Die advocaat, laat me raden: Spong of Moscowiez?
Misschien moet Seki niet alleen zijn fanforum lezen maar ook de topics hier van vóór zijn vertrek. Is misschien wat realistischer.
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 30 Maart 2000).]
quote:
Beste fans,Vanmiddag ben ik op bezoek geweest bij Seki thuis. Ik trof hem in een goed humeur en we hebben meer dan 3 uur voornamelijk gesproken over deze web-site en natuurlijk over jullie, de fans!!
Seki heeft de afgelopen dagen veel tijd doorgebracht met het lezen van alle berichten op dit forum en dat van Fokzine.net. Hij viel daarbij van de ene verbazing in de andere, toen hij zag in welke mate jullie hem door dik en dun gesteund hebben. " Het is niet te begrijpen" heeft hij misschien wel 20 keer gezegd. Seki is jullie dan ook ZEER DANKBAAR voor jullie STEUN gedurende de gehele periode dat hij in de Bus zat en ook daarna.Verder hebben we gesproken over het openen van een gironummer, en we hebben besloten daar nog even mee te wachten, totdat absoluut zeker is of Seki zijn borg wel of niet terugkrijgt.
SBS6 heeft hierover nog geen duidelijkheid verstrekt, anders dan een toezegging dat hij zijn 6000 gulden borg WEL terugkrijgt. We houden de vinger aan de pols en jullie middels deze nieuwsberichten op de hoogte.Dan was daar ook nog de kwestie van de vele fans die graag een persoonlijk antwoord van Seki op hun vragen willen hebben. Zoals jullie wel zullen begrijpen is het onmogelijk voor Seki om iedereen persoonlijk antwoord te geven. Het huidige ledenaantal ligt al boven de 600 dus als iedereen een vraagje stelt.......afijn jullie snappen het wel.
Toch wil Seki proberen om zijn fans niet teleur te stellen. Via de nieuwsberichten zal hij proberen om de tot nu toe gestelde vragen op het forum te beantwoorden.
Hou de nieuwsberichten dus goed in de gaten, want vrijdag staan de eerste antwoorden online!Rest mij nog te melden dat Seki jullie allemaal van harte groet en nogmaals wil bedanken voor jullie steun!
namens Seki en familie,
Dex.
quote:
op 03-30-2000 om 07:55 PM schreef Hunter het volgende:
Zou Borgia weten dat wij zijn plaatje nooit zien?Die advocaat, laat me raden: Spong of Moscowiez?
Nah, Spong heeft het deze dagen al veel te druk met die laaielichter van een Peper!
Maar ik kan me niet voorstellen dat Seki gevleid kan zijn door wat hier gezegd is tot op het moment van zijn vertrek. De heldenverering is pas op gang gekomen ná het vertrek.
Of doorziet hij soms de humor van meerhoerman niet en neemt hem serieus? De topics van juffrouw jannie kan hij ook moeilijk als compliment hebben opgevat(ik hoop dat JJ zijn identiteit goed heeft afgeschermd, anders kan er wel eens een 'ongelukje'gebeuren.)
Ik blijf bij mijn mening dat seki een griezel is. Ik zou voor geen goud met hem in een bus worden opgesloten. Hoe jullie kunnen denken dat die man wél oprecht is, alleen maar omdat hij zijn roddels hardop in de tuin uitschreeuwde is mij een raadsel.
Hij zat toch ook alleen maar in de bus voor het geld, wilde niks met de groep te maken hebben? Hoe kan hij dan die anderen verwijten dat zij hún wapens in de strijd gooiden? Dat die wat subtieler zijn, en effectiever, dan de dreiging met geweld heeft hem uiteindelijk zijn plek gekost.
Leuk plaatje, Borgia
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 30 Maart 2000).]
Lafayette
quote:
op 03-30-2000 om 11:31 PM schreef Hunter het volgende:
De topics van juffrouw jannie kan hij ook moeilijk als compliment hebben opgevat(ik hoop dat JJ zijn identiteit goed heeft afgeschermd, anders kan er wel eens een 'ongelukje'gebeuren.)Ik blijf bij mijn mening dat seki een griezel is. Ik zou voor geen goud met hem in een bus worden opgesloten. Hoe jullie kunnen denken dat die man wél oprecht is, alleen maar omdat hij zijn roddels hardop in de tuin uitschreeuwde is mij een raadsel.
Hij zat toch ook alleen maar in de bus voor het geld, wilde niks met de groep te maken hebben? Hoe kan hij dan die anderen verwijten dat zij hún wapens in de strijd gooiden? Dat die wat subtieler zijn, en effectiever, dan de dreiging met geweld heeft hem uiteindelijk zijn plek gekost.
Leuk plaatje, Borgia
Ieder zijn mening Hunter, maar je gaat wel ver als je zegt dat er 'een ongelukje zou kunnen gebeuren"omdat iemand ergens heeft geschreven dat hij/zij hem niet mag gezien de roddels uit zijn/haar buurt.
Of je moet, net als de meeste mensen in den beginne,een mens beoordelen op vooroordelen omdat hij/zij niet zo doorsnee is als de "gemiddelde nederlander"?
Ik persoonlijk walg van mensen (heb ik hier ook vaak geschreven, vanaf het begin van Fok!) die anderen 'naar de mond praten", en louter met elkaar omgaan omdat er bepaalde dingen aan die persoon toch wel erg handy zijn, als je ze ooit kunt gebruiken ..of mensen die achter iemands rug om over anderen roddelen en op die manier sympathie op willen wekken door een beroep te doen op iemands empathisch vermogen.
En iemand beoordelen op grond van verhalen bij de groenteboer of op basis van gluren tussen je geraniums( ik heb ook zulke buren
daar hecht ik totaal géén waarde aan.
De lastercampagne jegens Seki beviel mij al helemaal niet.
quote:
op 03-30-2000 om 11:46 PM schreef Lafayette het volgende:
Het leuke van een forum is dat men kan (af)reageren op iemands post.
Oh, werkt dat zo? Ik heb nog veel te leren, merk ik.
Quenda, op dezelfde manier bevalt míj deze plotselinge heldenverering niet. Ik beoordeel die man alleen op wat ik gezien heb en gehoord heb op tv/streams.
Hij is dus totaal contactgestoord, en daarom niet in staat gebleken om in groepsverband te leven.
En zijn kat kreeg ook een ongelukje.
En wat is het verschil tussen gluren vanachter de geraniums en kijken naar de bus?
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 31 Maart 2000).]
Lafayette
quote:
op 03-31-2000 om 12:06 AM schreef Hunter het volgende:
Lafayette,Quenda, op dezelfde manier bevalt míj deze plotselinge heldenverering niet. Ik beoordeel die man alleen op wat ik gezien heb en gehoord heb op tv/streams.
Hij is dus totaal contactgestoord, en daarom niet in staat gebleken om in groepsverband te leven.
En zijn kat kreeg ook een ongelukje.En wat is het verschil tussen gluren vanachter de geraniums en kijken naar de bus?
Zelf kan ik de conclusies die Hunter hier boven uitspreekt niet in zulke mooie duidelijk taal neerzetten. Dit is wat ik al die tijd zelf ook bedoel. Ik heb, ik zal zijn naam niet noemen, er zelfs een goede fles onder willen verwedden dat het bij Seki zo is, 'wat je ziet is wat je krijgt'.
En dat hebben sommige onder ons vanaf dag 1 goed door gehad.
Maar het neemt niet weg dat SBS zich er op een zeer smerige manier mee vanaf maakt.
Vergeet ik nog. Wat dachten jullie van Doedens.
quote:
op 03-31-2000 om 12:06 AM schreef Hunter het volgende:
Lafayette,Quenda, op dezelfde manier bevalt míj deze plotselinge heldenverering niet. Ik beoordeel die man alleen op wat ik gezien heb en gehoord heb op tv/streams.
En zijn kat kreeg ook een ongelukje.En wat is het verschil tussen gluren vanachter de geraniums en kijken naar de bus?
Kijken naar de bus was anders,(24 per dag echt het gedrag van mensen bekijken Hunter, ik snap niet dat jij dat verschil niet snapt
Contactgestoord?????
Waar baseer jij dat op???
Leg uit.......
en, by the way, mijn kat heeft ooit hetzelfde ongelukje gehad als die van Seki, het beestje leefde nog lang en gelukkig hoor
(PD: staatsliedenbuurt in Amsterdam )
(PD=Plaats Delict)
quote:
op 03-31-2000 om 12:45 AM schreef Enterpre@ het volgende:
Genoeg over Seki, hij is passe, Exit, Vamos!!! ik word een beetje moe van al dit soort discussies.
Nou dat is dan buitengewoon makkelijk verholpen, Enterpre. Om verdere ergernis te voorkomen stel ik voor dat je in de toekomst topics als 'Laatste Nieuws van SEKI Thuisfront' gewoon NIET opent. Direct resultaat: geen reden meer om te klagen . Dan kunnen wij binnen dit ghetto'tje (wat klinkt het woord zo sympathiek, niet?) nog fijn door discussiëren over de man die De Bus WAS en wiens schaduw naar mijn gevoel nog wel even boven de achterblijvers zal blijven hangen...
quote:
Laat die gozer lekker met rust en weer zijn leventje oppakken. Wie zit er nu te wachten op een woord van hem. Ik wel, een woord: VAMOS!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 31 Maart 2000).]
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 31 Maart 2000).]
quote:
op 03-31-2000 om 01:51 AM schreef Moor het volgende:
Is er van al die negatieve klanken hier dan niemand, die de feestelijke gebeurtenis ziet,
dat voor 't eerst er een werkelijk interactieve communicatie is tussen een spel-deelnemer en forums/sites?
En dat terwijl maandenlang tijdens BB en weer tijdens de Bus de media-macht alle middelen heeft aangewend om dit te voorkomen ?
Da's toch een primeur en een overwinning, na al die afgeknepen streams, nep-live-uitzendingen, des-informatie van deelnemers EN publiek.... eindelijk een rechtstreeks contact tussen een 'slachtoffer' en ons als (tot nu toe machteloze) toeschouwers ? Ik geniet er iig. van. Laten alle mineur-kijkers maar lekker een paar rondes achter blijven lopen en zich fronsend over "het gevaar" wentelen in hun morele verontwaardiging over Seki.... slaap zacht, papa Mol heeft over enkele dagen al weer iets "BOEIENDS" voor jullie in petto... nog een paar nachtjes slapen.
??? Waar heppie het over, moor? Wie is slachtoffer, Hebben we interactie met Seki? Ben jij Seki? Ben jij eigenlijk John de Mol? Wat is er voor BOEIENDS in de maak... Kun je ff wat concreter worden, je bevind je in een schemerzone...
Lafayette
quote:
op 03-31-2000 om 02:21 AM schreef Borgia het volgende:
Even wat misverstand of onbegrip uit de weg ruimen.
FokForum heeft twee Seki-mollenen daarvan ben ik er een. Tevens ben ik een van de beheerders van zijn fanclubsite. Ik heb dit item geopend "LAATSTE NIEUWS VAN SEKI THUISFRONT" om mensen te voorzien van directe informatie.
Thuisfront wil zeggen, direct aan de bron, van Seki of zijn familieleden. En dit is alleen maar bedoeld voor mensen die zich in deze dagen na Seki's vertrek afvragen hoe het nu met die jongen gaat.
Alleen voor geinteresseerd publiek dus.
Is nu wel duidelijk, toch?
Dat vind ik nu geweldig nieuws Borgia! Ik wist altijd al dat je een goede kerel met juiste inborst was.
Maar nu word ik wel errug nieuwsgierig... Kun je Zwager Joop niet vragen of Seki eens een informeel gesprek wil aangaan, hier op het FokForum zodat we eens lekker kunnen babbelen, en Seki alle onduidelijkheden omtrent zijn persoon uit de doeken kan doen?
Desnoods met jou als tussenpersoon of zo...Dat moet toch lukken, denk je niet... Ik zit vol vragen die ik wil stellen aan de martelaar uit de bus die voor onze zonden is gestorven...
Heeft er eigenlijk iemand van ons al eens stilgestaan bij de implicaties van deze gebeurtenissen voor dat kind, Pascal? Hij is op de TV geweest. Hoe zouden zijn klasgenootjes met hem omgaan?.... (Morgen weet ik het.)
Wat heeft zo'n 'reality-soap' toch veel consequenties, veel meer dan men zich bij de opzet realiseert.
quote:
op 03-31-2000 om 02:48 AM schreef Quenda® het volgende:
Enterpre@ is anders een IwanMol
en medebeheerder van de Iwansite
(of was het nu Obibiwansite?![]()
Hij heeft een tattoo!!!!!!
Aaaahah ! * Moor spitst de mephisto-oortjes.
Ineens leest het onderstaande héél anders:
"Van Enterpre@ - 31 Maart 2000 @ 00:45
Genoeg over Seki, hij is passe, Exit, Vamos!!! ik word een beetje moe van al dit soort discussies. Laat die gozer lekker met rust en weer zijn leventje oppakken. Wie zit er nu te wachten op een woord van hem. Ik wel, een woord: VAMOS!!!!!"
of deze:
"Van Enterpre@ - 31 Maart 2000 @ 12:38.
HAHAHAHA..... Ik lag mij helemaal rot. Terwijl jullie je bezighouden met de negatieve kant, is Iwan al lang bezig met zijn 'masterplan'. Heel slim hoe hij dit speelt, rustig de kat uit de boom kijken, iets meer meedoen, van de bank naar de top en nog steeds op nummer 1 staan. Hij is wel de enige bussagier die gewoon doorgaat zonder gezeik. Geen extreme emoties, geen gelul in de lucht, hij zegt waarop het staat en voor de rest, werkt hij aan zijn masterplan. Uitgekookter dan dit heb ik ze nog niet gezien, maar als het zo door gaat, Wint hij..."
Is dit nu een voorbeeld van 'indirecte spam', of moeten wij meer denken aan subtiele stemmingmakerij om 'aandacht te verschuiven' ? Waarom plots een Antonette topic geopend ?
Wordt ons trouwe FOK! tot Bussie gemaakt, waarin er om de aandacht gestreden wordt voor bepaalde deelnemers ??? Pas op hoor, anders haal ik boze Jop er nog bij ! Die houdt nl. niet van groeps-vorminkjes....
PS: Sjoerd (van BB-tijd) was tenminste niet zo laf om te spammen !
Hetgeen me op een gedachte brengt. Geen wonder dat de Iwansite zoveel leden heeft. Als iedereen 3 maal inlogt onder een andere nick (zoals jijzelf) dan worden 250 leden al gauw 750 leden. In een kroeg noemen ze dat 'Schrijven met dubbele vork'. Hm... ik moet me eens even op jullie mentaliteit gaan bezinnen.
Quote:
HAHAHAHA..... Ik lag mij helemaal rot. Terwijl jullie je bezighouden met de negatieve kant, is Iwan al lang bezig met zijn 'masterplan'. Heel slim hoe hij dit speelt, rustig de kat uit de boom kijken, iets meer meedoen, van de bank naar de top en nog steeds op nummer 1 staan. Hij is wel de enige bussagier die gewoon doorgaat zonder gezeik. Geen extreme emoties, geen gelul in de lucht, hij zegt waarop het staat en voor de rest, werkt hij aan zijn masterplan. Uitgekookter dan dit heb ik ze nog niet gezien, maar als het zo door gaat, Wint hij...
De Quote komt nl. van iemand van wie we weten dat hij beheerder is van de Iwan-fanclub. Iemand die drie nicks voert en drie keer kan inloggen (idee?). Iemand die Iwan kent van haver tot gort, want: close friend, 100%.
Dit betoog nu - met Iwan's taktieken - schudde hij niet nu hier op het Forum uit zijn mouw, neen, Iwan en zijn team, waaronder voornoemd beheerder, hebben dit allemaal doorgesproken toen bekend werd dat hij Bussagier zou zijn.
Enterpre begint zijn triomfantelijke stukje met een smadelijk HAHAHAHAHA.....
, de hoogmoed spreekt, en we weten allemaal wat er met hoogmoed gebeurt.
quote:
op 03-31-2000 om 02:07 AM schreef TomBombadil het volgende:
??? Waar heppie het over, moor? Wie is slachtoffer, Hebben we interactie met Seki? Ben jij Seki? Ben jij eigenlijk John de Mol? Wat is er voor BOEIENDS in de maak... Kun je ff wat concreter worden, je bevind je in een schemerzone...
Nee maar zeg!
TomBombadil die in de taal van de straat reageert zonder te vervallen in retorische volzinnen!
Ik wist wel dat je het kon Tom, mijn complimenten.
Hiermee heb je voor mij bewezen dat je ook 'gewoon' menselijk kunt zijn. Wat een verademing........
Seki stoot z'n kop en zegt alleen maar:"AU!"
Tom reageert op een post van Moor op normale menselijke wijze.
Heerlijk, heerlijk.........
Zou het dan toch nog goedkomen met de wereld?
quote:
op 03-31-2000 om 02:21 AM schreef Borgia het volgende:
En dit is alleen maar bedoeld voor mensen die zich in deze dagen na Seki's vertrek afvragen hoe het nu met die jongen gaat.
Alleen voor geinteresseerd publiek dus.
Is nu wel duidelijk, toch?
Oh, sorry. Ik wist niet dat ik hier niet mocht posten.
quote:
op 03-31-2000 om 02:51 AM schreef Borgia het volgende:Heeft er eigenlijk iemand van ons al eens stilgestaan bij de implicaties van deze gebeurtenissen voor dat kind, Pascal? Hij is op de TV geweest. Hoe zouden zijn klasgenootjes met hem omgaan?.... (Morgen weet ik het.)
Wat heeft zo'n 'reality-soap' toch veel consequenties, veel meer dan men zich bij de opzet realiseert.
Had je fok gelezen vóórdat Seki de bus verliet dan had je kunnen lezen dat een heleboel mensen hier zich dat wel degelijk realiseren wat deelname aan een dergelijk programma inhoudt.
Wat betreft Pascal is hier ook reeds het nodige geschreven. Quenda heeft zich bijvoorbeeld erg druk gemaakt om het gebrek aan aandacht dat Seki zijn kind gaf toen hij zijn vriendin even stond te zoenen.
Overigens was er al in Big Brother iemand (Karin) zo slim geweest om haar kinderen consequent buiten beeld te houden, dus dat was ook een mogelijkheid geweest.
Seki heeft zelf voor deelname gekozen en is er zelf ook weer uit gegaan. Hij is slechts in zoverre slachtoffer dat hij zich heeft laten verblinden door het geld en daarom de consequenties van deelname niet heeft kunnen inschatten. Maar dat zelfde geldt dan kennelijk voor dat thuisfront dat zich nu zo'n zorgen maakt.
quote:
op 03-31-2000 om 01:20 AM schreef Quenda® het volgende:Contactgestoord?????
Waar baseer jij dat op???
Leg uit.......en, by the way, mijn kat heeft ooit hetzelfde ongelukje gehad als die van Seki, het beestje leefde nog lang en gelukkig hoor
Contactgestoord: het lukt hem niet zijn eigen denkbeelden begrijpelijk aan iemand anders over te dragen (hij denkt dat schreeuwen helpt) en is totaal incapabel om te luisteren naar, of begrip op te brengen voor, andermans denkbeelden. Vertoonde niet de sociale flexibiliteit die nodig is om 16 weken met een groep mensen samen te wonen (de enige ervaring die hij met groepsverbanden heeft is dan ook een gebroken gezin en de militaire dienst).
Goh, Quenda, nooit gedacht dat jij ook zo iemand bent die katten over het balkon gooit.
En wat dacht je van die kindertehuizen dan, waarin hij is opgegroeid. lijkt me ook een harde leerschool.
Emmy
quote:
op 03-31-2000 om 09:58 AM schreef Hunter het volgende:
Contactgestoord: het lukt hem niet zijn eigen denkbeelden begrijpelijk aan iemand anders over te dragen (hij denkt dat schreeuwen helpt) en is totaal incapabel om te luisteren naar, of begrip op te brengen voor, andermans denkbeelden. Vertoonde niet de sociale flexibiliteit die nodig is om 16 weken met een groep mensen samen te wonen (de enige ervaring die hij met groepsverbanden heeft is dan ook een gebroken gezin en de militaire dienst).Goh, Quenda, nooit gedacht dat jij ook zo iemand bent die katten over het balkon gooit.
één kat Hunter, by the way, hij wilde zelf, wilde in groepsverband leven
De rest van je inzicht over "in groepsverband leven"raakt kant nog wal, misschien had je alle gedeatailleerde streamverslagen ietsje beter moeten lezen, want er ik door Seki zelf, genoeg gezegt over "in groepsverband leven"
Ik zie trouwens geen overeenkomsten tussen het zitten in een bus, die gestuurd word door de cemmercieele omroepen en sommige deelnemers, die met 2e gezicht bezig zijn om "zo goed mogelijk over te komen bij de kijkers"en "het leven in groepsverband".
Je hebt gelijk hoor Hunter, ik hoor ook Aziz&Jop vaak praten over "groepsverband"
Dus er zal wel een kern van waarheid zitten in de dingen die je zegt.
ooit een conflict gehad met seki? ik ben zelf een beetje type bullent, dus ik was er wel uitgekomen met hem denk ik. maar kan me voorstellen dat mensen écht moeite hebben met hem in een conflictsituatie!
wáárom vindt seki (en ongeveer iedereen op dit forum) het zo vreselijk dat mensen toneelspelen? als dat zo verkeerd is, dan wint toch automatisch degene die dat níet doet = seki (volgens hemzelf, volgens mij liep ie ontzettend na te denken!)
hoe kreeg hij het voor elkaar om de anderen ervan te overtuigen dat ie een 'muur' om zich heen had gebouwd, en accepteerde iedereen (ook dit forum) dat als de reden van zijn on-sociale gedrag?
vind hij hardop roddelen écht geen roddelen? of dacht ie dat iedereen in de bus aan zijn lippen gekluisterd was terwijl ze lagen te slapen of zaten te praten in de bus? dacht ie echt dat iedereen hem hoorde als hij hardop praatte? dit snap ik namelijk écht niet! voor hem: roddelen = fluisteren, volgens mij. volgens mij is het over iemand anders praten terwijl hij of zij het niet hoort, en dat deed hij voortdúrend!
quote:
[b]op 03-31-2000 om 12:03 PM schreef hobbes het volgende:ooit een conflict gehad met seki? ik ben zelf een beetje type bullent, dus ik was er wel uitgekomen met hem denk ik. maar kan me voorstellen dat mensen écht moeite hebben met hem in een conflictsituatie!
wáárom vindt seki (en ongeveer iedereen op dit forum) het zo vreselijk dat mensen toneelspelen? als dat zo verkeerd is, dan wint toch automatisch degene die dat níet doet = seki (volgens hemzelf, volgens mij liep ie ontzettend na te denken!)
Je moet jouw gebrek aan psychologisch inzicht en achtergrondinformatie niet doorprojecteren. Als jij Seki's liefdeloze achtergrond had gehad zat je hier niet eens, omdat je allang auto-euthanasie gepleegd zou hebben.
vind hij hardop roddelen écht geen roddelen? of dacht ie dat iedereen in de bus aan zijn lippen gekluisterd was terwijl ze lagen te slapen of zaten te praten in de bus? dacht ie echt dat iedereen hem hoorde als hij hardop praatte? dit snap ik namelijk écht niet! voor hem: roddelen = fluisteren, volgens mij. volgens mij is het over iemand anders praten terwijl hij of zij het niet hoort, en dat deed hij voortdúrend!
[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 31 Maart 2000).]
De passagiers in de bus hebben allemaal al eens gezegd hoe gehorig het is in de bus, ze horen zelfs de regie beneden praten .
Ook Tessa wist (gelukkig was het op tv, en hoeft niemand hier de streamverslagen voor waareheid aan te nemen
gisteren haarfijn aan Esmeralda uit te leggen, dat Jop&Aziz buiten al een hele tijd aan het praten waren alvorens de boel escaleerde, ze zei o.a:"je wil echt niet weten wat ze daarbuiten allemaal vertelde"v, voordat de ruzie binnen echt begon"
Iets anders is het "gefluister onder de dekens"waar Aziz zich dan ook, terecht, aan stoorde (en, hij kan het weten want doorgaans vertoeft hij in de slaapkamer, en hij weet dus als geen ander, hoe daar ECHT geroddeld word)
quote:
op 03-31-2000 om 09:58 AM schreef Hunter het volgende:Oh, sorry. Ik wist niet dat ik hier niet mocht posten.
Goh, Hunter, op je teentjes getrapt ? En dat voor een ouwe FOK!rot, foei
quote:
Seki heeft zelf voor deelname gekozen en is er zelf ook weer uit gegaan. Hij is slechts
in zoverre slachtoffer dat hij zich heeft laten verblinden door het geld en daarom de
consequenties van deelname niet heeft kunnen inschatten. Maar dat zelfde geldt dan
kennelijk voor dat thuisfront dat zich nu zo'n zorgen maakt.
Wat een onzin ! Sorry hoor, Hunter, gaat het wel een beetje met het middenlange-termijn-geheugen ? "Er zelf voor gekozen" is nu toch werkelijk wel een achterhaalde term in FOK!-kringen !!
Maar dan zo'n denigrerende sneer naar het 'thuisfront van Seki'... dat vergeef ik je niet: jij die aan de wieg hebt gestaan van ettelijke akties om 'media-manipulatie/emotionele vivisectie' aan te kaarten. Dubbel Foei !!
Ik kan het alleen nog maar begrijpen als persoonlijke rancune van jou naar Borgia - toch niet jaloers Hunter ?
Voor iemand die kennelijk allemaal zo goed zegt te weten hoe het werkelijk zit met DeBus en z'n deelnemers en hun thuisfronten,
worden jouw bijdragen in dit topic dan eigenlijk betrekkelijk 'off topic', vind je niet ?
quote:
Contactgestoord: het lukt hem niet zijn eigen denkbeelden begrijpelijk aan iemand anders over te dragen (hij denkt dat schreeuwen helpt) en is totaal incapabel om te luisteren naar, of begrip op te brengen voor, andermans denkbeelden. Vertoonde niet de sociale flexibiliteit die nodig is om 16 weken met een groep mensen samen te wonen (de enige ervaring die hij met groepsverbanden heeft is dan ook een gebroken gezin en de militaire dienst).
Jammer dat je de ongenuanceerde en volkomen ondeskundige 'scheld-termen', door sommigen hier gebruikt en 'ontleend' aan het psychologisch vakgebied, hier overneemt,
en er daarna een kromme uitleg aan wil geven.
Het is iig. NIET wat er met de term 'contactgestoord' wetenschappelijk bedoeld wordt. Teveel roddelbladen geconsumeerd soms, is echt niet goed voor je Hunter, ik maak me zorgen om je helderheid van oordeel, serieus !
[Dit bericht is gewijzigd door Lecy Luto (Datum 31 Maart 2000).]
quote:We weten al lang dat jij die tweede Seki-mol bent hoor, dat hoef je er niet zo dik op te leggen
op 03-31-2000 om 01:53 PM schreef Moor het volgende:
<SNAP>Jammer dat je de ongenuanceerde en volkomen ondeskundige 'scheld-termen', door sommigen hier gebruikt en 'ontleend' aan het psychologisch vakgebied, hier overneemt,<SNOB>
quote:
op 03-31-2000 om 03:22 PM schreef Lecy Luto het volgende:
1. "....dan zou ik mij niet aan de indruk kunnen ontrekken dat alle deelnemers op dit Formum aan de Valium zitten. WAKKER WORDEN!!!!!
2. Dus om nog maar wat kooltjes op het vuur te gooien; ik vind deze Seki-aanbidding gewoon te gek voor woorden, ik begin nu ook te begrijpen dat mensen zich laten verleiden door zo'n achterlijke sekte, waar zijn jullie nou helemaal mee bezig.......3. Dipje? neem een chipje en blijf aub van die valium en andere kalmerende middelen af.
Diep triest..
Ten aanzien van 1. :
Harder je best doen om je aan de indruk te onttrekken dat wij aan de Valium zijn. Trouwens, iedere minuut die je besteedt aan het bekritiseren van anderen, ben je een dief van jezelf. Jijzelf behoeft in de eerste plaats kritiek, dus wees wat meer egocentrisch, besteed meer tijd aan jezelf!
Blijkbaar ben je op de hoogte met de effecten van valium? Je kunt ook iets anders slikken hoor, misschien word je daar wel rustig van.
2. Oh, dus tegenwoordig heet het opkomen voor iemand aan wie een groot onrecht is aangedaan 'aanbidding'. Voordat deze nieuwe omschrijving door van Dale wordt geaccepteerd neem ik er geen genoegen mee.
Voor de goede orde: er zijn achter de schermen dingen gaande, die - geheel los staand van Seki ! - de spuigaten uitlopen. Hierop kan nog niet expliciet worden ingegaan omdat er een juridische procedure loopt over deze zaak en over een aantal andere onverkwikkelijke zaken waar de bussagiers mee te maken hebben. De 'aanbidding' zoals jij het smalend noemt, komt op niets anders neer dan 'burenhulp' maar in een maatschappij, zo verworden als de onze, stappen ze over een lijk zonder het op te merken.
3. Een opmerking als die over het dipje (en ten tweede male valium... waar het hart van vol is...) doet me bijna grijpen naar een overdosis insuline, want van een wereld waar zo overvloedig ignoranten lopen zoals uzelve heb ik zo langzamerhand balen. Ik kreeg nou echt een dip van jouw stukje. Ze moesten je verbieden.
quote:
op 03-31-2000 om 03:22 PM schreef Lecy Luto het volgende:maar kom op zeg, al dit geaanbid......
Lecy Luto - There can be only one
neem me niet kwalijk, oh grote LL, hoe kon ik U zó beledigen.....
ja, sorry hoor, maar het aanbidden zit in m'n natuur
Ik heb zeker al TIEN keer hier op Fok geschreven dat ik speciaal voor deze twee programma's de twee commercieele zenders heb moeten opzoeken op mijn tv, simpelweg, daarvoor keek ik dus niet naar die zenders.
Heb trouwens het boek over de tv oorlog uit Tanjalies, en ik moet eerlijk zijn, het bevestigde mijn vermoedens
Verder baseer ik mijn mening niet op de vakbladen(revu,prive,story) die Hunter kennelijk leest, en sta ik dan, nog steeds, niet achter Hunter's mening m.b.t Seki.
Eenmaal heb ik de party gekocht...(schaaaaam)
en dat was louter uit nieuwsgierigheid n./a.v de streams, waarin de passagiers passages voorlazen die gequote waren door "oplettende internetkijkers"en waarvan ik zeker wist dat dit op Fok had gestaan.
Aangezien ik werd gechanteerd door een medefokker die er zelfs een topic over wilde openen , heb ik dit dus ook zelf maar geschreven op Fok
Ook ten tijde van BB maakte ik me nogal druk om de dingen die van Fok gejat werden (streamverslagen)en zonder bronvermelding op de BB site werden geplaatst (let wel, het ging toen om letterlijke texten)
Dit geld ook voor anderen die letterlijke texten knippen en plakken zonder bronvermelding.....jammer dat men nog steeds niet door heeft dat door het toevoegen van slechts één simpel woordje, dit wel erg snel op gaat vallen. Hier maak ik me dan minder druk om dan om de commercieele omroepen en de sites die daaraan hangen.
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 31 Maart 2000).]
quote:
op 03-31-2000 om 03:55 PM schreef Borgia het volgende:
<KLIK>Ten aanzien van 1. :
Harder je best doen om je aan de indruk te onttrekken dat wij aan de Valium zijn. Trouwens, iedere minuut die je besteedt aan het bekritiseren van anderen, ben je een dief van jezelf.<KLAK>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |