Als jij vindt dat viba's huishoudelijke artikelen zijn, heb je gelijk.quote:
Je kan daar wel zulke artikelen kopenquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij vindt dat viba's huishoudelijke artikelen zijn, heb je gelijk.
Zeg eens C. hoeveel huishoudelijke artikelen heb jij in je nachtkastje liggen?
ben er 6 jaar geleden ofzo eens geweest.... vond het toen tegenvallenquote:
Dan win ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:04 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Je kan daar wel zulke artikelen kopen
Hoeveel? Laten we het op 1 houden
Ik wil het zelf wel eens zien. En wellicht brengen we de moed op om het café in te gaan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben er 6 jaar geleden ofzo eens geweest.... vond het toen tegenvallen
Ben daar nog nooit geweest en het lijkt me ook niet echt wat trouwens...quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan win ik
[..]
Ik wil het zelf wel eens zien. En wellicht brengen we de moed op om het café in te gaan.
In het midden van de straat. Twee feestwinkels naast elkaarquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:12 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ben daar nog nooit geweest en het lijkt me ook niet echt wat trouwens...
Misschien binnenkort maar eens naar de welbekende winkel hier in Assendorp
Ik kan je Christine LeDuc in Enschede ernstig aanbevelen... Goede winkel, ruim assortiment en deskundig personeelquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:12 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ben daar nog nooit geweest en het lijkt me ook niet echt wat trouwens...
Misschien binnenkort maar eens naar de welbekende winkel hier in Assendorp
hey... jij hierquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:15 schreef Murmeli het volgende:
Loodje gefeli
en ja...een fijne woensdaglekker vrij
Wij ookquote:
Het café?quote:[..]
Ik wil het zelf wel eens zien. En wellicht brengen we de moed op om het café in te gaan.
We hebben het over de LeDuc in Zwollequote:Op woensdag 20 januari 2010 10:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kan je Christine LeDuc in Enschede ernstig aanbevelen... Goede winkel, ruim assortiment en deskundig personeel.
Nooit geweest... Adres? Is namelijk een stuk dichterbij voor ons dan fucking pluskutquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben het over de LeDuc in Zwolle
dan swing je toch met je scharrel? is meteen een stuk minder gecompliceerdquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je niet een lief nodig om te kunnen swingen?
Verbazingwekkend goed... Gisteren doorgebracht met het Rammstein meisje & werd bevestigd in de juistheid van mn keuzequote:
scharrel, lief... Iig een vast neukertje...quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan swing je toch met je scharrel? is meteen een stuk minder gecompliceerd
* Murmeli wil overigens echt niet swingen met dr scharrel. MIJN! neuken met anderen doet ie maar als ik er niet bij ben!
Assendorperstraat (ergens halverwege, parkeren bij de super de boer)quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nooit geweest... Adres? Is namelijk een stuk dichterbij voor ons dan fucking pluskut
Je snapt het wel hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
scharrel, lief... Iig een vast neukertje...
Of ik snap het concept "swingen" ff niet
Assendorperstraat, nr weet ik even nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nooit geweest... Adres? Is namelijk een stuk dichterbij voor ons dan fucking pluskut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |