quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:46 schreef KlappernootatWork het volgende:
je vibrator klem in je afvoer?
Eigen woning.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:54 schreef error_404 het volgende:
Heb je een huurhuis of eigen woning?
Hm, dat lijkt me het proberen waard.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:21 schreef KlappernootatWork het volgende:
Het zou best resonantie kunnen zijn:
schroef eens een paar extra klemmetjes op de leidingen.
[ afbeelding ]
anboi had ook een goede suggestie, vooral mbt tot die terugslagventiel..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hm, dat lijkt me het proberen waard.
Kort geleden er komen wonenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:10 schreef minkuukel het volgende:
Kort geleden iets vervangen, een kraan ofzo?
Zou dat het probleem van meterkast tot kraan verhelpen? De meterkast zit in het midden van het huis, links ervan een kraan en rechts ervan de badkamer. Beide leidingen maken herrie op het moment dat de badkamerkraan open staat...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:21 schreef KlappernootatWork het volgende:
Het zou best resonantie kunnen zijn:
schroef eens een paar extra klemmetjes op de leidingen.
[ afbeelding ]
We hebben alleen geen thermostaatkraanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:42 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
anboi had ook een goede suggestie, vooral mbt tot die terugslagventiel..
lijkt me een soort van vacuum die ontstaat in de leidingen..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zou dat het probleem van meterkast tot kraan verhelpen? De meterkast zit in het midden van het huis, links ervan een kraan en rechts ervan de badkamer. Beide leidingen maken herrie op het moment dat de badkamerkraan open staat...
Er komen 4 waterleidingen de woning in. Stadsverwarming, heet tapwater, en tweemaal koudwater (meter in de badkamer en een meter in de meterkast, dont ask why).quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:25 schreef nexcro het volgende:
Ik ben niet bekend met stadsverwarming, echter er zal ongetwijfeld een inlaatcombinatie, of losse keerklep / overstort / afsluiter aanwezig zijn.
Als ik je klacht zo lees moet ik direct aan een loszitende binnenwerk van je kraan denken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:42 schreef Isegrim het volgende:
Als wij de douche aan hebben, zingt / bromt / gilt de waterleiding in de rest van het huis en begint de kraan van de keuken iets te lopen (met warm water). Als ik de keukenkraan echt open zet, houdt het geluid op.
Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn en hoe het opgelost kan worden? Het is een vrij hard geluid en mij boeit het niet zo, maar kan me voorstellen dat het de buren irriteert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |