Gaat goed op het auto front dus hier.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:09 schreef Joene het volgende:
Ouch autootje met lekke koppakking450 euro 's
Gezellig iddquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gaat goed op het auto front dus hier.
Dat wel natuurlijkquote:
Ik twijfel nog of ik je moet feliciteren of niet!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:10 schreef Tally het volgende:
Na 2 weken ziek in bed ben ik dan eindelijk weer eens op mijn werk
Mja doe maar niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik je moet feliciteren of niet!.
Anders meld je je ff ziek!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja doe maar niet.
Mijn buik borrelt nog aan alle kanten. En ik heb het gevoel dat ik het nu al weer genoeg vind
Collega: Zo jij hebt een jasje uitgedaan! En wijst naar mijn buik.quote:
Pics.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Collega: Zo jij hebt een jasje uitgedaan! En wijst naar mijn buik.
Ik: Ja nog een paar weken zo diëten en ik kan een bikini aan!
Ik neem aan dat je het nu hebt over de jesters ?quote:
Goeie post dit.quote:
Zo ban ik.quote:
Ach J , weet je of ik het nou uitgeef aan een koppakking of aan een gadget voor op de bankquote:
Mijn auto wordt nu gekeurd en ze hebben al gebeld over de kosten, ik ga mijn mei-vakantie maar annluerenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:46 schreef Joene het volgende:
Maar goed als de auto nu gerepareerd en gekeurd is ga ik de vakantie boeken volgende week.
We hebben besloten om al in de meivakantie te gaan ipv de zomer
Remmen is maar iets van 150 euro ofzoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:20 schreef just me het volgende:
Ik zit tegen de ¤ 1000,--
moesten ook dingen met de remmen gedaan worden en tja.. veiligheid is wel belangrijk hè
Remklauwenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:37 schreef just me het volgende:
ja maar er was iets met remklemmen (??) en die zijn al 150,-- en ik heb er 4 nodig!
Potse!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:39 schreef Tally het volgende:
O maar daar heb ik weinig moeite mee weet je toch!
Succes morgen mop!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
Ben weer terug, morgen nieuwe baan
. Dus (voorlopig) even geen Fok! overdag
.
Hmmm ja misschien moet ik stoppen met werken , dan heb ik er niet zo een ergin ? dat het weekend is dus ?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:21 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het maar een hoop gedoe, zo'n weekend.
wat een verhaal over je broertjequote:Op maandag 1 februari 2010 09:44 schreef Joene het volgende:
Mogguh
Leuk is anders ja . Tyfus lijers.quote:
Nee, een tram abonnement. In 10 minuten van mijn voordeur naar het werk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:57 schreef just me het volgende:
Heb je nu een snorfiets Arma ?
dat naaigevoel heb ik vaak bij garages maar ik beleef geen plezier bij dat genaai
redelijk wel . vanmiddag naar ziekenhuis.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:00 schreef Armageddon het volgende:
Hoe is het met je broer J? En is die knokploeg al opgericht of moeten we gewoon nog even wachten totdat Wilders het hier voor het zeggen heeft?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mêh, ik zit alweer in het schema van "aanwezig zijn".
Nou tof!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, goed hoor. Zal nog wel moeten wennen aan programma's en zulks, maar werkplek is fantastisch mooi en collega's leuk.
ERROR: DOES NOT COMPUTEquote:
HEY ! Die foutmelding treed bij mij ook op !quote:
je voegt niet echt veel meer toe he aan dit topic zo alleen 's avondsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:45 schreef n00cL30n het volgende:
We zijnop een huisje dat we vandaag hebben gezien... Nu eerst nog het apartementje verkopen.
Mja ik kon gewoon niet van die griep afquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:26 schreef Jarno het volgende:
Godver T, wat doe je?!
Dacht het wel. Of verkeerde Clear Type ingesteld.quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:50 schreef Joene het volgende:
Wat is dat ook weer als je van die wazige r andjes om je letters heen heb ?
Cleartype aan of uit toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |