willen inzetten , huftels
Dat kan inderdaad fijn zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:25 schreef Joene het volgende:
is ook , gelukkig heb ik een oude auto en een "mannetje" op de sloperij die dingen erin zet enzo.
Och wedstrijdje doen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:30 schreef Jarno het volgende:
Zo ondertussen kan ik ook wel een vlag ophangen thuis!
Volgende keer toch maar een Lada dus.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Och wedstrijdje doen?
Ik had al mijn facturen nog van al mijn Renaultjes
Zijn daar nog wel onderdelen voor?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar een Lada dus.
Ik heb al gehad: wasmachine, harde schijf, auto. Van mij mag het op zich nu wel stoppen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:36 schreef Joene het volgende:
Maar eh J , je gaat lekker dus ! Na de aanschaf van de mbp heb ik al een hoop dingen stuk zien gaan bij je
Als mij dat was overkomen was mn bankrekening nog roder dan die van marco borsato's bedrijf The Entertainment Group .quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb al gehad: wasmachine, harde schijf, auto. Van mij mag het op zich nu wel stoppen!
DIE IS NIET ROOOOOOOOD!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Als mij dat was overkomen was mn bankrekening nog roder dan die van marco borsato's bedrijf The Entertainment Group .
Prive ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:46 schreef Tally het volgende:
[..]
DIE IS NIET ROOOOOOOOD!!!
Die heeft genoeg in de Antillen staan!
Nog geeneens.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Als mij dat was overkomen was mn bankrekening nog roder dan die van marco borsato's bedrijf The Entertainment Group .
Klinkt bekend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |