abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77061066
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:11 schreef lynda het volgende:
Ook handig..
Reisproduct netjes opgehaald begin januari..
Kon er ook gewoon mee reizen, maar nou niet meer
Chipkaart chipt gewoon niet meer in of uit..
Waar moet ik nou weer heen
Fijn bij de ns was de pas ook niet te lezen. ik mag 0900 nummer gaan bellen en hopen dat ik mijn tegoed nog terug kan krijgen To be continued dus.
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:58:48 #152
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77061653
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:31 schreef Gloeidoos het volgende:
Eindelijk de klantenservice aan de lijn gehad omdat op mn ov-chipkaart geen tijdelijk abbo stond en ik ook foutmeldingen krijg bij het ophalen. Over 3 werkdagen zou ik mn abbo op moeten kunnen halen .
Oeh, spannend, haha
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_77062269
Vandaag weer gebeld om te vragen waarom ik nog geen kaart heb.. na 14 minuten wachten had ik er genoeg van.

  woensdag 20 januari 2010 @ 19:13:12 #154
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_77064334
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:07 schreef Dennis101 het volgende:
Hier nog een bericht van de problemen met de kaart:
[Hoewel de systemen volgens hem 'robuust en sterk' zijn, worden ze sinds maandagmiddag geplaagd door grote problemen. "De activatiesystemen liggen er nu om de haverklap uit", zegt hij. "Dat kan te maken hebben met onze oproep van maandagmorgen om de kaart zo snel mogelijk te activeren."]

http://tweakers.net/nieuw(...)ssale-storingen.html
Uhuh
pi_77066174
Vandaag maar weer eens een poging gedaan om m'n reisproduct op te halen. Toen ik zag dat er geen rij bij het apparaat stond had ik al een voorgevoel en inderdaad, hij deed het niet
pi_77066839
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:50 schreef Parap het volgende:
Ik dacht dus dat mijn kaart opgeladen was, maar dat blijkt sinds ik gister door een NS conducteur ben aangesproken niet zo te zijn. Ik gebruik nog mijn oude ov chipkaart die dateert uit 2007 of 2008, die ik gebruikte voor de metro in Rotterdam. Enkele weken terug de kaart proberen op te laden, en superblij was ik toen het na 5x eindelijk was gelukt (dacht ik). Dat kastje van de conducteur gaf een geldigheid aan tot 31 december 2009; Straks maar weer eens proberen op te laden bij zo'n kastje.

Weet iemand trouwens waar je kan checken of er een geldig product op je kaart staat? Geeft een NS automaat aan of je student OV erop staat?
Dit heb ik dus ook... Op 'Mijn IB' op de website van de IB-groep kan je zien wanneer je je reisproduct geactiveerd hebt, anders kan je de IB-groep bellen.

Omdat ik van de week ook al een aantal keer van de conducteur hoorde dat ik hem nog moet ophalen, heb ik gisteren maar even gebeld. Bij de IB-groep staat dat mijn product opgehaald is, dus 'meer kunnen wij ook niet doen' kreeg ik als antwoord. M.a.w. fout ligt bij de NS
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:16:48 #157
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_77067188
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:09 schreef Zephyrus het volgende:

[..]

Dit heb ik dus ook... Op 'Mijn IB' op de website van de IB-groep kan je zien wanneer je je reisproduct geactiveerd hebt, anders kan je de IB-groep bellen.

Omdat ik van de week ook al een aantal keer van de conducteur hoorde dat ik hem nog moet ophalen, heb ik gisteren maar even gebeld. Bij de IB-groep staat dat mijn product opgehaald is, dus 'meer kunnen wij ook niet doen' kreeg ik als antwoord. M.a.w. fout ligt bij de NS
Waar op de site zie je dat?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:19:35 #158
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77067322
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:16 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Waar op de site zie je dat?
Ik zie het in ieder geval nergens..
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_77067365
Na inloggen met je DigiD ga je achtereenvolgens naar Mijn gegevens en Reizen. Onder het kopje Bijzonderheden staat (bij mij althans) de datum waarop je je abonnement geactiveerd hebt.
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:22:13 #160
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77067459
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:20 schreef Tochjo het volgende:
Na inloggen met je DigiD ga je achtereenvolgens naar Mijn gegevens en Reizen. Onder het kopje Bijzonderheden staat (bij mij althans) de datum waarop je je abonnement geactiveerd hebt.
Bij mij staat daar dus niets

Dan ga ik deze week nog wel een keer naar zo'n oplaadpunt om te kijken of ik er nog iets bij kan zetten.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_77067564
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:22 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Bij mij staat daar dus niets

Dan ga ik deze week nog wel een keer naar zo'n oplaadpunt om te kijken of ik er nog iets bij kan zetten.
Bij mij wel, en het klopt nog ook.
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:24:50 #162
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77067588
Tjonge jonge zeg
Ik heb (express) mijn "ophaal"papiertje nog bewaard & dan blijkt het nog niet te kloppen
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_77067652
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:24 schreef automatic_ het volgende:
Tjonge jonge zeg
Ik heb (express) mijn "ophaal"papiertje nog bewaard & dan blijkt het nog niet te kloppen
Heel slim, daar heb ik voor de zekerheid ook nog aan gedacht, sterker nog, hij zit standaard in mijn portemonnee.
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:26:44 #164
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77067704
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:25 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Heel slim, daar heb ik voor de zekerheid ook nog aan gedacht, sterker nog, hij zit standaard in mijn portemonnee.
Ja, bij mij ook, haha. Naja, morgen na mijn tentamen ga ik nog wel een keertje kijken...
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_77067768
Door al die horrorverhalen word ik nogal paranoïde... ik vraag aan iedere conducteur of ie even wil kijken of mijn geactiveerde reisproduct nog op mijn kaart staat
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:30:35 #166
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_77067933
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:27 schreef Evelien het volgende:
Door al die horrorverhalen word ik nogal paranoïde... ik vraag aan iedere conducteur of ie even wil kijken of mijn geactiveerde reisproduct nog op mijn kaart staat
heb ik ook gedaan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:32:15 #167
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77068019
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:30 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

heb ik ook gedaan.
En staat het bij jou ook bij "Mijn IBG"?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_77068084
Er staat trouwens bij 'Mijn IBG' dat het product tot 31-12-2010 geldig is, is dat bij andere ook zo?
pi_77068355
Elke conducteur weet me te vertellen dat ik dat ding nog op moet laden . Ik kan dat ding pas na 22 januari opladen blijkbaar. Nu moet ik nog langer wachten.
pi_77068404
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Elke conducteur weet me te vertellen dat ik dat ding nog op moet laden . Ik kan dat ding pas na 22 januari opladen blijkbaar. Nu moet ik nog langer wachten.
Hoe kom je daar nou weer bij? Je kunt al ophalen vanaf 1 januari.
pi_77068638
opladen/ophalen/activeren, het wordt door elkaar gebruikt...
Veel studenten die ik sprak dachten dat als hun kaart al werkte of dat ze hem "opgehaald" hadden bij het postkantoor wel snor zat.
Weer zo'n leuke woordspeling die het er niet makkelijker op maakt.
Voor de Studenten van de TU/e, komende week komt er in de Cursor een leuk artikeltje te staan over de problematiek.

[edit]ik zou het leuk vinden als iemand dat artikel kon inscannen en het mij toesturen [/edit]

[ Bericht 10% gewijzigd door Nick_Taken op 20-01-2010 20:52:36 ]
pi_77068851
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:39 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij? Je kunt al ophalen vanaf 1 januari.
Blijkbaar niet, kon pas na die datum dat ophalen/activeren wist die conducteur mij vandaag te vertellen. De informatievoorziening is ook niet echt heel erg goed te noemen
pi_77068917
Lullige is dat al die conducteurs hun best doen terwijl alles zo onduidelijk is als de pest :p
pi_77068997
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:48 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Lullige is dat al die conducteurs hun best doen terwijl alles zo onduidelijk is als de pest :p
Ja die zijn er zelf ook niet gelukkig mee. Die zijn het eerste aanspreekpunt voor de reiziger en krijgen daardoor een hoop commentaar te verduren.
pi_77069072
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, kon pas na die datum dat ophalen/activeren wist die conducteur mij vandaag te vertellen. De informatievoorziening is ook niet echt heel erg goed te noemen
Iedereen kan vanaf 1 januari zijn product ophalen (tenzij er iets mis is gegaan) verder zijn die data op OV-chipkaart.nl adviesdata.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')