hoe is je wiskunde gegaan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:41 schreef haakon het volgende:
ik weet niet wat ik dr van moet denken

aan de ene kant denk ik goed, maar na de toets hoorde ik dingen dat ik dacht: och kut verkeerd gedaan, och dat ook nogquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
hoe is je wiskunde gegaan?

gevaarlijk die gozerquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:58 schreef Samzz het volgende:
Net ff bij de Mc gezeten met Wouter. Knalt ie op te terugweg de busbaan op, tussen de stoplichtpalen door over de stoep de rijbaan weer op

Schorem!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:58 schreef Samzz het volgende:
Net ff bij de Mc gezeten met Wouter. Knalt ie op te terugweg de busbaan op, tussen de stoplichtpalen door over de stoep de rijbaan weer op

Welke mc?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:58 schreef Samzz het volgende:

Loopt de honda goed omdat je die 4 loempias op hebt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Net 4 loempia's op, en de honda loopt goed!

quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Loopt de honda goed omdat je die 4 loempias op hebt?
 , nee, maar het ene zou niet zonder het andere gelukt zijn
, nee, maar het ene zou niet zonder het andere gelukt zijn   

quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:58 schreef Samzz het volgende:

Anders sms je eens naar m'n nieuwe nummerquote:

U made my dayquote:

tjah, dan wordt het natuurlijk wel moeilijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Anders sms je eens naar m'n nieuwe nummer

Remcooowquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:58 schreef ReMcOrE het volgende:
vandaag vrij, maar vanmorgen nog wel bezig geweest voor m'n werk... rest van de dag bezig geweest met leren voor tentamen morgen, maar vind het nu leuk geweest
hallo dan

haiiiquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:58 schreef ReMcOrE het volgende:
vandaag vrij, maar vanmorgen nog wel bezig geweest voor m'n werk... rest van de dag bezig geweest met leren voor tentamen morgen, maar vind het nu leuk geweest
hallo dan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |