(foei, je bent vergeten welk deel het is er achter te zetten )
Ow ja, laten we ook weer eens een poging doen om dit topic enig nut te geven, door middel van een omschrijving: dit is dus trippie neo-psychedelische popmuziek, vergelijkbaar met Beatles & Byrds anno 1967
quote:En uit welk land heb je die moeten importeren? Ik heb wel wat met the psychedelic era, maar hoe men die obscure titels weet te vinden is me een raadsel...
Op zondag 05 mei 2002 17:34 schreef Zander het volgende:
Sunshine Fix - Age of the Sun (cd)Ow ja, laten we ook weer eens een poging doen om dit topic enig nut te geven, door middel van een omschrijving: dit is dus trippie neo-psychedelische popmuziek, vergelijkbaar met Beatles & Byrds anno 1967
Ik luister nog steeds naar BWV 215. Een heel vrolijk stuk muziek, rond het half uur lang. Het openingskoor is het best (echt waanzinnig mooi, later opnieuw gebruikt in een ander werk, waar het ook zijn bekendheid aan dankt).
quote:Klinkt goed, ik draai zelf de CD Psychedelic Jungle van The Cramps, het openingsnummer: Greenfuz.
Op zondag 05 mei 2002 17:34 schreef Zander het volgende:
Sunshine Fix - Age of the Sun (cd)Ow ja, laten we ook weer eens een poging doen om dit topic enig nut te geven, door middel van een omschrijving: dit is dus trippie neo-psychedelische popmuziek, vergelijkbaar met Beatles & Byrds anno 1967
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |