Nee had ik dat maar dan had ik er nog wat plezier aan gehadquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:30 schreef Jarno het volgende:
Wat had je gedownload dan? Vuige lesbiesexprono?
Hij heeft wel indruk gemaakt iig!quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:34 schreef Tally het volgende:
uhm.. shit waar ging die andere nou ook al weer over
Ging over SM! Ja.. Dat was het leukste onderwerp. Maar ook een kut film.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hij heeft wel indruk gemaakt iig!.
Als je dat kut gevoel van mij ook overneemt wil ik best ruilen!quote:
Ik probeer ontbijt naar binnen te werkenquote:
Ik ken het. Ik heb vorige week ook amper gegeten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik probeer ontbijt naar binnen te werken
Das met recht naar binnen werken
Mja dit is al langer aan de gangquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik heb vorige week ook amper gegeten.
Ik ken het ja. Wij hadden laatste ook een rekening van 2300 euroquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:56 schreef Jarno het volgende:
Nou enorm!
De garage wil uit coulance hem voor 900 erin zetten, dus alles erop en eraan. Maar toch. Dem.
De stuurkolomunit. Dus niet de stuurkolom zelf. En die unit is kennelijk jezusduur.quote:
Ik heb ook zoiets gehad. Er was iets gebroken op dat moment.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
De stuurkolomunit. Dus niet de stuurkolom zelf. En die unit is kennelijk jezusduur.
Mja, dat ga ik ook nog maar ff checken. Ik weet het gewoon echt niet, heb er 0 verstand van J. Ík zou geeneens weten hoe het eruit ziet of waar het zit (in het stuur waarschijnlijk!quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:05 schreef Joene het volgende:
Maar eh , ik weet niet hoor kan je zo een unit niet van een gecrashde megane kopen op de sloop ofzo ?
Ja kan maar zelf in zetten gaat je niet lukken. En bij de Renault gaan ze dat niet voor je doen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:05 schreef Joene het volgende:
Maar eh , ik weet niet hoor kan je zo een unit niet van een gecrashde megane kopen op de sloop ofzo ?
Daarom. Moet ook gewoon veilig zijn he, er zit nog zo'n muppet op de achterbank ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja kan maar zelf in zetten gaat je niet lukken. En bij de Renault gaan ze dat niet voor je doen.
ivm garanties enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |