Mooiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het gaat goed, ik mag niet klagenIk heb in de eerste week van het nieuwe jaar ff wat positiekleding gekocht, vond ik toch wat relaxter ivm het vuurwerk in de laatste dagen van het oude jaar. Maar ben uiteindelijk goed geslaagd
![]()
Thnx voor het verse topicquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:24 schreef Marrije het volgende:
Kom hier nauwelijks, heb ik gewoon de lapo
En ik wilde net gaan douchen.
Fijn om te lezen dat het goed met je gaat.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:18 schreef Marrije het volgende:
Het gaat goed, ik mag niet klagenIk heb in de eerste week van het nieuwe jaar ff wat
positiekleding gekocht, vond ik toch wat relaxter ivm het vuurwerk in de laatste dagen van
het oude jaar. Maar ben uiteindelijk goed geslaagd![]()
Hier worden nu ook de vetbollen gegeten door de vogels, ze knallen wel de hele tijd die bollen tegen het ijzeren balkon aan wat irritant galmt maar ok, alles voor de vogelsHet zijn zwarte vogels en soms een vogeltje met een geel buikje. Ik heb geen verstand van vogels dus kan je de namen niet geven, misschien wel als ik ff google. Hoe hangen jouw vetbollen er inmiddels bij?
Ik heb ook nog een heel brood dat ik zo ff moet verkruimelen en naar buiten moet gooien.
Ik laat maar 1 ding doen bij de kapper en dat is mn haar verven.....knippen ( de puntjes doe ik vaak zelf) gebeurt 1 x per...7 á 8 maanden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet echt eens naar de kapper, maar ik weet niet wat ik met mjn haar wil.
Ik heb het ook weer een tijdje zelf grverfd maar het bevalt me niet zo goed als bij de kapper...tis er zo snel uitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:03 schreef liesje1979 het volgende:
Toen ik nog lang haar had knipte ik het ook zelf, nu heb ik weer lang haar maar dat is een uitgegroeid model.
Verven doe ik zelf.
In de hoek beginnen en bij de deur eindigen! Welke kleur gaat het worden?quote:
ik heb een scherpe kappersschaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:08 schreef Marrije het volgende:
Puntjes knip ik ook zelf, laysa, tot een cm of 3 zonder aarzelen. Maar daar heb je wel een hele scherpe schaar voor nodig, anders knip je je suf.
euh groen maar doen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In de hoek beginnen en bij de deur eindigen! Welke kleur gaat het worden?
Hoi!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |