Ik ben er altijd meer dan tevreden mee geweest. Bedankt voor deze toevoegingquote:
Ik sta best open om te ruilen maar niet voor spullen die ik al heb of niets aan heb, es tut mir leidquote:Op maandag 18 januari 2010 22:01 schreef denkjedat het volgende:
shit! ben echt op zoek naar zo'n telefoon maar kan alleen maar betalen in natura om zomaar even te zeggen.
Voor 120 incl. stuur ik hem 'normaal' naar je opquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:17 schreef jHack het volgende:
115,- inclusief?
120 inclusief aangetekend, volgens mij zit er nog een jaar garantie op of niet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:24 schreef Trusten het volgende:
[..]
Voor 120 incl. stuur ik hem 'normaal' naar je op
Heb hem zojuist beloofd aan Jhack via PM. Dus onder voorbehoud verkochtquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:04 schreef Plasterk het volgende:
120 inclusief aangetekend, volgens mij zit er nog een jaar garantie op of niet?
ik bied meer toch?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:05 schreef Trusten het volgende:
[..]
Heb hem zojuist beloofd aan Jhack via PM. Dus onder voorbehoud verkocht![]()
Nee Jhack heeft 122 inc geboden via PM als een reactie op mijn bovenstaande aanbieding. En zelfs al bood jij meer, als ik al akkoord ben gegaan met het bod van iemand is het wel zo netjes om dat ook na te komenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:06 schreef Plasterk het volgende:
ik bied meer toch?
okquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:08 schreef Trusten het volgende:
[..]
Nee Jhack heeft 122 inc geboden via PM als een reactie op mijn bovenstaande aanbieding. En zelfs al bood jij meer, als ik al akkoord ben gegaan met het bod van iemand is het wel zo netjes om dat ook na te komen.
Sorry![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |