Fijn bij de ns was de pas ook niet te lezen. ik mag 0900 nummer gaan bellen en hopen dat ik mijn tegoed nog terug kan krijgenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:11 schreef lynda het volgende:
Ook handig..
Reisproduct netjes opgehaald begin januari..
Kon er ook gewoon mee reizen, maar nou niet meer![]()
Chipkaart chipt gewoon niet meer in of uit..
Waar moet ik nou weer heen
Oeh, spannend, hahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:31 schreef Gloeidoos het volgende:
Eindelijk de klantenservice aan de lijn gehad omdat op mn ov-chipkaart geen tijdelijk abbo stond en ik ook foutmeldingen krijg bij het ophalen. Over 3 werkdagen zou ik mn abbo op moeten kunnen halen.
Uhuhquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:07 schreef Dennis101 het volgende:
Hier nog een bericht van de problemen met de kaart:
[Hoewel de systemen volgens hem 'robuust en sterk' zijn, worden ze sinds maandagmiddag geplaagd door grote problemen. "De activatiesystemen liggen er nu om de haverklap uit", zegt hij. "Dat kan te maken hebben met onze oproep van maandagmorgen om de kaart zo snel mogelijk te activeren."]
http://tweakers.net/nieuw(...)ssale-storingen.html
Dit heb ik dus ook...quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:50 schreef Parap het volgende:
Ik dacht dus dat mijn kaart opgeladen was, maar dat blijkt sinds ik gister door een NS conducteur ben aangesproken niet zo te zijn. Ik gebruik nog mijn oude ov chipkaart die dateert uit 2007 of 2008, die ik gebruikte voor de metro in Rotterdam. Enkele weken terug de kaart proberen op te laden, en superblij was ik toen het na 5x eindelijk was gelukt (dacht ik). Dat kastje van de conducteur gaf een geldigheid aan tot 31 december 2009; Straks maar weer eens proberen op te laden bij zo'n kastje.
Weet iemand trouwens waar je kan checken of er een geldig product op je kaart staat? Geeft een NS automaat aan of je student OV erop staat?
Waar op de site zie je dat?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:09 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook...Op 'Mijn IB' op de website van de IB-groep kan je zien wanneer je je reisproduct geactiveerd hebt, anders kan je de IB-groep bellen.
Omdat ik van de week ook al een aantal keer van de conducteur hoorde dat ik hem nog moet ophalen, heb ik gisteren maar even gebeld. Bij de IB-groep staat dat mijn product opgehaald is, dus 'meer kunnen wij ook niet doen' kreeg ik als antwoord. M.a.w. fout ligt bij de NS
Ik zie het in ieder geval nergens..quote:
Bij mij staat daar dus nietsquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:20 schreef Tochjo het volgende:
Na inloggen met je DigiD ga je achtereenvolgens naar Mijn gegevens en Reizen. Onder het kopje Bijzonderheden staat (bij mij althans) de datum waarop je je abonnement geactiveerd hebt.
Bij mij wel, en het klopt nog ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij staat daar dus niets
Dan ga ik deze week nog wel een keer naar zo'n oplaadpunt om te kijken of ik er nog iets bij kan zetten.
Heel slim, daar heb ik voor de zekerheid ook nog aan gedacht, sterker nog, hij zit standaard in mijn portemonnee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:24 schreef automatic_ het volgende:
Tjonge jonge zeg![]()
Ik heb (express) mijn "ophaal"papiertje nog bewaard & dan blijkt het nog niet te kloppen
Ja, bij mij ook, haha. Naja, morgen na mijn tentamen ga ik nog wel een keertje kijken...quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Heel slim, daar heb ik voor de zekerheid ook nog aan gedacht, sterker nog, hij zit standaard in mijn portemonnee.
heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:27 schreef Evelien het volgende:
Door al die horrorverhalen word ik nogal paranoïde... ik vraag aan iedere conducteur of ie even wil kijken of mijn geactiveerde reisproduct nog op mijn kaart staat
En staat het bij jou ook bij "Mijn IBG"?quote:
Hoe kom je daar nou weer bij? Je kunt al ophalen vanaf 1 januari.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Elke conducteur weet me te vertellen dat ik dat ding nog op moet laden. Ik kan dat ding pas na 22 januari opladen blijkbaar. Nu moet ik nog langer wachten.
Blijkbaar niet, kon pas na die datum dat ophalen/activeren wist die conducteur mij vandaag te vertellen. De informatievoorziening is ook niet echt heel erg goed te noemenquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Je kunt al ophalen vanaf 1 januari.
Ja die zijn er zelf ook niet gelukkig mee. Die zijn het eerste aanspreekpunt voor de reiziger en krijgen daardoor een hoop commentaar te verduren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:48 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Lullige is dat al die conducteurs hun best doen terwijl alles zo onduidelijk is als de pest :p
Iedereen kan vanaf 1 januari zijn product ophalen (tenzij er iets mis is gegaan) verder zijn die data op OV-chipkaart.nl adviesdata.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, kon pas na die datum dat ophalen/activeren wist die conducteur mij vandaag te vertellen. De informatievoorziening is ook niet echt heel erg goed te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |