abonnement Unibet Coolblue
pi_256381
tjonge jonge wat een uitzending zeg. die aziz liet zich weer eens van zijn domste kant zien. en dat is wel heeeeel dom hoor.
antonette ziet er zo wel een heel stuk leuker uit met dat haar zo!! iwan was de slimste van allemaal om er niet aan mee te doen. bullent viel me ook zwaar tegen door zo op die onzin in te gaan.
Ik ben best wel blij nu
pi_256382
Het viel me alleszins mee dat de ruzie tussen Jop en Aziz vrijwel in z'n geheel werd uitgezonden, alleen de allerlaatste krachttermen "Pleurisbak!" en "Kankerlijer!" werden vakkundig weggedraaid.

= godverdikkie hee =
  donderdag 30 maart 2000 @ 20:32:00 #3
2705 cynix
is verdwaald
pi_256383
Bullent heeft inmiddels een Aziz-factor 0.9
Hij vangt nu ook 'bepaalde' dingen op van 'bepaalde' mensen, een gave die tot voor kort alleen beheerst werd door Aziz.
pi_256384
die aziz ziet ze echt vliegen hoor. hij zei dat hij vind dat andere mensen vinden dat die zich anders voor doen. nou het enige wat hij doet. is zich druk maken om die mensen. en aziz zou maar wat graag anders willen doen om uit die gevarenzone te komen. maar dat kan hij niet en reageert dat dan af op zijn mede busbewoners. ik sta bij deze ruzie volledig achter JOP
Ik ben best wel blij nu
pi_256385
Is roddelen zonder namen te noemen eigenlijk ook roddelen? "Er zijn mensen in de bus, en jij weet wie ik bedoel Aziz, die..."

Of eerder een keer tegen Seki: "Er wordt veel te veel geroddeld en jij weet over wie ik het dan heb?" Een soort Droste-effect.

pi_256386
Bullent viel me nu ook tegen. Tot nu toe was hij mijn favoriet, maar hij was inderdaad behoorlijk "azizerig" bezig. Wat een gezeik om niets zeg om een kusje van Es. Es kon er trouwens alleen maar om lachen. Iwan liet zich trouwens ook weer eens van zijn sterkste kant zien door gewoon door te blijven slapen tijdens de knallende ruzie van Jop en Aziz en het gezeik van Bullent. Aan het eind nog wel een typische Iwan-opmerking: "Nou, heb je haar gekust dan, ja? klaar!" HAHAHAHAHAHA
pi_256387
Inderdaad!! Heerlijk die opmerking van Iwan
Ik vond dit in eerste instantie ook een stomme actie van Bull maar als je zijn dagboek leest dan zet hij het ook wel weer even recht allemaal. Bullie is oké
  donderdag 30 maart 2000 @ 21:22:00 #8
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_256388
Mens!

Wat een verbaal geweld. Mijn krullers schoten spontaan uit m'n zojuist ontvlechtte haar.

Ik begin me meer en meer te irriteren aan het alom heersende politiek correcte gedrag van Bullent en in mindere mate ook dat van Esmeralda. (Es op de schommel: Ja, er was een ruzie, euh, nee, euh, een meningsverschil...)
Bullent moet het op dit moment in mijn opinie alleen nog hebben van zijn lekkere bekkie, want wat eruit komt is drie keer niks. Kan die jongen niet eens gewoon zeggen wat 'ie wil, zonder zich bij voorbaat al te excuseren en zich in te dekken tegen eventuele tenentrapperij. Wat WIL 'ie nou?!
Je kunt veel van Aziz zeggen, maar hij zegt tenminste zonder omhaal wat hij wil.
Ik heb geprobeerd me afzijdig te houden van de Tessa-'dislike', maar wat zat ze te smullen op die schommel. "Je wilt NIET weten wat er buiten allemaal gezegd is Essie, dat wil je NIET weten." Tja, als je dat maar dertig keer herhaalt komt uiteindelijk het moment dat iemand vraagt: Jawel, dat wil ik WEL weten!! Gelukkig is Esmeralda niet zo'n iemand.

Waarom bekruipt me het gevoel dat Iwan meer weet van het vertellen dat 'ze' gezoend hebben? Hij hield zich niet alleen slapend tijdens de ruzie maar dacht ook de zaak te beklinken door te roepen: Hebben jullie nu gezoend of niet?
(Zo probeer ik ook door mij geinitieerde problemen op te lossen, door de kern van het probleem weg te nemen zonder de shit die eromheen gebeurt te erkennen. Lukt nooit.)
Misschien is Iwan toch wel valser dan 'ie zich doet voorkomen.

Ben te zaai voor een signature
  donderdag 30 maart 2000 @ 21:32:00 #9
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_256389
quote:
op 03-30-2000 om 08:22 PM schreef krekelaar het volgende:
tjonge jonge wat een uitzending zeg. die aziz liet zich weer eens van zijn domste kant zien. en dat is wel heeeeel dom hoor.
antonette ziet er zo wel een heel stuk leuker uit met dat haar zo!!

Nou Krekelaar, dat zie je weer allemaal haarscherp. (op de achtergrond zijn Jop en Aziz elkaar aan het wurgen terwijl Iwan er bij staat te 'lachen', Krekelaar: goh, wat heeft Essie toch een leuk hemdje aan vandaag !).

Zeg nou eens eerlijk: dit soort uitzendingen is toch oneindig veel boeiender om naar te kijken, dan wanneer we Jop en Iwan bezig zien elkaar te proberen te overtreffen in het vertellen van OERSAAIE verhalen over hun totaal ONINTERESSANTE horeca-vriendjes ?!?!?

Ja, Aziz IS de minst intelligente (is dat ook een valide reden om hem niet te mogen, zoals velen hier blijkbaar zijn dik-zijn voldoende reden vinden om een hekel aan hem te hebben?). Maar hij heeft heel goed door dat hij door de subtiele, misselijk makende infiltratie door Iwan en Tessa bij Jop op een zijspoor wordt gezet, en hij vecht voor zijn leven! Hij probeert het Jop te laten begrijpen (snappuwaddikbedoel JOP?!!), maar die ziet de oogkleppen niet, die hem in zijn slaap voor zijn geschroefd door de grote intrigant.

quote:

iwan was de slimste van allemaal om er niet aan mee te doen. bullent viel me ook zwaar tegen door zo op die onzin in te gaan.

Hahahahah, door er niet aan mee te doen?!!! Alsof de hele situatie niet van te voren mede in scène is gezet door hem ?! Hij hoefde tijdens de ontknoping inderdaad zelf niet meer in te grijpen om alle stukjes op zo'n plaats te laten vallen. Zelfs Tessa had niet door dat zij door haar 'maatje' werd geofferd, uiteindelijk zal ZIJ door iedereen aangewezen te worden als de enige bron van de vuige roddels rond Büllent en Esmeralda. Viel het je dan totaal niet op dat hij blijkbaar zó diep in slaap was, dat hij niet wakker werd van de 3 of 4 mensen die op luttele meters afstand van hem naar elkaar stonden te schreeuwen? Uiterst geloofwaardig wederom...

Conflicten! Achterdocht! Misverstanden en intriges, kortom zó zien we ze graag en zo zullen we ze niet meer zien als straks na SEKI ook nog AZIZ en uiteindelijk JOP het veld moeten ruimen, dankzij de zorgvuldig uitgestippelde strategieën van het samenzweerdersduo..

En dan zullen we je nog horen: tjonge tjonge, wat een saaie uitzending vandaag zeg...

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 30 Maart 2000).]

pi_256390
Heeft men van Iwan (wat een heldennaam voor zo'n doetje) wel eens wat anders gezien dan een hand voor zijn mond, breed uit gapen, slapen en verdomd wakker uit z'n ogen kijken, opdat niets hem ontgaat?
pi_256391
quote:
op 03-30-2000 om 08:41 PM schreef Brok het volgende:

Iwan liet zich trouwens ook weer eens van zijn sterkste kant zien door gewoon door te blijven slapen tijdens de knallende ruzie van Jop en Aziz en het gezeik van Bullent. Aan het eind nog wel een typische Iwan-opmerking: "Nou, heb je haar gekust dan, ja? klaar!" HAHAHAHAHAHA


Iwan liet zich van zijn sterkste kant zien?! Inderdaad, hij liet weer voluit zijn rol als IntrigantenMOL zien! Wat een flikker zeg!
Wat respectloos ten aanzien van Bullent!

Wanneer je vindt dat sommige mensen zich druk maken om iets dat voorgevallen is, heb je het fatsoen om dat te respecteren... Hoe onbelangrijk het voor je zelf ook lijkt.

Iwan laat zichzelf louter en alleen gelden als iemand die de menselijke waarden en beginselen van het leven totaal niet doorziet of aanvoelt... Er komt geen greintje emotie uit die larf. Wanneer er iemand overleden is gaat hij ijskoud en sarcastisch 'Zeg me dat het niet zo is...' neurien (met dank aan Moor) Monsterlijk...

En juist wanneer door tomeloze spanningen de bus lijkt te exploderen, nog wel mede veroorzaakt door die Duivelse slang Tessa, de Neukgeit van Iwan, juist wanneer de verbondenheid hoogtij moet vieren en de groep haar harmonieuze band kan laten zien, DAN LIGT INTRIGANTENMOL IWAN TE PITTEN, IN Z'N VUISTJE TE LACHEN. Iedereen slaat elkander op de bek, EN HIJ GAAT ONDERTUSSEN MIDDELS ZIJN MONSTERLIJKE SPELLETJES MET HET GELD ERVANDOOR!

Wat een verrader, en ook nog eens extra bijten, nog wat kolen op het vuur gooien, nog eens extra traineren, nog eens extra de grond in trappen, nog eens extra kleineren door Bullent voor gek te zetten, met de zuigende opmerking...'Heb je haar nou gezoend (Waar maak je je druk om)?...'

Daarmee slaat hij volledig de plank mis, en laat hierdoor zien dat het hem schromelijk aan mensenkennis ontbreekt, slaat als Spin genadeloos toe (met dank aan Borgia) en gaat verder met het zaaien van tweespalt en dood en verderf.

Je hebt gelijk Brok, typisch Iwan.

gratis en voor niet
pi_256392
quote:
op 03-30-2000 om 09:53 PM schreef TomBombadil het volgende:
<snip>
En juist wanneer door tomeloze spanningen de bus lijkt te exploderen, nog wel mede veroorzaakt door die Duivelse slang Tessa, de Neukgeit van Iwan, juist wanneer de verbondenheid hoogtij moet vieren en de groep haar harmonieuze band kan laten zien, DAN LIGT INTRIGANTENMOL IWAN TE PITTEN, IN Z'N VUISTJE TE LACHEN. Iedereen slaat elkander op de bek, EN HIJ GAAT ONDERTUSSEN MIDDELS ZIJN MONSTERLIJKE SPELLETJES MET HET GELD ERVANDOOR!

Wat een verrader, en ook nog eens extra bijten, nog wat kolen op het vuur gooien, nog eens extra traineren, nog eens extra de grond in trappen, nog eens extra kleineren door Bullent voor gek te zetten, met de zuigende opmerking...'Heb je haar nou gezoend (Waar maak je je druk om)?...'

Daarmee slaat hij volledig de plank mis, en laat hierdoor zien dat het hem schromelijk aan mensenkennis ontbreekt, slaat als Spin genadeloos toe (met dank aan Borgia) en gaat verder met het zaaien van tweespalt en dood en verderf.

Je hebt gelijk Brok, typisch Iwan.


More...TomBom...more !
Ah, wat heerlijk, om het een ander eens zo krachtig uitgedrukt te zien .
Vooral als straks Iwan dankzij de rotte vissen-regie van SBS6/JdM ook nog eens wint... en ik weer hetzelfde katterige gevoel zal hebben als bij BB-Bart dat dat winnaars-scenario van het begin af klaarlag... is het extra belangrijk om die 'gedoodverfde winnaar' NU al met ALLE MACHT te verguizen ....

het werkwoord "Barten" ontstond tijdens BB als synoniem voor tegendraadsheid,
ik denk dat onze ObIwan nog wel eens van nut voor de uitbreiding van het nederlands kan worden (zijn enige nut dan!),
via het neologisme "iwannerig"... als in: doe niet zo 'iwannerig': schijnheilig, achterbaks, kil berekenend, 'iets achter de ellebogen hebbend'....
Nederland anno 2000 wordt zich bewust van één van de schaduwkanten in zijn volks-aard.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 31 Maart 2000).]

pi_256393

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 31 Maart 2000).]

pi_256394
Nou Moor, bedankt kerel... Het is altijd leuk om te zien dat iemand je stukje waardeert...
Jouw stukkies lees ik dan ook met veel plezier en je ontboezemingen zijn vaak ontluisterend en scheppen een heel andere kijk op de materie...Misschien kunnen we elkaar nog een beetje prikkelen en tot grotere hoogte drijven...
gratis en voor niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')