Ja. vaak genoeg. Geen enkel probleem mee.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:48 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Wel eens eentje om gehad?
Picsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja. vaak genoeg. Geen enkel probleem mee.
Mwah, dan zou ik eerst meerdere fuckbuddy's hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en zo krijgen soa's vrij spel, gefeliciteerd
Het ging hier om een sexbuddy zonder andere "contacten" er naast. Als je dan eerst allebei een test doet is er niets aan het handje.quote:
Als ik je fotoboek zo bekijk krijg ik anders niet het idee dat je een piemel hebt. Hoe kun je dat ooit weten?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:10 schreef Loodje het volgende:
Waarschijnlijk niet, maar je hebt ook van die condooms die natuurlijk aanvoelen, die zijn errug okBeter dan die latex dingen.
Durex, ff denken hoe die dingen heten. avanti..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:15 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Als ik je fotoboek zo bekijk krijg ik anders niet het idee dat je een piemel hebt. Hoe kun je dat ooit weten?
En om wat voor merk type gaat dat dan?
Ok jij hebt er mee leren leven kennelijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:18 schreef Loodje het volgende:
[..]
Durex, ff denken hoe die dingen heten. avanti..
en Nee ik heb idd geen lul om maar hard te zeggen. Maar ik houd er wel van
Daarnaast is het ding eromheen doen helemaal geen probleem. Ik denk dat het eraan ligt wie het doet en hoe het gedaan wordt. Dus voor de dames, toch maar even oefenen om dat dingetje er fijn omheen te doen zonder dat ie van zijn troon afstijgt;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |