Die advocaat, laat me raden: Spong of Moscowiez?
Misschien moet Seki niet alleen zijn fanforum lezen maar ook de topics hier van vóór zijn vertrek. Is misschien wat realistischer.
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 30 Maart 2000).]
quote:
Beste fans,Vanmiddag ben ik op bezoek geweest bij Seki thuis. Ik trof hem in een goed humeur en we hebben meer dan 3 uur voornamelijk gesproken over deze web-site en natuurlijk over jullie, de fans!!
Seki heeft de afgelopen dagen veel tijd doorgebracht met het lezen van alle berichten op dit forum en dat van Fokzine.net. Hij viel daarbij van de ene verbazing in de andere, toen hij zag in welke mate jullie hem door dik en dun gesteund hebben. " Het is niet te begrijpen" heeft hij misschien wel 20 keer gezegd. Seki is jullie dan ook ZEER DANKBAAR voor jullie STEUN gedurende de gehele periode dat hij in de Bus zat en ook daarna.Verder hebben we gesproken over het openen van een gironummer, en we hebben besloten daar nog even mee te wachten, totdat absoluut zeker is of Seki zijn borg wel of niet terugkrijgt.
SBS6 heeft hierover nog geen duidelijkheid verstrekt, anders dan een toezegging dat hij zijn 6000 gulden borg WEL terugkrijgt. We houden de vinger aan de pols en jullie middels deze nieuwsberichten op de hoogte.Dan was daar ook nog de kwestie van de vele fans die graag een persoonlijk antwoord van Seki op hun vragen willen hebben. Zoals jullie wel zullen begrijpen is het onmogelijk voor Seki om iedereen persoonlijk antwoord te geven. Het huidige ledenaantal ligt al boven de 600 dus als iedereen een vraagje stelt.......afijn jullie snappen het wel.
Toch wil Seki proberen om zijn fans niet teleur te stellen. Via de nieuwsberichten zal hij proberen om de tot nu toe gestelde vragen op het forum te beantwoorden.
Hou de nieuwsberichten dus goed in de gaten, want vrijdag staan de eerste antwoorden online!Rest mij nog te melden dat Seki jullie allemaal van harte groet en nogmaals wil bedanken voor jullie steun!
namens Seki en familie,
Dex.
quote:
op 03-30-2000 om 07:55 PM schreef Hunter het volgende:
Zou Borgia weten dat wij zijn plaatje nooit zien?Die advocaat, laat me raden: Spong of Moscowiez?
Nah, Spong heeft het deze dagen al veel te druk met die laaielichter van een Peper!
Maar ik kan me niet voorstellen dat Seki gevleid kan zijn door wat hier gezegd is tot op het moment van zijn vertrek. De heldenverering is pas op gang gekomen ná het vertrek.
Of doorziet hij soms de humor van meerhoerman niet en neemt hem serieus? De topics van juffrouw jannie kan hij ook moeilijk als compliment hebben opgevat(ik hoop dat JJ zijn identiteit goed heeft afgeschermd, anders kan er wel eens een 'ongelukje'gebeuren.)
Ik blijf bij mijn mening dat seki een griezel is. Ik zou voor geen goud met hem in een bus worden opgesloten. Hoe jullie kunnen denken dat die man wél oprecht is, alleen maar omdat hij zijn roddels hardop in de tuin uitschreeuwde is mij een raadsel.
Hij zat toch ook alleen maar in de bus voor het geld, wilde niks met de groep te maken hebben? Hoe kan hij dan die anderen verwijten dat zij hún wapens in de strijd gooiden? Dat die wat subtieler zijn, en effectiever, dan de dreiging met geweld heeft hem uiteindelijk zijn plek gekost.
Leuk plaatje, Borgia
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 30 Maart 2000).]
Lafayette
quote:
op 03-30-2000 om 11:31 PM schreef Hunter het volgende:
De topics van juffrouw jannie kan hij ook moeilijk als compliment hebben opgevat(ik hoop dat JJ zijn identiteit goed heeft afgeschermd, anders kan er wel eens een 'ongelukje'gebeuren.)Ik blijf bij mijn mening dat seki een griezel is. Ik zou voor geen goud met hem in een bus worden opgesloten. Hoe jullie kunnen denken dat die man wél oprecht is, alleen maar omdat hij zijn roddels hardop in de tuin uitschreeuwde is mij een raadsel.
Hij zat toch ook alleen maar in de bus voor het geld, wilde niks met de groep te maken hebben? Hoe kan hij dan die anderen verwijten dat zij hún wapens in de strijd gooiden? Dat die wat subtieler zijn, en effectiever, dan de dreiging met geweld heeft hem uiteindelijk zijn plek gekost.
Leuk plaatje, Borgia
Ieder zijn mening Hunter, maar je gaat wel ver als je zegt dat er 'een ongelukje zou kunnen gebeuren"omdat iemand ergens heeft geschreven dat hij/zij hem niet mag gezien de roddels uit zijn/haar buurt.
Of je moet, net als de meeste mensen in den beginne,een mens beoordelen op vooroordelen omdat hij/zij niet zo doorsnee is als de "gemiddelde nederlander"?
Ik persoonlijk walg van mensen (heb ik hier ook vaak geschreven, vanaf het begin van Fok!) die anderen 'naar de mond praten", en louter met elkaar omgaan omdat er bepaalde dingen aan die persoon toch wel erg handy zijn, als je ze ooit kunt gebruiken ..of mensen die achter iemands rug om over anderen roddelen en op die manier sympathie op willen wekken door een beroep te doen op iemands empathisch vermogen.
En iemand beoordelen op grond van verhalen bij de groenteboer of op basis van gluren tussen je geraniums( ik heb ook zulke buren
daar hecht ik totaal géén waarde aan.
De lastercampagne jegens Seki beviel mij al helemaal niet.
quote:
op 03-30-2000 om 11:46 PM schreef Lafayette het volgende:
Het leuke van een forum is dat men kan (af)reageren op iemands post.
Oh, werkt dat zo? Ik heb nog veel te leren, merk ik.
Quenda, op dezelfde manier bevalt míj deze plotselinge heldenverering niet. Ik beoordeel die man alleen op wat ik gezien heb en gehoord heb op tv/streams.
Hij is dus totaal contactgestoord, en daarom niet in staat gebleken om in groepsverband te leven.
En zijn kat kreeg ook een ongelukje.
En wat is het verschil tussen gluren vanachter de geraniums en kijken naar de bus?
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 31 Maart 2000).]
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 31 Maart 2000).]
Lafayette
quote:
op 03-31-2000 om 12:06 AM schreef Hunter het volgende:
Lafayette,Quenda, op dezelfde manier bevalt míj deze plotselinge heldenverering niet. Ik beoordeel die man alleen op wat ik gezien heb en gehoord heb op tv/streams.
Hij is dus totaal contactgestoord, en daarom niet in staat gebleken om in groepsverband te leven.
En zijn kat kreeg ook een ongelukje.En wat is het verschil tussen gluren vanachter de geraniums en kijken naar de bus?
Zelf kan ik de conclusies die Hunter hier boven uitspreekt niet in zulke mooie duidelijk taal neerzetten. Dit is wat ik al die tijd zelf ook bedoel. Ik heb, ik zal zijn naam niet noemen, er zelfs een goede fles onder willen verwedden dat het bij Seki zo is, 'wat je ziet is wat je krijgt'.
En dat hebben sommige onder ons vanaf dag 1 goed door gehad.
Maar het neemt niet weg dat SBS zich er op een zeer smerige manier mee vanaf maakt.
Vergeet ik nog. Wat dachten jullie van Doedens.
quote:
op 03-31-2000 om 12:06 AM schreef Hunter het volgende:
Lafayette,Quenda, op dezelfde manier bevalt míj deze plotselinge heldenverering niet. Ik beoordeel die man alleen op wat ik gezien heb en gehoord heb op tv/streams.
En zijn kat kreeg ook een ongelukje.En wat is het verschil tussen gluren vanachter de geraniums en kijken naar de bus?
Kijken naar de bus was anders,(24 per dag echt het gedrag van mensen bekijken Hunter, ik snap niet dat jij dat verschil niet snapt
Contactgestoord?????
Waar baseer jij dat op???
Leg uit.......
en, by the way, mijn kat heeft ooit hetzelfde ongelukje gehad als die van Seki, het beestje leefde nog lang en gelukkig hoor
(PD: staatsliedenbuurt in Amsterdam )
(PD=Plaats Delict)
quote:
op 03-31-2000 om 12:45 AM schreef Enterpre@ het volgende:
Genoeg over Seki, hij is passe, Exit, Vamos!!! ik word een beetje moe van al dit soort discussies.
Nou dat is dan buitengewoon makkelijk verholpen, Enterpre. Om verdere ergernis te voorkomen stel ik voor dat je in de toekomst topics als 'Laatste Nieuws van SEKI Thuisfront' gewoon NIET opent. Direct resultaat: geen reden meer om te klagen . Dan kunnen wij binnen dit ghetto'tje (wat klinkt het woord zo sympathiek, niet?) nog fijn door discussiëren over de man die De Bus WAS en wiens schaduw naar mijn gevoel nog wel even boven de achterblijvers zal blijven hangen...
quote:
Laat die gozer lekker met rust en weer zijn leventje oppakken. Wie zit er nu te wachten op een woord van hem. Ik wel, een woord: VAMOS!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 31 Maart 2000).]
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 31 Maart 2000).]
quote:
op 03-31-2000 om 01:51 AM schreef Moor het volgende:
Is er van al die negatieve klanken hier dan niemand, die de feestelijke gebeurtenis ziet,
dat voor 't eerst er een werkelijk interactieve communicatie is tussen een spel-deelnemer en forums/sites?
En dat terwijl maandenlang tijdens BB en weer tijdens de Bus de media-macht alle middelen heeft aangewend om dit te voorkomen ?
Da's toch een primeur en een overwinning, na al die afgeknepen streams, nep-live-uitzendingen, des-informatie van deelnemers EN publiek.... eindelijk een rechtstreeks contact tussen een 'slachtoffer' en ons als (tot nu toe machteloze) toeschouwers ? Ik geniet er iig. van. Laten alle mineur-kijkers maar lekker een paar rondes achter blijven lopen en zich fronsend over "het gevaar" wentelen in hun morele verontwaardiging over Seki.... slaap zacht, papa Mol heeft over enkele dagen al weer iets "BOEIENDS" voor jullie in petto... nog een paar nachtjes slapen.
??? Waar heppie het over, moor? Wie is slachtoffer, Hebben we interactie met Seki? Ben jij Seki? Ben jij eigenlijk John de Mol? Wat is er voor BOEIENDS in de maak... Kun je ff wat concreter worden, je bevind je in een schemerzone...
Lafayette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |