quote:Ik heb hem gezien, vond hem absoluut de moeite waard, maar ik moet je wel effe waarschuwen, Strolie, de film heeft wel een vrij hoog boomknuffelgehalte.
Op donderdag 13 februari 2003 21:15 schreef Strolie75 het volgende in L' Année dernière à DVD
:Is het wat? Ik ben aan het twijfelen om hem zelf ook te kopen.
ik dacht, ik meld het maar even...
![]()
V.
quote:
Op zondag 23 februari 2003 21:59 schreef Verbal het volgende:
Ik heb hem gezien, vond hem absoluut de moeite waard, maar ik moet je wel effe waarschuwen, Strolie, de film heeft wel een vrij hoog boomknuffelgehalte.
Ik heb hem inmiddels op DVD, mooie film. Maar Spirited Away sprak me meer aan.
quote:Die was echt indrukwekkend.
Op zaterdag 7 juni 2003 17:21 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb hem inmiddels op DVD, mooie film. Maar Spirited Away sprak me meer aan.
Typische Japanse spiritualiteit. Vaak zijn de Japanse anime's nogal lastig te volgen door de typische cultuurverschijnselen.
Hoofdpersoon had helaas een hoog EO gehalte, maar ik vond de film mooi en sfeervol geanimeerd. Minder frames p/s dan het betere Disney werk, maar veel meer dan de gemiddelde manga.
Nu maar eens Castle in the sky gaan zien of Spirited away
Ik wou deze al een hele tijd zien, te meer na het zien van Spirited Away.
De stemmencast voor de Engelse versie is wel opvallend dik gevuld met bekende namen, had ik niet direct verwacht.
Volgens mij heb jij neit helemaal in de gaten waar de film over gaat :S
Ik vind het een van de beste geanimeerde films die ik ooit heb gezien. Beter dan Spirited Away en Grave of the Fireflies....
Mie toe. Erg leuke film. Alleen een klein beetje te lang.quote:Op donderdag 12 februari 2004 11:44 schreef Twisted.Nerve het volgende:
Ik vind het een van de beste geanimeerde films die ik ooit heb gezien. Beter dan Spirited Away en Grave of the Fireflies....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |