Daar ga ik niet meer op in, dat weet je, ik kan die c niet maken en ik voel er weinig behoefte aanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
P.S.
Als jij mij bedoeld in de TT dan is het verkeerd, het is Juup©
je hebt maar 2 vingers?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar ga ik niet meer op in, dat weet je, ik kan die c niet maken en ik voel er weinig behoefte aan
ctrl+alt+c, Jeupquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het moet, Jijp
Als Juup© perse met een © aangesproken wil worden door je moet ie maar een pc/laptop met © aanbiedenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
het werkt wel in Word maar niet in IE
Amen to thatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als Juup© perse met een © aangesproken wil worden door je moet ie maar een pc/laptop met © aanbieden
dat laatste is een leuke doch aparte theorie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:56 schreef Inu het volgende:
Erg interessant programma op de EO, over mensen die besluiten in God te gaan gelovenZo werkt je hoofd toch niet, je gelooft iets of je gelooft het niet, je kunt toch niet besluiten ineens iets anders te geloven
moet je niet werken ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:56 schreef Inu het volgende:
Erg interessant programma op de EO, over mensen die besluiten in God te gaan gelovenZo werkt je hoofd toch niet, je gelooft iets of je gelooft het niet, je kunt toch niet besluiten ineens iets anders te geloven
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar ga ik niet meer op in, dat weet je, ik kan die c niet maken en ik voel er weinig behoefte aan
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als Juup© perse met een © aangesproken wil worden door je moet ie maar een pc/laptop met © aanbieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |