Hahahaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
u?!gewoon 'jij' en 'jou' hoor.
please

dit keer voor een gesprek over mijn eventuele basis van 16 uur als klantenservicemedewerker in de nieuwste vestiging
 dit keer voor een gesprek over mijn eventuele basis van 16 uur als klantenservicemedewerker in de nieuwste vestiging  

Zal wel komen omdat ik gewoon gezellig binnenloopquote:

mooi msn gesprek, daardoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:44 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat ik gewoon gezellig binnenloop

voegde jij me net toe?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ah, okee. Heb David al gevraagd of hij mij er ook in wil gooien

Mijn naam is veel mooierquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.

quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Mijn naam is veel mooier wie ben jij dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie ben jij dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet zaalvoetballen, later !The Outside Agency

Accept me ff op msnquote:

quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Mijn naam is veel mooier Jij doet me denken aan Peter Pettigrew van Harry Potter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Jij doet me denken aan Peter Pettigrew van Harry Potter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |