ik mag niet meedoenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:10 schreef Adolecens het volgende:
Even spammen![]()
[WIN] 18+ pakket vol spannend spul van Christine le Duc NSFW
Nog 1 dag!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:36 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb het topic om zeep geholpen geloof ik![]()
nee, ik laat mn tieten niet zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pien? Ik durf het bijna niet te vragen maar...
Nee inddquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo eng of gevaarlijk ben ik niet eens
Niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo eng of gevaarlijk ben ik niet eens
Ik wilde vragen of je een vuurtje had, feniks!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
nee, ik laat mn tieten niet zien
[..]
Nee indd
oh, ja heb ik, kom maar halenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet?![]()
[..]
Ik wilde vragen of je een vuurtje had, feniks!
Saai bedoel je?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee, ik ben heul lief, braaf en onschuldig
Das wel heul ver weg voor een vuurtje!quote:
Jammer dan, dan ga je naar een tankstation/supermarkt/winkel en dan koop je een aanstekerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Saai bedoel je?Ik houd niet van braaf noch onschuldig!
[..]
Das wel heul ver weg voor een vuurtje!
Mail 's doorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
Is Almelo dichterbij D_K? Ik heb wel een vuurtje, moet je wel opschieten. Om 17:19 gaat mijn trein hier weg.
Sorry sorry, stomme baas wil dat ik af en toe ook nog wat werk tussen het mailen door (je hebt mail)quote:
Ah we hebben nog een mailerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry sorry, stomme baas wil dat ik af en toe ook nog wat werk tussen het mailen door (je hebt mail)
edit: mocht je bang worden voor als ik naar huis ga, ik kan mailen op de foon
Mail/msn enzo wordt het niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Ik word een beetje emo want een vriend van me die echt mijn steun is gaat weg. ):
Dat is anders.quote:
Afgerond 30.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:02 schreef Loodje het volgende:
holaNog 1 dag en word ik echt oud wahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |