abonnement Unibet Coolblue
pi_77525146
Wat een zang
pi_77525272
Ik heb ze al besteld in ieder geval, de 3 singles
Bleuh.
pi_77525515
Ik zit nog even twijfelen, want ik wilde ook nog de single van Undisclosed Desires erbij bestellen. Maar daar lijkt helemaal geen fysieke release van te zijn! Ben ik blind of is 'ie echt alleen digitaal uitgebracht?
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_77525585
HIj komt geloof ik in februari wel als fysieke release uit in Duitsland ofzo, heb het toevallig een paar weken geleden hier ook gevraagd
Bleuh.
pi_77525824
Haha, ok dan! Nouja, dan later maar eens bij de Oosterburen kijken en nu gewoon alleen Resistance bestellen.
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_77622989
quote:
Matt is slightly tired of interviews

If you open your mind too much your brain will fall out
pi_77631522
pi_77653983
Ik zag net the Resistance clip op MTV. Niet verwacht dat ze die nou al zouden uitzenden
Patat Friet
pi_77660878
Ik zag 'm twee dagen geleden ook al langskomen op MTV. En direct daarna Undisclosed Desires op TMF. Wat een airplay!
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_77667854
En ik zag vanmorgen dikke reclame voor het concert van Muse op nederland3!
Ik zit er hard aan te denken om toch maar een kaartje te kopen voor het concert..
Ik ben in juni toch in Nederland, heb er alleen niet zoveel geld voor
pi_77676708
Geld is relatief..gewoon doen joh.
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_77678600
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 00:26 schreef ganzenherder het volgende:
Ik zag net the Resistance clip op MTV. Niet verwacht dat ze die nou al zouden uitzenden


MTV Must C de afgelopen week; go figure...

En vanaf morgen high rotation op 3FM, wat basically neerkomt op minimaal 2x overdag gedraaid worden
pi_77681944
Hell yeah, pro-shot opnames! Thanks!
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_77717904
Hallo lieve Muse fans,

Ik zit een beetje te twijfelen of ik naar het concert zal gaan, ik zit een beetje kras bij kas. Ben (nog) geen fan maar vind een paar nummer wel fijn, maar wat ik echt supermooi vind is Bliss. Maar is er een beetje kans dat ze die gaan spelen? Of spelen ze die bijna nooit?
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 23:37:34 #116
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_77718641
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:13 schreef alors het volgende:
Hallo lieve Muse fans,

Ik zit een beetje te twijfelen of ik naar het concert zal gaan, ik zit een beetje kras bij kas. Ben (nog) geen fan maar vind een paar nummer wel fijn, maar wat ik echt supermooi vind is Bliss. Maar is er een beetje kans dat ze die gaan spelen? Of spelen ze die bijna nooit?
Laatste tijd niet zoveel volgens mij.
pi_77718752
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:37 schreef Haunter het volgende:

[..]

Laatste tijd niet zoveel volgens mij.
Hmm dat vermoedde ik al afgaande op de setlists die ik kon vinden
know'm sayin?
×
word? word.
pi_77721967
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:13 schreef alors het volgende:
Hallo lieve Muse fans,

Ik zit een beetje te twijfelen of ik naar het concert zal gaan, ik zit een beetje kras bij kas. Ben (nog) geen fan maar vind een paar nummer wel fijn, maar wat ik echt supermooi vind is Bliss. Maar is er een beetje kans dat ze die gaan spelen? Of spelen ze die bijna nooit?
Als het financieel kan, zou ik gewoon gaan. Ik ben ook begonnen als alleen Bliss-fan en ik werd al snel verrast door alle andere nummers. Dus luister gewoon 's naar de albums en kijk dan of het wat voor je is. Ik baalde als een stekker dat ik niet eerder naar concerten van ze ging, omdat ik toch maar een paar nummers kende. Dus ik probeer nu iedere potentiële liefhebber voor diezelfde fout te behoeden.
If you open your mind too much your brain will fall out
  zondag 7 februari 2010 @ 02:04:52 #119
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_77722086
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:55 schreef Sprouts het volgende:

[..]

Als het financieel kan, zou ik gewoon gaan. Ik ben ook begonnen als alleen Bliss-fan en ik werd al snel verrast door alle andere nummers. Dus luister gewoon 's naar de albums en kijk dan of het wat voor je is. Ik baalde als een stekker dat ik niet eerder naar concerten van ze ging, omdat ik toch maar een paar nummers kende. Dus ik probeer nu iedere potentiële liefhebber voor diezelfde fout te behoeden.
Precies! Maar je zou bijvoorbeeld kunnen beginnen met de HAARP cd/dvd. Staan wel veel goede nummers, die tegenwoordig ook nog gespeeld woorden, in goede geluidskwaliteit EN geweldig mooie beelden!
  zondag 7 februari 2010 @ 09:04:37 #120
202348 Susi
Temple of Love
pi_77723699
Wiej, daar zijn we weer.
pi_77723804
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:07 schreef doubleyouteaare het volgende:


Hoe tof is dit.
Fijne broek heeft Matt aan!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 7 februari 2010 @ 09:44:48 #122
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_77723947
Ohja Wembley

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 7 februari 2010 @ 11:24:37 #123
123170 alors
zlata1234
pi_77725056
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:55 schreef Sprouts het volgende:

[..]

Als het financieel kan, zou ik gewoon gaan. Ik ben ook begonnen als alleen Bliss-fan en ik werd al snel verrast door alle andere nummers. Dus luister gewoon 's naar de albums en kijk dan of het wat voor je is. Ik baalde als een stekker dat ik niet eerder naar concerten van ze ging, omdat ik toch maar een paar nummers kende. Dus ik probeer nu iedere potentiële liefhebber voor diezelfde fout te behoeden.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 02:04 schreef Haunter het volgende:

[..]

Precies! Maar je zou bijvoorbeeld kunnen beginnen met de HAARP cd/dvd. Staan wel veel goede nummers, die tegenwoordig ook nog gespeeld woorden, in goede geluidskwaliteit EN geweldig mooie beelden!
Bedankt voor de tips. Dat ik spijt ga krijgen, daar ben ik ook bang voor, maarja ik zit pas wat ruimer als m'n stufi weer gestort wordt... En ik weet niet of er dan nog kaartjes zijn...
Nou ik ga iig even op zoek naar wat muziek en dan denk ik er nog even over.

En alsof het zo moet zijn, nu Resistance op de radio
know'm sayin?
×
word? word.
pi_77725970
Ik gok niet dat het Goffertpark snel uitverkocht raakt. Als er belangstelling is voor 60.000 kaarten ofzo schuiven ze de hekken gewoon 50 meter ofzo op
Bleuh.
pi_77726514
Heeft iemand enig idee hoeveel er al verkocht zijn?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')