abonnement Unibet Coolblue
pi_256396
Interessante vraag, op dit moment zitten volgens de officiële site Aziz, Tessa en Antonet in de gevarenzone ! Maar deze stand klopt meestal niet met de uiteindelijke stand op maandagavond. Duidelijk is wel dat Aziz het moeilijk krijgt. Volgens mij liggen de verhoudingen nu zo :

Aziz zou graag op Iwan stemmen als hij de kans kreeg
Iwan zal niet aarzelen op Aziz te stemmen
Jop stemt het liefst op Esmeralda
Esmeralda heeft niks met Iwan
Bullent mag Iwan ook niet zo maar Tessa nog minder
Tessa zal ook Aziz wegstemmen ze vindt hem een zielepiet
Antonet stemt ook Aziz om hem uit z'n lijden te verlossen

Merk op dat Iwan het niet lang zou maken als hij op de bank zou zitten ! Maar met de huidige bankbezetting vliegt Aziz eruit maandag zoals iedereen al een tijdje aan zag en ziet komen. Toch kan ook het ook nog Tessa worden, merk ik nu trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door Kirk Olson (Datum 30 Maart 2000).]

= godverdikkie hee =
  donderdag 30 maart 2000 @ 21:20:00 #3
2705 cynix
is verdwaald
pi_256397
Het stemgedrag kan natuurlijk nog beinvloedt worden door de combi welke uiteindelijk op de bank komt te zitten.

Ik betwijfel of Antonette op Aziz zou stemmen, daar zou ze vermoedelijk toch een beetje een 'Judas-gevoel' aan overhouden, zeker na het troosten van Aziz toen die de slaapruimte verliet na 'de' onenigheid met Jop, maar ook dat enthousiaste haarverven krijgt dan een 'Samson & Delilah-ondertoon'.

Ik denk dat Antonette liever op Tessa stemt, mits ze een goede motivatie rond krijgt.

pi_256398
Antonette stemt zeker op Tessa. Zoals Tessa vanavond door de mand viel met het roddelpraatje over het zoenen van B en E.
Ant. zei duidelijk, "ik heb het van Tessa gehoord". Waarop die, ten overstaan van de hele groep, dat glashard ontkende!!!
Dus Ant. voor lul zette.
Dag Tessa!!!!
  vrijdag 31 maart 2000 @ 09:59:00 #5
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_256399
Uitgaande van de bankbezetting volgens de stand die op sbs vermeld wordt, met tessa, antonette en aziz op de bank, stem bul op tessa, essie op tessa, jop op tessa en iwan op aziz..

mocht jop toch op de bank komen ipv ant, dan zal essie op jop stemmen en ant op tessa, vliegt tessa er alsnog uit..

toedeliedokie...

pi_256400
Stel dat de 2 nieuwe kandidaten maandag ook mee mogen stemmen, dan denk ik dat toch Aziz eruit ligt.
Have fun!
pi_256401
hangt er sterk vanaf wie er op de bank zitten
pi_256402
Effe denken:

Jop stemt op Tessa
Ant stemt op Tessa
Tessa stemt op Aziz
Iwan stemt op Aziz
Esmeralda stemt op Jop
Aziz stemt op Tessa (na de vorige stemronde)
Büllent stemt op Aziz

Kortom 3-3 en het hangt er helemaal van af wie er allemaal op de bank zitten

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_256403
may i have your votes please
  zaterdag 1 april 2000 @ 23:17:00 #10
3023 lica
fan of...
pi_256404
Tessa zal nu gaan, maar in de volgende ronde is toch echt Aziz aan de beurt.
Mits Iwan nog niet op de bank zit,... of is dit wishful-thinking?
Sad but true....
pi_256405
als tessa deze keer gaat
zit aziz volgende keer niet op de bank
  zondag 2 april 2000 @ 23:01:00 #12
2180 Avia
FOK-Member
pi_256406
Volgens de poll op de officiele site staan Aziz en Tessa beide onderaan in de lijst, resp. 11 en 12%.
Dus Beide op de bank tomorrow!
Los van wie er als derde bijkomt.
Effe denken.

Jop stemt op Aziz
Iwan stemt op Aziz
Antonet op Tessa
Esmeralda op Aziz
Bullent op Tessa


Aziz eruit en Tessa de hele verdere week in de stress??

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_256407
quote:
op 04-02-2000 om 11:01 PM schreef Avia het volgende:

Jop stemt op Aziz
Iwan stemt op Aziz
Antonet op Tessa
Esmeralda op Aziz
Bullent op Tessa


Ant stemt op Aziz, want Ant is het vriendinnetje van Jop en Jop is weer het vriendje van Iwan, die weer het vriendje van Tessa is. Dus Ant zal geen toestemming krijgen om op Tessa te stemmen.
Daarnaast zal in afwezigheid van Aziz Ant haar liefdesleven met Jop beter kunnen ontplooien. Nu ligt Aziz te veel mee te luisteren en/of mee te doen. Hoe dan ook; hij stoort.

  maandag 3 april 2000 @ 09:38:00 #14
2180 Avia
FOK-Member
pi_256408
Mag ik even Coos citeren dat Tessa Ant toch aardig voor lul zette met die roddelcampagne over DE KUS?

Vandaar dat ik ook denk dat Ant voor Tessa kiest.
Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar ik denk dat Ant enigzins meelij met Aziz heeft aan haar gedrag naar hem toe te zien.
En misschien vind ze het wel prettig om aandacht te krijgen van beide guys.

