quote:Hij hing er waarschijnlijk ook erg toevallig en was totaal niet bedoeld om te provoceren.
Op zondag 05 mei 2002 16:41 schreef enmot het volgende:
Ik vondt vandaag de politie bij de wedstrijd NEC-Ajax wel heel erg zielig.Hadden een stel NEC supp. een Palestijnse vlag opgehangen moesten ze hem weg halen.Het is toch maar een simpele vlag.En ajakkes hebben toch ook een Isreal vlag.ZIELIGE WOUTEN
Vind ik ook dat ze zich niet zo moeten aanstellen.
* twi schreeuwt naar de verantwoordelijke:
JONGENS, DIE VLAG HANGT ER ELKE WEEK. GEEN IDEE WELKE IDIOOT EEN PALESTIJNSE VLAG IN EEN N.E.C.-STADION WIL HANGEN, MAAR ALS 'IE DAT WIL, LAAT 'M DAT LEKKER DOEN!
quote:Slaat idd helemaal nergens meer op!!!
Op zondag 05 mei 2002 16:47 schreef twi het volgende:[..]
Hij hing er waarschijnlijk ook erg toevallig en was totaal niet bedoeld om te provoceren.
Vind ik ook dat ze zich niet zo moeten aanstellen.
* twi schreeuwt naar de verantwoordelijke:
JONGENS, DIE VLAG HANGT ER ELKE WEEK. GEEN IDEE WELKE IDIOOT EEN PALESTIJNSE VLAG IN EEN N.E.C.-STADION WIL HANGEN, MAAR ALS 'IE DAT WIL, LAAT 'M DAT LEKKER DOEN!
mjah... er klopt niets meer in dit landje
Dat is pas uitlokken !
-k00pa
quote:Gokje, MAVO?
Op zondag 05 mei 2002 16:41 schreef enmot het volgende:
Ik vondt vandaag de politie bij de wedstrijd NEC-Ajax wel heel erg zielig.Hadden een stel NEC supp. een Palestijnse vlag opgehangen moesten ze hem weg halen.Het is toch maar een simpele vlag.En ajakkes hebben toch ook een Isreal vlag.ZIELIGE WOUTEN
J.
quote:nee geef alsjeblieft je genuanceerde mening.
Op zondag 05 mei 2002 23:15 schreef Netanjahu het volgende:
Laat ik me maar gedeisd houden
vlgns mij komen de kleuren van de club overeen met de kleuren van de club. dus niks aan de hand. en al zou die doelbewust opgehangen zijn; wat is er mis met een beetje politiek betrokkenheid van voetbalsupporters??
Wat heb ik me van de week KWAAD gemaakt om de Metro,
grote foto van Arafat met als tekst :
Arafat op zegetocht door Jeruzalem.
Tot zover de objectiviteit van dit blad,
en eigenlijk veel andere media ![]()
Opes, dit is sport-forum, sorry ....
En ik ben niet eens voor Ajax, maar toch fijn voor de Ajax fans !
quote:helaas is het conflict voor de meeste geen voetbal wedstrijd, waar je lekker ongenuanceerd een partij kan aanhangen.
Op zondag 05 mei 2002 23:36 schreef Netanjahu het volgende:
Nou, wat dacht je van de foute partij kiezen ?
ik ben jaloers op je onnozele goed-fout houding.
quote:klopt, die maakte alleen maar fictieve slachtoffers; kun je van de Israelies niet zeggen....
Op zondag 05 mei 2002 23:42 schreef Netanjahu het volgende:
Daarom is je nick ook Don Quichot
ik heb dan ook liever dat mensen protesteren door met een vlag te zwaaien, dan dat ze een synagoge in de fik steken.
quote:Van de Palestijnen wel.
Op zondag 05 mei 2002 23:54 schreef don_quichot het volgende:klopt, die maakte alleen maar fictieve slachtoffers; kun je van de Israelies niet zeggen....
quote:Daar heb je een punt, maar dan wel 2 kanten op.
ik heb dan ook liever dat mensen protesteren door met een vlag te zwaaien, dan dat ze een synagoge in de fik steken.
Apart is weer dat de mee-nemers van de vlag 15 mei most likely Fortuyn stemmen (Waar nix mis mee is),
die het zwaar eens is met de Israeliers en terecht.
dievlaggen van die *censuur* joden mogen wel, maar een andere vlag niet.
quote:In dit geval hoor je mij niet klagen.
Op maandag 06 mei 2002 00:08 schreef Vision het volgende:
nederland meet wederom met dubbele maten.dievlaggen van die *censuur* joden mogen wel, maar een andere vlag niet.
quote:Ehm.. ik denk dat die lui niet eens gaan stemmen!
Op maandag 06 mei 2002 00:06 schreef Netanjahu het volgende:Apart is weer dat de mee-nemers van de vlag 15 mei most likely Fortuyn stemmen (Waar nix mis mee is),
die het zwaar eens is met de Israeliers en terecht.
quote:Terecht, kijk gvd is rond in al die kampen en in die woonwijken van Palestijnen. Vind het een schande wat Israel daar geflikt heeft. Zo kweek je alleen maar meer haat en meer begrip en medelijden met die palestijnen.
Op maandag 06 mei 2002 00:13 schreef Netanjahu het volgende:[..]
In dit geval hoor je mij niet klagen.
NOVA is ook al zo pro palestina,
dat kan niet lang meer duren.
1,3 miljard euro naar de Palestijnen.
Stelletje idioten, dat Paars.
*zucht
quote:dan ben je echt een idi-jood
Op maandag 06 mei 2002 11:43 schreef Dragonyth het volgende:
De ajacieden waren ook "uitgerust" met een spandoek met de tekst: CampiJoden.*zucht
quote:Die wordt elke dag minder in Europa....
Op maandag 06 mei 2002 11:17 schreef Lexie het volgende:
Bij Ajax pronken ze er zo mee dat ze Joden zijn, maar als er wat van gezegd wordt, dan mag dat niet. En hoe zit het met de vrijheid van de meningsuiting?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |