abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77030790
AMSTERDAM - De aardbeving in Haïti is veroorzaakt door een experiment van de Verenigde Staten. Dat schrijft het Venezolaanse ministerie van Communicatie en Informatie.

Het ministerie baseert zich op onderzoek van de Noordelijke Russische Vloot, die vlootbewegingen van de VS in de Caribische Zee, waar Haïti ligt, zou volgen. Het Russische onderzoek heeft volgens het Venezolaanse ministerie uitgewezen dat de Amerikaanse marine met een van zijn 'aardbevingswapens' de beving teweeg heeft gebracht.

Het ministerie stelt dat de Amerikanen sinds het eind van de jaren 70 hun 'aardbevingswapens' enorm hebben verbeterd. Een van de volgende doelwitten is Iran, aldus het Venozolaanse ministerie van Communicatie en Informatie.

Bron: de telegraaf.

===============

Wat denken jullie? In eerste instantie klinkt het natuurlijk te ridicuul voor woorden, nochthans is het niet ondenkbaar dat de VSA hier toe in staat is (haarp-projecten).

Dit betekent overigens zeker niet dat ik hier in geloof hoor. Maar wat ik me afvraag is welk redelijk belang de VSA (of in ieder geval de machten daarachter) hierbij zouden kunnen hebben.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:07:58 #2
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77030908
omg is het weer zo ver met die doemdenkers.. waarom zouden ze dit doen
pi_77030950
its the truth.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:09:54 #4
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77031012
Ze zijn er gek genoeg voor.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_77031032
Waar blijft eigenlijk de hulp van Chavez voor Haïti ?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:11:10 #6
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_77031083
De mensen die dit geloven mogen van mij wel een enkeltje gekkenhuis krijgen. Venezuela kan het natuurlijk niet verkroppen dat een ''duivelstaat'' als Amerika de leiding op zich pakt om het arme Haïti enigszins wat hulp te bieden. Dat strookt natuurlijk niet met alle beschuldigingen en verwijten die Chavez doorgaans jegens Amerika uit.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:12:19 #7
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77031145
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:11 schreef AryaMehr het volgende:
De mensen die dit geloven mogen van mij wel een enkeltje gekkenhuis krijgen. Venezuela kan het natuurlijk niet verkroppen dat een ''duivelstaat'' als Amerika de leiding op zich pakt om het arme Haïti enigszins wat hulp te bieden. Dat strookt natuurlijk niet met alle beschuldigingen en verwijten die Chavez doorgaans jegens Amerika uit.
Beter kan ik het niet verwoorden... Alles wat amerika doet is slecht volgens Venezuela dus
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:15:06 #8
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_77031286
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:12 schreef donthate het volgende:

[..]

Beter kan ik het niet verwoorden... Alles wat amerika doet is slecht volgens Venezuela dus
Ik las vandaag dat Venezuela ook denkt dat Amerika stiekem Haïti wil overnemen. Waarom zou Amerika anders 10.000 manschappen in Haïti stationeren, aldus Chavez
pi_77031427
Aldus dezelfde mensen die zeggen dat de playstation naar de hel leidt.

dinsdag 19 januari 2010 @ 22:18:54 #10
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77031496
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:15 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik las vandaag dat Venezuela ook denkt dat Amerika stiekem Haïti wil overnemen. Waarom zou Amerika anders 10.000 manschappen in Haïti stationeren, aldus Chavez
Die gast beschuldigd zelfs ervan dat nederland en amerika een basis op aruba hebben om ze aan te vallen
pi_77031952
Aan de dominante aanwezigheid van Amerikaanse troepen in volledige gevechtsuitrusting te zien, lijkt het verdacht veel op een invasie.

Maar een aardbevingswapen....
pi_77034569
19-01-2010

Drie oorzaken voor de vele slachtoffers op Haïti

Volgens de Verenigde Naties is de omvang van de ramp op Haïti zo groot, omdat het getroffen gebied dichtbevolkt is. Maar er zijn meer oorzaken. Daarnaast kan de aardschok van vorige week de eerste zijn van een reeks bevingen in het Caribisch gebied.

Dat zeggen geologen tegen het wetenschappelijk tijdschrift New Scientist.

Veel gebouwen waren van beton, dat bleek catastrofaal.

In de eerste plaats heeft de ondiepe bron van de aardbeving bijgedragen aan de verwoestende werking. Het epicentrum lag dicht onder het oppervlak. Daardoor kwamen de primaire, waarschuwende golven en de krachtige, afschuivende golven bijna op hetzelfde moment kwamen.

Ondiepe bron
'Met diepe aardbevingen arriveren de primaire golven als eerste. Die waarschuwen vervolgens voor de afschuivende golven, die de grond van links naar rechts laten schudden,’ zegt Uri ten Brink van de US Geological Enquête in Woods Hole, Massachusetts. Ten Brink is expert op gebied van aardbevingen in de Caraïben.

Door de ondiepe bron van de beving hadden mensen dus geen tijd om gebouwen uit te vluchten.

Aardschokken
De tweede oorzaak is dat Port-au-Prince, de hoofdstad van Haïti, niet gebouwd is op stevige rotsgrond, maar op een zachte soort aarde. Die bodemstructuur stort in bij aardschokken.

Het beton waar veel gebouwen van gemaakt zijn, dragen de wetenschappers als laatste reden aan voor de enorme omvang van de ramp. 'De gebouwen waren broos en hadden geen flexibiliteit, dat is catastrofaal bij een aardbeving,’ zegt Ian Main, een seismoloog aan de Universiteit van Edinburgh, Groot-Brittannië.

Seismische energie
Geologen waarschuwen voor meer aardschokken, omdat niet alle opgehoopte seismische energie werd uitgebracht bij de beving vorige week.

Door Frederique Dormaar

(Elsevier)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_77034612
JA HET IS EEN COMPLOT IEDEREEN IS ERBIJ BETROKKEN OF JE NU WIL OF NIET !!!!11
pi_77035020
Okay... voor alle HAARP gelovigen...

Hoe kan een stel antennes in Alaska haar peilen richten op een gebied duizenden kilometers verder en het epicenter van de beving precies in Port-au-prince laten ontstaan?

Ik ben benieuwd.

Of ging het per ongeluk en moest de beving ergens in de Atlantic onstaan?

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2010 23:31:31 ]
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:28:56 #15
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_77035327
It's official: Chavez has gone mad.

Als je maar blijft denken dat de "kapitalistische" wereld je weg wil hebben en je doet zulke uitspraken, dan werk je dus mee aan een self-fulfilling prophecy. Zonde voor de Venezuelaanse bevolking...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:32:02 #16
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_77035467
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Gulo het volgende:
AMSTERDAM - De aardbeving in Haïti is veroorzaakt door een experiment van de Verenigde Staten. Dat schrijft het Venezolaanse ministerie van Communicatie en Informatie.

Het ministerie baseert zich op onderzoek van de Noordelijke Russische Vloot, die vlootbewegingen van de VS in de Caribische Zee, waar Haïti ligt, zou volgen. Het Russische onderzoek heeft volgens het Venezolaanse ministerie uitgewezen dat de Amerikaanse marine met een van zijn 'aardbevingswapens' de beving teweeg heeft gebracht.

Het ministerie stelt dat de Amerikanen sinds het eind van de jaren 70 hun 'aardbevingswapens' enorm hebben verbeterd. Een van de volgende doelwitten is Iran, aldus het Venozolaanse ministerie van Communicatie en Informatie.

Bron: de telegraaf.

===============

Wat denken jullie? In eerste instantie klinkt het natuurlijk te ridicuul voor woorden, nochthans is het niet ondenkbaar dat de VSA hier toe in staat is (haarp-projecten).

Dit betekent overigens zeker niet dat ik hier in geloof hoor. Maar wat ik me afvraag is welk redelijk belang de VSA (of in ieder geval de machten daarachter) hierbij zouden kunnen hebben.
De tsunami was dat ook.

Trouwens men wenste dat de sneeuw zou vertrekken in ons land omdat men hoopt op een elfstedentocht men wordt op zijn wenken bediend schijnbaar.

WTF?
Snollebolt
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:34:03 #17
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_77035559
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

De tsunami was dat ook.

Trouwens men wenste dat de sneeuw zou vertrekken in ons land omdat men hoopt op een elfstedentocht men wordt op zijn wenken bediend schijnbaar.

WTF?
Ik hoop dat je sarcastisch bent in je post??
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:37:17 #18
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77035701
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:34 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ik hoop dat je sarcastisch bent in je post??
Dat hoop ik ook
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:38:45 #19
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_77035774
Aardbevingswapens
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_77035780
Ze zetten HAARP in om de sneeuw in NL te laten verdwijnen
pi_77036493
Zonder bizarre wapens vinden er ook wel natuurrampen plaats.
pi_77036631
Gelukkig hebben ze het wapen gebruikt tegen Haiti, de grootste vijand die de wereldvrede ooit heeft gekend!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:08:51 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77040956
Ach waarom ook niet, maar ondanks dat degene die het zegt niet de minste is denk ik dat Amerika er meer baat bij zou hebben als het Iran was oid.
The truth was in here.
pi_77041324
Het wordt tijd dat er eens een einde wordt gemaakt aan de idioterie van Chavez. Zo langzamerhand wordt hij een ernstige bedreiging voor de stabiliteit in midden en zuid amerika. Wat een idiote theorie
Juin uit Eigen Tuin!
pi_77042305
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:08 schreef Bastard het volgende:
Ach waarom ook niet, maar ondanks dat degene die het zegt niet de minste is denk ik dat Amerika er meer baat bij zou hebben als het Iran was oid.
Uiteraard maar daarom spreekt het ministerie van informatie ( ) ook van een experiment. Volgens hen zal het dus wel een oefening zijn t.a.v. wat ze Iran aan willen doen.

Nou ja, ik geloof het ook niet. Feit is wel dat de populariteit van Obama en de VSA behoorlijk gestegen is na de aardbeving in Haïti. Dat zal Chavez wel dwars zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')