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  maandag 3 april 2000 @ 11:03:00 #15
1542 Ludo
Still YF&S
pi_256409
quote:
op 03-31-2000 om 03:33 PM schreef Jolleke het volgende:
Effe denken:

Jop stemt op Tessa
Ant stemt op Tessa
Tessa stemt op Aziz
Iwan stemt op Aziz
Esmeralda stemt op Jop
Aziz stemt op Tessa (na de vorige stemronde)
Büllent stemt op Aziz

Kortom 3-3 en het hangt er helemaal van af wie er allemaal op de bank zitten


????

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_256410
lees het laatste nieuws op www.start-me.nu

  maandag 3 april 2000 @ 11:14:00 #17
2180 Avia
FOK-Member
pi_256411
Morrie, je link werkt niet
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_256412
Ondanks dat er hier gewezen word op vermeende boosheid van Antoinette op Tessa n.a.v niet bewezen roddel denk ik NIET dat Antoinette op Tessa stemt.

Waarom niet?... Is het jullie niet opgevallen dat zij juist de laatste tijd erg veel met elkaar verkeren.
B.v Tijdens uitbraak van Iwan en Jop zaten zij heel gezelligjes op het bankje (ondertussen het slappe geouwehoer van Aziz doorstaan) op hun mannen te wachten. Het is zo dat het echt zon dubbel stelletjes gezinnetje is geworden tussen de 4.
Het lijkt mij nog wat wanneer de situatie zo zou zijn... an, aziz iwan op wie stemt jopje dan?
Maar nu...kan ik er niet echt wat van maken daar zij allemaal op de bank kunnen belanden iwan incluis.
Ik doe het zoals de eerste of 2de bericht,
Iwan heeft niet veel op.. met AZIZ
JOP niet met Bullent
An niet met Bullent
Es niet met Jop of Iwan
Aziz niet met Tessa en iwan (jaloers)
bULLENT NIET MET Iwan
Tessa niet met Bullent en Aziz
conclusie?......geen

  maandag 3 april 2000 @ 12:58:00 #19
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_256413
uh.....

Ik ga even uit van: Aziz, Tessa en Antonette op de bank

Iwan (nu ook aan het terugvallen op de Bussite- hebben we invloed? (antwoord: NEE, de redactie gaat nu iemand anders op de eerste plaats zetten ) stemt op Aziz

Jop: -Gaat ie nu echt zijn maatje naaien?- ik hou het toch maar op: Tessa

Büllent: Tessa

Esmeralda: Aziz? (tot op zeker hoogte een vriend, maar hij heeft het moeilijk) Tessa? (de beiden spreken niet veel; makkelijk voor de motivatie - 'wij hebben gewoon minder een band' )

Het wordt dus nog een beetje spannend, naar mijn mening.

PS. Ik ben niet objectief, want ik wil Tessa er uit. Ik ga er van uit dat Aziz ook aardig wat tegenstanders heeft hier

pi_256414
antonette/tessa/aziz

iwan stemt op Aziz
esmeralda stemt op antonette
jop stemt op tessa/aziz
büllent stemt op tessa/antonette

My guess Tessa gaat eruit

helaas..............................

Ze zorgde voor komische situaties

pi_256415
Ten eerste: Die tussenstand op de officiele site is alleen de internetstand...en dat zegt helemaal niks over de echte tussenstand. aangezien er meer mensen via de telefoon stemmen dan via internet.
Ik ga nu even uit van de vorige tussenstand, Esmeralda, Aziz en Joppie op de bank.

Antonette stemt op Esmeralda (denk ik)
Tessa stemt op Aziz (tenzij ze nog steeds niet over Jops 1 april grap heen is)
Bullent stemt op Jop
Iwan stemt op Aziz.

Waarscchijnlijk gaat Aziz er dan uit, maar het ligt een beetje aan Tessa. Als die op Jop zou stemmen, zou Jop eruit vliegen. Maar dat kan ze eigenlijk niet maken...ook niet tov van haar "vriendje" Iwan die zo'n goede maatjes is met Jop. Maar goed...het is dus helemaal niet zeker dat deze drie mensen op de bank zitten. Je kunt dus eigenlijk pas voorspellingen doen zodra je weet wie er op de bank zitten!

  maandag 3 april 2000 @ 14:17:00 #22
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_256416
Inderdaad Fannetje er is nog weinig over te zeggen.
Ben wel benieuwd wie er op de bank terecht komen vanavond.
Komen morgen die 2 passagiers er nu bij of is dat ook vanavond al?
pi_256417
Hoi Jessicaa

Dat is vanavond dus al. Volgens mij gaat het als volgt:

Om 21.00 (of iets later) wordt er contact gezocht met de bus, wordt de populariteitslijst bekend gemaakt en moeten ze dus nomineren. Dan gaat degene waar het meest op gestemd wordt eruit en even later komen de twee nieuwe passagiers erin.
Morgen rond dezelfde tijd, maken de 6 overige
passagiers bekend wie ze erin willen hebben d.m.v. het bekende nomineren - systeem. Degene die verliest moet dan weer vertrekken!

Groetjes van mij!

  maandag 3 april 2000 @ 14:33:00 #24
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_256418
Zal best wel heftig zijn dan. Hebben ze amper de tijd om te verwerken dat er 1 uit is.
Zou er morgen dan een extra live uitzending zijn?
pi_256419
het worden spannende dagen
ik denk dat tessa eruit gaat. gelukkig, kan ik me heerlijk blijven ergeren aan het droevige duo jop en aziz
jop en antonette durven volgens mij nooit op aziz te stemmen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')