abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78396755
vanavond ga ik ook proberen. Als de hypotheek rond is open ik wel een K&W topic
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_78397109
Horizontaal draaien kan met die pijltjes direct links naast de button met dat huisje erop en verticaal draaien kan met die bovenste pijltjes rechts middenin.
De bestanden die je kan kopiėren staan in de map Databaser (in submappen) en hebben de extensie .kdb. Je moet daarbij ook nog de bijpassende .txt-bestanden uit de map settings/catalogs kopiėren. Succes!
pi_78397265
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:18 schreef -Marieke- het volgende:
Horizontaal draaien kan met die pijltjes direct links naast de button met dat huisje erop en verticaal draaien kan met die bovenste pijltjes rechts middenin.
De bestanden die je kan kopiėren staan in de map Databaser (in submappen) en hebben de extensie .kdb. Je moet daarbij ook nog de bijpassende .txt-bestanden uit de map settings/catalogs kopiėren. Succes!
Oh die pijltjes die om een hoekje gaan, op zich logisch

Moet ik die bestanden eerst downloaden van de kvik site ofzo?

tnx alvast.
pi_78398662
Dat Furnish vond ik niet helemaal lekker werken, erg traag en wat er uit komt lijkt toch nooit op wat het uiteindelijk gaat worden. Ook met al die andere kant en klare programma's, dingen als glas, hoogglans, beetje mooie houten vloeren kreeg ik er niet echt uit.

Toen maar in 3D Studio gedaan, maar dat is voor de meesten helaas niet helemaal haalbaar.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_78399506
@ Stansfield: Ja, gewoon downloaden en het programma installeren. Je zou eventueel in de Kvikplanner de keuken kunnen maken en dan later de bestanden die je daarvoor nodig hebt kopieren naar BoConcept, anders wordt BoConcept misschien erg traag met laden.

Furnish is op mijn netbook alleen traag als ik de processor op minimaal verbruik zet, anders niet.
Het is natuurlijk ook voornamelijk bedoeld om een beetje op schaal een indeling te kunnen maken. Ik kan me voorstellen dat je voor bedrijfstoepassingen en dergelijke mooiere software nodig hebt.
pi_78407426
ziet er interessant uit. even een tvp.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_78427076
ik kwam deze nog tegen, niet heel duur

Super Architect 3D NexGen
http://www.superarchitect3d.nl
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')