Er komt ineens veel meer stoom van je soep af dan wanneer het rustig stil staat, dus je deksel komt omhoog en allemaal stukjes soep door de keukenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:41 schreef Mirjam het volgende:
wait, soep ontploft in de blender?
may I ask how?
Ontploffen is dan ook een heeeeel groot woord.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er komt ineens veel meer stoom van je soep af dan wanneer het rustig stil staat, dus je deksel komt omhoog en allemaal stukjes soep door de keuken![]()
Doe maar eens heet kraanwater in je blender en zet'm aan
Mijn blender heeft een tweetal kleine openingen die de druk moet laten ontsnappen, maar als het echt te warm is dan komt de inhoud juist door deze kleine openingen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ontploffen is dan ook een heeeeel groot woord.
De deksel plopt er af als je hem niet vasthoud en zonder deksel geef je de keuken een nieuw kleurtje
Begrijp je nu het nut van de pulse stand?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn blender heeft een tweetal kleine openingen die de druk moet laten ontsnappen, maar als het echt te warm is dan komt de inhoud juist door deze kleine openingen.
Daarom een theedoek erop leggen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn blender heeft een tweetal kleine openingen die de druk moet laten ontsnappen, maar als het echt te warm is dan komt de inhoud juist door deze kleine openingen.
Een foto zoals RobinOok geplaatst heeft hoef ik ook niet te maken neequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:41 schreef PluisigNijntje het volgende:
Een theedoek zou ook niet helpen, dat ding van mij neemt het blenden heel serieus en maakt geen draaikolkje maar gutst het alle kanten op in die beker.
Als dan de deksel eraf plopt en een paar stukjes tomaat blijven in je mouw hangen, krijg je een prachtig panterprintje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |