Ze eten daar echt idioot vroeg ja!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Het is 17:14, we zitten hier niet in 1 of ander dorp als Budel!!
Een geit, een marokkaantje of een gelynchte homo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:44 schreef oinaru_isan het volgende:
Maar wat eet je dan om 17:14? Gehaktballen met aardappels, bloemkool en jus?
En wat eet je dan zo rond een uur of 23, als de Honger toeslaat?
Ik ben 't ook gewend van huis uitquote:
alweer, heeft hij zulke goede contacten gelegd met de redactie vorige keer, of ze weten te interesseren met z'n opmerkingen in de bus na afloop van de Tilburgse kermis ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=7221
vanavond overigens Paul ter Linde in Netwerk op NED 2 om 20.25 uur
Ik zie je vingers net boven de horizon uitkomenquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaat op de kerktoren staan om even te zwaaien naar Wonderer
was ik maar 20 centimeter groter, dat scheelt een kuskrukjequote:Op woensdag 20 januari 2010 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zie je vingers net boven de horizon uitkomen
Hoe weet je dat het nichten zijn?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:28 schreef Stroekie het volgende:
wat schattig, mijn voorland zit naast me in de trein. 2 gezellige nichten van boven de 70 uut grunn. Ze hebben het nu over het songfestival
ze hadden coc pasjesquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het nichten zijn?
Fruit, of yoghurt met muesli, of wat anders.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:44 schreef oinaru_isan het volgende:
Maar wat eet je dan om 17:14? Gehaktballen met aardappels, bloemkool en jus?
En wat eet je dan zo rond een uur of 23, als de Honger toeslaat?
Ja chips of chocola of popcorn of frituurquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Fruit, of yoghurt met muesli, of wat anders.
blokken kaasquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja chips of chocola of popcorn of frituur.
Ja trouwens, hai ook, die man van jou, of jouw man, die is praktisch net zo lang als ik, maar 20 kilo lichter!!! Dat zijn twéé emmers!!! Nu wil ik niet gewicht-gefixeerd doen, maar dat zijn twéé emmers!!!quote:
Promotie?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:25 schreef Vlarp het volgende:
Zo, mooi even 13% loonsverhoging gekregen![]()
Uhm.. ja, dat is veel als je het zo bekijkt heh? En dat gewicht tors je ook elke dag mee als je loopt, fietst, rent enzo...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja trouwens, hai ook, die man van jou, of jouw man, die is praktisch net zo lang als ik, maar 20 kilo lichter!!! Dat zijn twéé emmers!!! Nu wil ik niet gewicht-gefixeerd doen, maar dat zijn twéé emmers!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |