deze keer word het vast weer leukquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar dat daten had ander verhaal van waarom niet.... beetje iets te vaak gehoord nadat ik iemand leuk vond van erm sorry toch maar niet...dat trok ik niet echt meer (ik wilde met 1 persoon serieus een relatie op bouwen, was zelfs al over mijn biningsangst heen dat heeft echt een harde klap opgeleverd emotioneel gezien
niet teveel nadenken en gewoon genietenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja dat wel... maar na een paar complete fiasco's heb je het wel ff gehadmaar dat ene meisje haalt het goede in me naar boven ghehe
een adhd'er die niet nadenkt.... hmmm.... impossiblequote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet teveel nadenken en gewoon genieten
we gaan gewoon allemaal datenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Evening lieve bi's!
Vanaaf mijn eerste versiertruukje los gelaten op een jongen die in interesting vind
Gefeliciteerd met je (kwart eeuwquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:02 schreef Loodje het volgende:
holaNog 1 dag en word ik echt oud wahaha
quote:Op woensdag 20 januari 2010 06:23 schreef stbabylon het volgende:
Feli Loodje!
Het is weer een schitterende woensdag!
(wel één rood oog omdat ik vergeten ben om mijn lenzen uit te doen *zucht*)
Beurs als in stufi?quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:28 schreef stbabylon het volgende:
Dank je vlaakDie kon ik gebruiken!
Zaterdag beurs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |